THE DAMNED

A 03.jpg

Οι DAMNED στην καθημερινότητά τους.

Tanks.jpg

Ο στρατός στα ίχνη των DAMNED μετά από παράκληση του Κώστα Σημίτη.

[επεξεργασία] Ποιοι είναι αυτοί

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΑΚΕΙΣ. ΑΝ ΕΙΣΤΕ Τάκης ΦΥΓΕΤΕ ΟΣΟ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ !

Ένα μάτσο τρελαμένοι που στα μέσα της δεκαετίας του 1970 σχημάτισαν ένα συγκρότημα, που υπάρχει ως σήμερα. Μιλάμε για πολλή τρέλα...Το αποτελούσαν οι: Dave Vanian (που είναι Ελ), Brian James (που είναι δαιμονικό Νεφελίμ), Rat Scabies (που είναι ντράμερ) και o Καπετάν Λογικός (Captain Sensible) ! Έβγαλαν το πρώτο πανκ σινγκλ, άλμπουμ, ήταν το πρώτο πανκ συγκρότημα που έκανε τουρνέ στις ΗΠΑ., που διαλύθηκε και επανενώθηκε κτλ. Oι DAMNED είναι το πιο χάρντκορ πανκ συγκρότημα. Τους είχε απαγορευτεί να παίξουν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη και σε όλη την Αμερική, εκτός από τον Σαν Φρανσίσκο. Είχαν συλληφθεί και κυνηγηθεί άπειρες φορές.

[επεξεργασία] Dave Vanian

Damned50.jpg

Ο Ντέιβ φαινόταν από πολύ μικρος πως θα ακολουθούσε τα βήματα του προ-προ-προπάππου του, Κόμη Δράκουλα.

To πραγματικό του όνομα ήταν Ντέιβιντ Λετς, αλλά το άλλαξε σε Βάνιαν όταν ανακάλυψε ότι το είχε και ένας Τάκης. Δούλευε ως νεκροθάφτης και τον ανακάλυψαν όταν τον άκουσαν να τραγουδάει σε μια κηδεία. Έπαιρνε αμφεταμίνες και αυτό τον έκανε ιδιαίτερα συμπαθή στα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος. Κοιμόταν σε φέρετρο και πολλοί πιστεύουν πως είναι βρυκόλακας. Τέλος πάντων, ο Ντέιβ θαύμαζε τον Άλις Κούπερ και κάθε φορά που έσκαβε λάκο τραγουδούσε το 'I Love the Dead'. Ενώ όλοι ψωνίζονται και φέρονται ηλίθια όταν γίνονται φίρμες ο Ντέιβ συνέχισε να κάνει τις ίδιες ηλιθιότητες που έκανε και πριν: Έπεφτε πάνω στα ντραμς, βάραγε τον Ρατ, μοίραζε απλόχερα φάπες και τσακωνόταν με τον Captain. Θεωρείται ως ο νονός των απανταχού γκοθάδων και ένας από τους πιο τρομακτικούς τραγουδιστές όλων των εποχών. Στον ελεύθερό του χρόνο καθάριζε τουαλέτες μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος.

[επεξεργασία] Captain Sensible

Picture 009.jpg

O Captain μεταμφιεσμένος ως Άγιος Βασίλης.

C.jpg

Όταν ο Captain δεν είχε τί να βάλει...δεν έβαζε τίποτα !

Tου έχουμε φτιάξει δικό του άρθρο, αλλά δε βαριέσαι...Ο Captain λοιπόν ζούσε με την διανοητικά καθυστερημένη μητέρα του στο Selhurst. Κοιμόταν στην παραλία του Μπράιτον και στις περισσότερες συναυλίες των DAMNED φορούσε ρούχα της μητέρας του. Άλλες φορές δεν φορούσε τίποτα. Λέγεται πως όταν συνέλαβαν τον Άγιο Βασίλη, πήρε τη θέση του.

[επεξεργασία] Rat Scabies

Ratscabies.jpg

O Mητσοτάκης παραδέχεται: Nαί, o Rat είναι δικό μου παιδί !

Ο Ρατ Πανούκλας καθάριζε τουαλέτες μαζί με τον Captain. Όταν του ζήτησαν να γίνει ντράμερ δέχτηκε αμέσως. Έβαζε εικονική φωτιά στα ντραμς προκαλώντας τον θαυμασμό των φανς και του Πολύδωρα. Είναι θανάσιμος εχθρός του Captain. Λέγεται πως όταν ήταν μικρός είχε παίξει το μωρό της Ρόζμαρι. Διακρίθηκε για το τεράστιο ταλέντο του στα ντράμς με μια μπουνιά δώρο από τον Vanian (η οποία του στοίχισε ένα δόντι) όταν τον αποκάλεσε γιαλαντζί βαμπίρ. Είδωλά του ήταν ο Keith Moon και ο Sandman.

[επεξεργασία] Brian James

Ποζεράς από τους λίγους. Τόσο ποζεράς που θα έπρεπε να είναι επίτιμο μέλος των Guns and Roses. Τον μισούν οι απανταχού θαυμαστές των DAMNED γιατί εξ αιτίας του διαλύθηκε το συγκρότημα.

[επεξεργασία] Καριέρα

Οι DAMNED έχουν βγάλει ένα σκασμό άλμπουμ.

  • DAMNED DAMNED DAMNED (τέλειο)
  • Music for pleasure (σκατά, συμφωνούν και οι ίδιοι)
  • Μachine gun etiquette (θεϊκό)
  • Friday the 13th (εμπνευσμένο από τον Μητσοτάκη)
  • Black Album
  • Strawberries
  • Phantasmagoria
  • Φιναλ Νταμνέισον (λάιβ)
  • Grave Disorder

[επεξεργασία] Eίπαν για τους DAMNED

  • Θέλω να γυρίσω την βιογραφία τους . (Ο Ντέιβιντ Λιντς για τους DAMNED)
  • Όχι αν την γυρίσω εγώ πρώτος. (Ο Μάρτιν Σκορτσέζε προς τον Ντέιβιντ Λιντς)
  • Kόλαση ! (O Μητσοτάκης, για τα λάιβ των DAMNED)
  • Ουάου ! Όσκαρ Ουάιλντ για τους DAMNED)
  • Αυτοί δεν είναι Τάκηδες ! (Ο Αλις Κούπερ για τους DAMNED)
  • Γουατ δε φακ ιζ δις ; (Ο Lemmy όταν γνώρισε τους DAMNED)
Τι.jpg

Το πρώτο μέρος που έδωσαν συναυλία οι DAMNED. Δεξιά το πριν, αριστερά το μετά.

[επεξεργασία] Τα καταραμένα λάιβ

Αν ήθελε κάποιος να πάει στα λάιβ των DAMNED ή είχε τάσεις αυτοκτονίας ή ήταν υπερβολικά περίεργος. Το λιγότερο που μπορούσε να πάθει ήταν να σπάσει τα μούτρα του (ή να του τα σπάσουν). Στην αρχή κάθε συναυλίας ή σε κατουρούσε ο Captain (αν ήσουν κοντά στη σκηνή) ή τσακωνόσουν με τον Βάνιαν ή έριχνες μπουνιές σε όσους βρίσκονταν γύρω σου. Αν πάλι δεν πήγαινες, ήσουν Τάκης.

[επεξεργασία] Διάσημα τραγούδια και οι υπερδυνάμεις τους

  • Smash it up (Απαγορεύτηκε από το BBC. Είναι το αγαπημένο τραγούδι του Τσακ Νόρις.)
  • Love Song (Νιώθεις σας να έχεις καταπιεί τυφώνα)
  • Νeat neat neat (Nιώθεις σαν να έχεις καταπιεί 100 αμφεταμίνες μονορούφι)
  • Νew rose (Παθαίνεις ωτίτιδα)
  • Nasty (Αν διαβάσεις τους στίχους γίνεσαι βαμπίρ)
  • I just can't be happy today (Χωρίς λόγια -μένεις αφού το ακούσεις-)
  • Jet boy jet girl (Νιώθεις σαν να έχεις χαπακωθεί πρόσφατα)
  • Curtain call (Νομίζεις πως παίζεις σε θρίλερ)
  • White rabbit (Σου καίγονται τα ντραμς αν προσπαθήσεις να το παίξεις)

[επεξεργασία] Μια γεύση

[1] [2] [3]

[επεξεργασία] Τα λάιν απς

Επειδή οι DAMNED τσακώνονταν όλη την ώρα και επειδή η ζωή τους γενικότερα ήταν μέσα στις καταχρήσεις, έπρεπε να βάζουν άλλα μέλη στο συγκρότημα όταν κάποιος ήθελε να ηρεμήσει. Ο μόνος που δεν έκανε ποτέ διάλειμμα ήταν ο Βάνιαν. Ορίστε οι άτυχοι.

  • Gary Holton (1978) Προσπάθησε να πάρει τη θέση του Βάνιαν, αλλά τον έκανε μια χαψιά.
  • Henry Badowski (1978) Έπαιξε μπάσο για λίγο καιρό, αλλά άρχισε να το σκέφτεται όταν ο Captain του έριξε ψαρόκολλα στις χορδές.
  • Brian James (1976-1978, 1989) Τον ξεφορτώθηκαν γιατί ήταν γκόμενος της Θάτσερ.
  • Lu Edmunds (1977-1978) Τον έπνιξαν στον Τάμεση όταν ανακάλυψαν πως ήταν κατάσκοπος βριλ.
  • John Moss (1978) Πήρε προσωρινά την θέση του Ρατ όταν ο Βάνιαν του έσπασε το δόντι.
  • Κris Dollimore (1993-1996) Έκλεψε την θέση του Captain και το μετάνιωσε πικρά...
  • Αllan Lee Shaw (1993-1996) Ήταν αλλεργικός στο ρούμι.
  • Rat Scabbies (1976-1977, 1978-1996) Αποσύρθηκε επειδή έπασχε από καλπάζουσα φυστικοπάθεια.
  • Dave Berk (1977) Τον έφαγε -κυριολεκτικά- ο Ρατ.
  • Garrie Dreadful (1996-1999) Δεν άντεχε να είναι ντράμερ, γιατί του την έσπαγε ο Βάνιαν όταν έβαζε φωτιά στα ντραμς.
  • Spike Smith (1999) Για τον ίδιο λόγο με τον από πάνω.
  • Algy Ward (1978-1980) Φοβόταν τον Βάνιαν.
  • Paul Gray (1980-1983, 1989) Αυτός τρόμαξε τόσο, που ενώ βρισκόταν σε περιοδία με το συγκρότημα πήρε τηλέφωνο την κοπέλα του να της υπαγορεύσει τη διαθήκη του.
  • Βryn Merrick (1983-1989) Ανακάλυψαν πως ήταν βριλ και τον κάλυψαν με πίσσα και καπάκια μπύρας.
  • Paul Shepley (1985-1989) Τον έδιωξαν γιατί είχε ίδιο χτένισμα με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ.
  • Jason "Moose" Harris (1993-1996) Εξαφανίστηκε μυστηριωδώς όταν άκουσε πως ο Λιακόπουλος έμαθε για την ύπαρξη των Νεφελίμ.
  • Patricia Morrison (1996-2005) Έπαιζε μπάσο και στους Sisters of Mercy αλλά πήγε στους DAMNED γιατί της άρεσε ο Βάνιαν. Toν παντρεύτηκε μάλιστα...
  • Roman Jugg (1981-1989 στα κιμπόρντα και 1984-1989 στην κιθάρα) Τον έπιασαν όμηρο οι Manowar.

[επεξεργασία] Κολαμπορέιτορς

Συνεργάτες σαν να λέμε...

  • Lemmy των Motorhead (1978) Μπάσο στο Ballroom Blitz.
  • Ροβέρτος Φριπ (1990) Προσπάθησε να παίξει κιθάρα όπως ο Captain και έπαθε σκορβούτο.
  • Λόλος Κόξιλ (1977) Έπαιζε με το σαξόφωνο του Μπιλ Κλίντον.

Το άρθρο αυτό δεν έχει ιντερβικιές.Πηγαίνετε γρήγορα να του βάλετε τις απαραίτητες ιντερβικιές, γιατί αλλιώς θα πάτε εδώ.