Windows 10

“Παραθύρια δεν είναι και αυτά? Κλείστε τις κουρτίνες, για να μην σας βλέπουν.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για παντζούρια 10

“Έκανα edit αυτή τη σελίδα και μου πέταξε μια μπλε οθόνη.”

- Ο χρήστης:The official Takis για αυτή τη σελίδα

“ευτυχως που δεν ηταν ΜΑΥΡΗ, αλλιως θα ησανε βριλ τωρα. ”

- Ο χρήστης:FrikiLinuks για αυτή τη σελίδα
Mikromalakia10

Το νέο υπερόπλο μαζικής καταστροφής/ λειτουργικό σύστημα/ κοριός, τώρα εντελώς δωρεάν για όσα πρόβατα όσους τυχερούς προλάβουν.

[επεξεργασία] Τι εστί Windows10

Σε συνέχεια των υπερόπλων μαζικής καταστροφής της μικρομαλακίας εναντίον των ΕΛ, μετά τα Windows Eight, έχουμε τα Windows 10. Τα Windows 10 ήρθαν για να μείνουν. Είναι η τελική έκδοση του όπλου της σατανικής παντζουροεταιρίας, και απλά θα παίρνει συνέχεια αναβαθμίσεις μέχρι την τελική μάχη. Ακόμα πιο άχρηστα, δυσλειτουργικά και με ακόμα περισσότερους ενσωματωμένους ιούς από τους προκατόχους του. Τα νέα (;) Windows έχουν μάλιστα επανασχεδιαστεί, με ΜΟΝΟΧΡΩΜΟ Microsoft Paint! Ναι, μονόχρωμο, δηλαδή άσπρο και μαύρο ΜΟΝΟ (η «προ» έκδοση θα είναι σχεδιασμένη σε ανάλυση 640Χ480 με 16 χρώματα). Κάτι σαν να βλέπετε παλιά CRT τηλεόραση (αυτές με τη λάμπα). Όσοι προλάβετε τώρα τα Windows 10, θα έχετε ενσωματωμένη την ασπρόμαυρη CRT οθόνη. Όσοι πληρώσουν για την «προ» έκδοση, θα έχουν την ευτυχία να απολαύσουν την υπέρτατη 640Χ480 ανάλυση και τα 16 εντυπωσιακά χρώματα της «προ» έκδοσης, σε αποχρώσεις καμμένης CRT οθόνης.

Windows10-16colors
Το γραφικό περιβάλλον των Windows 10 «προ» σε 640Χ480 ανάλυση 16 χρωμάτων... Εντυπωσιακό!... Καινοτόμο!... Πρωτόγνωρο!...

[επεξεργασία] τι προγραμματα περιεχει

απο προγραμματα, περιεχει μονο τον Internet Explorer. τι θελατε και αλλα? δεν σας χρειαζονται, αφου τα εχει ολα online η μικρομαλακια. μπορειτε να εχετε προσβαση, με το θεικο αυτο μηρυκαστικο, που ονομαζεται internet explorer. αν βεβαια τολμησετε να κλεισετε τον internet explorer, τοτε το windows 10 σας εμφανιζει ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, και αμεσως ξαναφορτωνει τον internet explorer (εικονα παρακατω). θελετε να εγκαταστησετε αλλο μηρυκαστικο? (π.χ. τον Γκοτζίλα) δοκιμαστε αργοτερα. και φυσικα τα αρχεια που επεξεργαζεστε με αυτα τα online προγραμματα, αποθηκευονται, που αλλου? στη μικρομαλακια. ετσι μπορειτε εσεις (αλλα και αλλοι ασχετοι), να εχετε προσβαση απο παντου στα αρχεια σας. βολικο ε? η μικρομαλακια πηρε το παραδειγμα απο τη Βόδαφον (εσεις μιλατε, εμεις σας ακουμε), το εξελιξε, και ακολουθει τον πετυχημενο δρομο της βοδαφον (παντα πρωτοποροι οι ΕΛ). προκειται για το 1ο λειτουργικο, με ενσωματωμενους κοριους. ο πιο εξελιγμενος απο αυτους του κοριους ακουει στο ονομα «cortana» (και καλα ψηφιακη βοηθος-/-κουτσομπολα-/-ρουφιανα), η οποια παρεπιπτωντως εχει πολλη πλακα, οταν την αποκαλεις «siri» (η αντιστοιχη ψηφιακη βοηθος-/-κουτσομπολα-/-ρουφιανα της Apple )

[επεξεργασία] status update

Pantzoyria10-skype

το ηλεκτρονικο «μαγαζι» της μικρης και απαλης, και οι «μοναδικες» εφαρμογες των παντζουριωνε 10

πανω στον ενθουσιασμο μας, για την κυκλοφορια του θεϊκου αυτου λειτουργικου (γκουχ, γκουχ!...) συστηματος, ξεχασαμε να σας πουμε, οτι εκτος του internet explorer, περιεχει υποχρεωτικα το «ηλεκτρονικο μαγαζι» της μικρης και απαλης, που ουσιαστικα ειναι ενας ακομα internet exlporer, αλλα περιεχει μονο προγραμματα. για την ακριβεια περιεχει μονο δυο προγραμματα, που καθε εγκατασταση παντζουριωνε 10 θα πρεπει να εχει υποχρεωτικα. το ενα ειναι το skype, και το αλλο το facebook. τι εννοεις οτι, δεν σε νοιαζουν οι εν λογω αθωες και καθολου αδιακριτες υπηρεσιες, και οτι δεν τα θελεις; οχι, τα θελεις, και θα τα εγκαταστησεις. εικονα με το «ηλεκτρονικο μαγαζι» της μικρης και απαλης, υπαρχει παρακατω. εικονιζονται και οι 2 «μοναδικες» (κυριολεκτικα και μεταφορικα) εφαρμογες που μπορειτε πρεπει να κατεβασετε, οπως και το ενα και μοναδικο παιχνιδι που επιτρεπεται μπορειτε να παιξετε στο window 10, το minecraft. οχι ομως το κανονικο minecraft, αλλα το minecraft MICROSOFT edition. φυσικα αν δεν τις κατεβασετε εσεις, θα τις κατεβασουν τα παντζουρια απο μονα τους, γιατι ετσι. που θελετε να εχετε και τον ελεγχο του υπολογιστη ΣΑΣ... κουναβια!...

[επεξεργασία] πως χρησιμοποιειται

what you see is what you get (γουατ γιου σι ιζ γουατ γιου γκετ, για να το μεταφρασω και στα αγγλικα)... αυτο... απλα το ανοιγετε και απολαμβανετε την απολυτη εμπειρια internet explorer. το βιντεακι παραπανω, περιεχει ολα οσα θα πρεπει να γνωριζετε για τη χρηση του windows10 (δηλαδη Τίποτα). τι ειπατε? ειναι βλακειουλα, οποτε θα το χρησιμοποιειτε μονο για παιχνιδια? εννοειται. εχει candycrush (η, οπως διαολο το λενε και δαυτο) και minecraft demo. ειπατε κατι για battlefield, gta, Lol, Dota, World of Warcraft, κλπ? οχι δεν ειπατε.

[επεξεργασία] Κίνδυνοι και πα(πα)ρενέργειες από τη χρήση του

Το Windows 10 έχει πολύ πιο σοβαρές παρενέργειες από τους προκατόχους του. Σε αυτό συμβάλλουν: η νέα, ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ και η υποχρεωτική χρήση του Internet Explorer. Η πιο σοβαρή παρενέργεια που προκαλείται στους απλούς ανθρώπους όταν βλέπουν τον Internet Explorer, είναι η σταδιακή μεταμόρφωση σε Βριλ (ευτυχώς αναστρέψιμη). Στα τελικά στάδια μετατρέπονται σε λινουκσάκιαδες, με σφοδρή επιθυμία να εξελιχθούν σε διαΧΟΙΡΟΙστές (δυστυχώς μη αναστρέψιμη, αλλά ευτυχώς, όχι θανατηφόρα). Κάποιοι εμφανίζουν ξαφνική αγάπη για τον Βασίλη Πόρτα, παρενέργεια που προκαλεί χιονίστρες στις μασχάλες και δυστυχώς άμεσο θάνατο. Η ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, προκαλεί άμεση και μη αναστρέψιμη μεταμόρφωση σε βριλ, μόνιμο πονόκωλο, καθώς και τάσεις βίαιης συμπεριφοράς και αυτοκτονίας.

[επεξεργασία] Οθόνες του Θανάτου

[επεξεργασία] Μπλε οθόνη του θανάτου

Τα νέα Windows είναι εφοδιασμένα με μια ακόμα πιο επικίνδυνη Μπλε οθόνη του θανάτου, η οποία πετάγεται στην ανυποψίαστη οθόνη σας με 100 φορές μεγαλύτερη συχνότητα από κάθε προηγούμενη έκδοση των Windows και έχει στόχο να μη σας αφήσει ούτε μία μέρα σε ησυχία.

[επεξεργασία] 100% Αυθεντική Μαρτυρία από χρήστη Windows 10

Σοβαρά. Παλιότερα έτρεχα Windows XP και δεν είχα την παραμικρή ιδέα για την Σατανική Μπλε Οθόνη.

Μήνυμα προς όποιον τρέχει παλιότερο λογισμικό: Σοβαρολογώ. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. Θα το μετανιώσεις.

[επεξεργασία] ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Πολλοί έλεγαν πως ήταν απλά ένας θρύλος. Άλλοι πως ήταν απλά ένα κακόγουστο αστειάκι. Κι όμως αγαπητοί μου! Η ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ζει και βασιλεύει! Πιο επικίνδυνη, πιο καταστροφική, πιο ύπουλη. Και το χειρότερο; Υποβόσκει και αντλεί δύναμη σε κάποιο από τα δήθεν "αρχεία" του συστήματός σας και περιμένει εσάς να το ανοίξετε κατά λάθος! Λένε ότι μόλις πεταχτεί στην οθόνη σας, σας κάνει πλύση εγκεφάλου, ώστε να μη μαθευτεί ποτέ σε ποιο από όλα τα αρχεία βρίσκεται.

[επεξεργασία] Άλλα χρώματα οθόνων του θανάτου

Φήμες κυκλοφορούν γύρω από την ύπαρξη και άλλων αποχρώσεων οθόνων του θανάτου. Μαρτυρίες αναφέρουν την εμφάνιση ροζ, κόκκινης, αλλά και πράσινης οθόνης του θανάτου. Οι μαρτυρίες αυτές όμως δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.

Pantzouria-black-screen
Η ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ σε δράση. Τολμήσατε να κλείσετε τον υπέρτατο Internet Explorer?

[επεξεργασία] Πώς μπορώ να το αποκτήσω

Καλά, με όλα αυτά που διάβασες παραπάνω, ακόμα θες να αποκτήσεις αυτό το πράγμα? Μάλλον δεν την παλεύεις καθόλου. Όπως και να 'χει πάντως, η μικρομαλακία προσφέρει αυτό το καταπληκτικό... ό,τι κι αν είναι αυτό τέλος πάντων, δωρεάν... ναι, δωρεάν... Αλλά στάσου, έχει και άλλα. Για να το χρησιμοποιήσεις, πρέπει να παρέχεις στη μικρομαλακία, ολόσωμη φωτογραφία σου (κατά προτίμηση να φαίνεται και ρόγα), ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, διεύθυνση, ΑΦΜ, τραπεζικούς λογαριασμούς, ώρες κατουρήματος, στάση που προτιμάς στο Σεξ, όλα τα βιντεάκια και τις φωτογραφίες που τράβηξες το καλοκαίρι, με όλα τα κινητά, ακίνητα, ασύρματα ή με καλώδιο, που είχες μέχρι σήμερα, ακόμα και αυτά που έχεις πετάξει ή καταργήσει για να βελτιώσει την εμπειρία Windows.

[επεξεργασία] αποδοχη απο το κοινο και τους χρηστες

τα windows 10 αντιμετωπιστηκαν με ποικιλες αντιδρασεις, απο αγαπη, μεχρι μισος. αγαπθηκαν κυριως απο προβατα και χρηστες που ενθουσιαστηκαν γιατι θα τα παρουν δωρεαν, ενω μισηθηκαν απο τους Δήθεν ειδήμονες και απο λινουκσακιαδες. αντιδρασεις των πρωτων ημερων κυκλοφοριας των windows 10 εικονιζονται εδω αποκατω

Infinite-facepalm

infinite facepalm:... η αντιδραση ενως λινουκσακια στο μονοχρωμο (η, 16 χρωματων) 640X480, γραφικο του windows 10

Windows10-smiletard

η αντιδραση ενως παντζουρις στο ιδιο μονοχρωμο (ή, 16 χρωματων) 640X480 γραφικο του windows 10 (ενθουσιαστηκε τοσο πολυ, που μετατραπηκε και ο ιδιος σε 640Χ480 16 χρωματα)

(αν)ηθικο διδαγμα:... βαλτε Λίνουξ

Άλλες γλώσσες