Targaryen

Οι Ταργκάριεν είναι ο βασιλικός οίκος της ελλάδας. Κυβερνούσε την ελλάδα προτού ο Γεώργιος Παπαδόπουλος Μπαράθηον και πηρομανή τσιράκια του, κατακτήσουν το σιδερένιο γκιογκιό της μεγάλης χώρας των Ελ. Το σύμβολο του ευγενού τους οίκου ήταν ο Δράκος ο Τρικέφαλος. Σύμβολο που θύμιζε τον Αετό το Δικέφαλο της αείμνηστης Πόλης, απ' όπου κρατούσε η Σκούφια των Ταρκέριαν.

[επεξεργασία] Ιστορία - Μετά την Άλλωση της Πόλης

Οι Ταργκάριεν ήταν γνωστή μεγάλη οικογένεια Φαναριωτών που μετακόμισε στη Σαντορίνη μετά την Άλλωση της Πόλης. Η οικογένεια ήταν από τους μεγαλύτερους εκτροφείς δράκων στην ευρώπη, από τότε που ο Αγιος Γεώργιος σκότωσε τον Γκοτζίλα. Εκτός από δρακοβασία οι Ταργκάριεν έκαναν αιμομειξίες για να διατηρήσουν το ελληνικό αίμα τους καθαρό, τα μάτια τους αστραφτερό μωβ, τα μαλλιά τους ξέθωρο ξανθό και τα ρούχα τους καθαρά.

[επεξεργασία] Ο Ρόλος στην Επανάσταση του 21

Οι Ταργκάριεν ήρθαν το 21 στην Ελλάδα για να προσφέρουν την βοήθειά τους στους επαναστάτες έλληνες. Με τους δράκους τους απελευθέρωσαν την Αθήνα και περίμεναν ότι οι Έλληνες θα τους υποδέχονταν ως βασιλείς. Δυστυχώς ήρθε πρώτος ο Όθων και τους έκλεψε όλη τη δόξα

[επεξεργασία] Βασιλεία

Το καλό πράγμα άργησε να γίνει, αλλά τελικά οι Ταργκάριεν έγιναν βασιλιάδες της Ελλάδας περίπου το 1905. Η συμβολή των δράκων τους στον Μακεδονικό Αγώνα, στον Α και στον Β παγκόσμιο πόλεμο θα μείνει αξέχαστη στην Ιστορία - ο Μεταξάς ήξερε ότι κανένα αεροπλάνο δεν μπορεί να τα βάλει με Δράκο των Ταργκάριεν και γι αυτό και είπε το ΟΧΙ. Βέβαια μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο όλοι οι δράκοι είχαν πεθάνει από τροφική δηλητηρίαση επειδή όλοι τους δοκίμασαν να φάνε ναζί-ζόμπι (ναι τα ναζί-ζόμπι που πολεμάτε στο call of duty ήταν αληθινά και πρέπει να ευχαριστήσετε τους Ταργκάριεν που τα εξαφάνισαν!).

[επεξεργασία] Τα τελευταία χρόνια της Βασιλείας τους

Το πράγμα χάλασε όταν το Ρεγκαρίνος (Ρώκος) Ταργκάριεν, άρχισε να καλοκοιτάει την Λιάννα Στάρκ - γνωστή ηθοποιό, τραγουδίστρια και πρωταγωνίστρια σε πολλές ελληνικές ταινίες όπως η Υπολοχαγός Νατάσσα. Οι δυό τους κλέφτικάν έχοντας πάρει και την ευχή του Ακατανόμαστου και αυτό προκάλεσε την οργή του οίκου Μπαράθηον και πρωτίστως του Γεωργίου Παπαδόπουλου Μπαράθηον, ο οποίος ήταν αραβωνιασμένος με τη Δεσποινίδα Σταρκ. Το τραπεζικό σύστημα και ο όμιλος Βαρδινογιάννη-Λάνιστερ συμμάχησαν με τους Μπαράθηον και έτσι πήραν το θρόνο από τον Τρελό-Γιώργη Έρυς Ταργκάριεν τον οποίο και σκότωσαν εν ψυχρώ. Ο Ρέγκαρίνος πέθανε σε σκηνοθετημένο αεροπορικό ατύχημα και η Λιάννα Σταρκ πέθανε σε βαθιά γεράματα από τη θλίψη και τις πλαστικές. Τα παιδιά του Ρέγκαρινου τα πούλησαν στους γύφτους και το παλάτι των Ταργκάριεν μετατράπηκε σε Μπουρδέλο. Ένα από τα παιδιά του, ο Αίγκον, φημολογείται ότι κατέληξε στις ελέυθερες περιοχές του Έσσος και με το που έμαθε για την ύπαρξη της θείας του Νταινέρυς αποφάσισε να τη βρει και να την πάντρευτει κατά τις αιμομικτικές παραδόσεις των Ταργκάριεν.

Βέβαια, φαίνεται πως καταλυτικό ρόλο στην διάλυση της βασιλικής οικογένειας έπαιξε το Πλάσμα Μ. To πλάσμα Μ είχε ευχηθεί από τα βάθη της καρδιάς του ευτυχισμένη βασιλεία στον Τρελο-Γιώργη Ταργκάριεν. Φήμες άρχισαν αν διαδίδονται ότι το Πλάσμα Μ συνεργαζόταν με τη θεά Τίτσα για να καταστρέψει αυτή την τόσο δίκαια και αγαπητή από τον λαό των Ελ οικογένεια - η θεά Τίτσα φρόντισε να διαψεύσει αυτές τις φήμες κινητοποιώντας τους φοιτητικούς συλλόγους σε παράσταση διαμαρτηρίας στο πρώιν παλάτι των Ταργκάριεν. Η η θεά Τίτσα ήξερε πόσο μεγάλη κατάρα είναι εστώ και να θεωρείται σύμμαχός της ο Ακατανόμαστος...

[επεξεργασία] Οι Απόγονοι που ξέφυγαν στην μέση Ανατολή

O Τρελο-Γιώργης Ερυς Ταργκάριεν είχε ακόμη δύο παιδιά, τον Βισαρίωνα Ταργκάριεν και την Νταινέρυς Ταργκάριεν (που είχε γεννηθεί στη Σαντορίνη, μέρα με τρομερή θύελα που βούλιαξε 12 σαπιες ψαρόβαρκες). Ο Βισαρίων πούλησε την Νταινέρυς στον Καλ Ντρόγκο, άντρακλα σεήχη από το Ντουμπάι, για να παρει στρατό και να μπεί ο ίδιος μαζί με την αδελφή του στο χαρέμι του Αντρακλα, διότι ως γνωστόν ο Βισαρίων την κούναγε την Αχλαδιά. Ο Βισαρίων βρήκε τραγικό θάνατο σε εργοστάριο τήξης χρυσού κάτα τη διάρκεια γυρίσματος gay-τσόντας. Η Νταινέρυς συμετείχε σε ποικιλία πορνογραφικών ταινιών με τον σύζυγό της και περνούσε καλά μαζί του μέχρι που αυτός κόλλησε HIV. Η Νταινέρυς, αδυνατούσε να καταλάβει ότι ο Ντρόγκο της έπαιρνε ναρκωτικά και από την μεγάλη της αγάπη φώναξε τον μεγαλύτερο ομοιοπαθητικό όλων των εποχών για να τον γιατρέψει. Ο Ντρόγκο υποτροπίασε από την ομοιοπαθητική, του μαράθηκαν τα γεννητικά όργανα και του ξεφούσκωσαν οι μύες σε σημείο που δεν μπορούσε να σηκωθεί. Τελικά πέθανε από HIV γιατί εκείνη την περίοδο ήταν πολύ της μόδας. Η Νταινέρυς Ταργκάριεν έμεινε μόνη της με όλη την περιουσία του άντρα της και 3 αβγά Δράκων. Επειδή η ίδια ειχέ σπουδάσει Μοριακή Δρακολογίά στα ΤΕΙ Κωλοπετεινίτσας, άναψε τη μεγαλύτερη φωτιά που είχε δει ποτέ, έκαψε τον Ντρόγκο και τον Ομοιοπαθητικό και κατάφερε να κάνει τα αβγά που είχε να εκκολαφθούν. Έκτοτε, η Νταινέρυς επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή και έχει βλέψεις να σώσει την Ελλάδα από τον τραπεζικό όμιλο Λάννιστερ και από τους συγγενείς των χουντικών Μπαράθηον - Παπαδόπουλων.

[επεξεργασία] Εχθροί της Νταινέρυς και των Ταργκάριεν

  • Οι Μπαράθηον-Παπαδόπουλοι
  • Η Μιράντα Παπαδοπούλου
  • Η μεταπολίτευση
  • Οι δρακοκτόνοι
  • Οι Ναζοί
  • Τα ζόμπι
  • Η Μάγια η Μέλισσα
  • Η θεά Τίτσα
  • Οι βουλευτές
  • Ο Τραπεζικός Όμιλος Λάνιστερ

[επεξεργασία] Σύμμαχοι

  • Οι φιλοβασιλικές γιαγιάδες
  • Οι Δρακόφιλοι
  • Ο αρσενικός πληθυσμός που παρακολουθεί τις Τσόντες της Δανάης Ταργκάριεν