We, who not deny the animal of our nature... Metal, παράδοση και οικολογία

Σε μια εποχή όπου οι αξίες φθίνουν και σημαντικά προβλήματα ταλανίζουν την ανθρωπότητα ο rock (ή καλύτερα ο metal) πλανήτης είναι εδώ ώστε να τέρψει τα κακώς κείμενα και να προτείνει λύσεις. Πιο συγκεκριμένα, είναι φανερή η σχέση του metal και της βουκολικής ζωής με την γενική της έννοια. Παρατηρούμε δηλαδή μια σχέση με τα οικόσιτα (μηρυκαστικά) ζώα, αλλά και μια έντονη κλίση προς απλή ζωή κοντά στη φύση!!!

[επεξεργασία] Αρχική ανάλυση

Αρχικά λοιπόν, γνωρίζουμε πως αρκετά black metal συγκροτήματα έχουν ως εξώφυλλο ένα τράγο πχ:

Επίσης, γνωρίζουμε πως θεματικός άξονας του black metal είναι το σκότος-έρεβος τα οποία επιφέρουν παράνοια και συχνά θάνατο. Επομένως αντιλαμβανόμαστε την σύνδεση με την σπογγώδη εγκεφαλοπάθεια, νόσος η οποία προσβάλλει και προκαλεί το θάνατο όχι μόνο στα ζώα αλλά και στον άνθρωπο.

[επεξεργασία] Αναφορές

Burzum-filosofem

Η Γκόλφω ψάχνει τον Τάσο

Gotthard-made-in-switzerland-

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί το album των Burzum Filosofem εξώφυλλο του οποίου αποτελεί μια βοσκοπούλα (βλέπε Τάσος+ Γκόλφω χωρίς τον Τάσο).

Η εικόνα αυτή αφυπνίζει την οικολογική συνείδηση αφού προβάλλεται η λιτή και ήρεμη ζωή κοντά στη φύση ενώ παράλληλα καλλιεργεί την τάση προς την μουσική (μέσω της χρήσης του κέρατος). Άρα είναι φανερή η σύνδεση της μουσικής με την (βουκολική) απέριττη ζωή πλάι στη φύση.

Επιπρόσθετα, η συλλογή των Gotthard, Made in Switzerland παρουσιάζει στο εξώφυλλο δυο αγελάδες σε αναπαραγωγή. Η αναπαραγωγή των βοοειδών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του πληθυσμού τους.

Με τον τρόπο αυτό λύνεται ένα μεγάλο σύγχρονο πρόβλημα αφού η αριθμητική τους υπεροχή σημαίνει περισσότερη σε ποσότητα τροφή και επομένως ανώδυνα και αποτελεσματικά λύνεται τα πρόβλημα της ασιτίας σε τριτοκοσμικές χώρες.

CDH

[επεξεργασία] Μέταλ και οικολογία

Επίσης οι death metallers Cattle(=βοοειδή) Decapitation με το album Humanure παρουσιάζουν μια βιολογική ανάγκη των βοοειδών, την αφόδευση.

Ως γνωστό τα περιττώματα των ζώων χρησιμοποιούνται ως λίπασμα για τα φυτά. Επομένως η αύξησή τους ως αποτέλεσμα της αύξησης των βοοειδών έχει ευεργετικές συνέπειες για την ζωή των ανθρώπων (Ζήτω τα σκατά!!!). Δηλαδή η αυξημένη ποσότητα περιττωμάτων σημαίνει εκτεταμένη χρήση βιολογικών λιπασμάτων και άρα καλύτερης ποιότητας φρούτα και λαχανικά.

Ωστόσο, η παρουσία του κεφαλιού ανάμεσα στα περιττώματα μας δείχνει την ειρωνεία και τον χλευασμό της αγελάδας προς εμάς που δεν κάνουμε σωστή χρήση της αλλά αναζητούμε λύσεις στα βλαβερά για την υγεία μας χημικά λιπάσματα.

Animals

Ακόμη, οφείλουμε να αναφέρουμε τους Έλληνες Tsopana rave οι οποίοι τιμούν την βουκολική ζωή αφενός με το όνομά τους και αφετέρου με το τραγούδι τους “Κορνηλία η μικρή τσοπάνα” . Το τραγούδι δείχνει επιχειρηματικό πνεύμα αφού καθιστά φανερό πως η οικονομική και κατ' επέκταση κοινωνική, πολιτισμική κ.τ.λ ανάπτυξη της Ελλάδας βασίζεται στην ελληνική κτηνοτροφική ύπαιθρο και τα προϊόντα που αυτή προσφέρει.

Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε τους μεγάλους Pink Floyd οι οποίοι με το album τους Animals θέτουν το πρόβλημα της τροφής όπως αυτό θα παρουσιάζεται στο άμεσο μέλλον.

Δηλαδή το φτερωτό γουρούνι συμβολίζει την τροφή που θα εκλείπει αφού η Γη δεν θα μπορεί να τρέφει τόσο μεγάλους πληθυσμούς και επομένως οι άνθρωποι θα λιμοκτονούν ενώ τα εργοστάσια αντιπροσωπεύουν τις μεγάλες πολυεθνικές οι οποίες θα δουλεύουν ασύστολα για τον πλουτισμό των ιδιοκτητών τους ακόμη και μέσα σε αυτό το χάος.

[επεξεργασία] Τελική ανάλυση

Ahm

Κλείνοντας, οφείλουμε να παρουσιάσουμε και ένα άλλο σημαντικό ζήτημα. Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες μεγάλη ευθύνη για την έξαρση του φαινομένου του θερμοκηπίου φέρουν τα βοοειδή.

Το αέρισμα (κοινώς κλάσιμο) των μηρυκαστικών ως αποτέλεσμα των τροφών που τους προσφέρονται αυξάνει την τρύπα του όζοντος έχοντας οδυνηρές συνέπειες για την ζωή των ανθρώπων (στην Αυστραλία συγκεκριμένα το 14% των εκπομπών μεθανίου οφείλεται στις αγελάδες οι οποίες αποτελούν την δεύτερη μεγαλύτερη πηγή μετά τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας!!!).

Επομένως, κοιτάζοντας την αγελάδα του Atom Heart mother είναι ανάγκη να αναλογιστούμε τόσο την σημασία των βοοειδών για τον άνθρωπο όσο και την καθοριστική σημασία που μπορεί να παίξουν στο μέλλον όλων μας!!!

ΥΓ1. Η ουσία δεν είναι πάντα στην επιφάνεια!
ΥΓ2. Metal rules!!!