TΕΛemarketing

Πρόκειται για ένα νέο φαινόμενο εις την ΕΛληνική τηλεόραση. Σκοπό του έχει να αναδείξει τον φιλελευθερισμό, την δημοκρατία, την αμεροληψία καθώς και τον αντιφασισμό. Γνωστοί μαχητές του tΕΛemarketing είναι ο Άδωνης Γεωργιάδης μαζί με τον BRO του, καθώς και ο γνωστός σε όλους μας προφήτης Δημοσθένης Λιακόπουλος ή αλλιώς Ελευθερία λόγου.

[επεξεργασία] Ανάλυση λέξεως

tΕΛemarketing εκ του t=Τον πούλο, ΕΛ=Ελλάδα, mark=Μαλαπέρδα, ting=Τίγκα, δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση Τίγκα στη Μαλαπέρδα Ελλάς ή τον πούλο.

[επεξεργασία] Κοινωνική συνεισφορά

Το τηλεμάρκινγκ προσφέρει όλων των ειδών τις βλακείες ,(κάτω από μια ηλίθια μουσική υπόκρουση) ιδέες που τετραγωνοφορούν στην αγορά. π.Χ:

Παρέχει όλων των ειδών τις πληροφορίες που χρειάζεται για μια επιτυχημένη αγορά. Συνιστάσται ανεπιφύλακτα για δώρο στις πεθερές.

[επεξεργασία] Μεθοδολογία αποβλάκωσης πειθούς

Έχει αποδειχθεί ότι για να δράσει το τελεμάρκετιγκ απαιτούνται κατά μέσο όρο 3*10^4 ώρες παρακολού8ησης από έναν (1) μέσο homo-sapiens. Για άτομα με ανοσία στις διαφημίσεις, (πχ. τυφλούς κ.α) ο χρόνος αυτός πολλαπλασιάζεται σημαντικά. Αντίθετα, ο χρονός αυτός περιορίζεται σε μόλις 1 ώρα, 37 λεπτά και 29 δεύτερα για τον τυπικό Αμερικανό πολίτη. Γι' αυτό το λόγο το τελεμάρκετινγκ έχει επεκταθεί και καταλαμβάνει πολλές φορες και ολόκληρες ζώνες μηδαμινής τηλεθέασης.

Για να καταφέρουν να πωληθούν αυτά τα άχρηστα χρήσιμα προιόντα, διαφημίζονται απά πάντα χαμογελαστούς (ακόμα κι αν έχουν μόλις μάθει ότι η γιαγιά τους δηλητηριάστηκε και εκτελέστηκε απο (π)ορδές χούλιγκαν) καραγκιόζηδες με υπερυπερυπεραστραφτερά δόντια ή/και τουμπανιασμένους κοιλιακούς μύες. Εξαίρεση αποτελούν οι λαμπροί παντογνώστες επιστήμονες ντυμένοι με λευκές ρόμπες που παρουσιάζουν θαυματουργά φαρμακευτικά σκευάσματα για την καύση του λίπους και των λοιπών ψωμακίων, ή αναγνώσματα επί παντός επιστητού, όπως ο Δημοσθένης Λιακόπουλος και ο Άδωνης Γεωργιάδης με τον μικρό αδερφό του.

Η μονοτονία τις αδιάκοπης μπουρδολογίας συχνά διακόπτεται με πειράματα τεραστίας και προπάντων αδιαμφισβήτητης αξίας, ή video ντοκουμέντα χωρίς να έχουν επεξεργαστεί με photoshop. Γνωστότατο παράδειγμα αποτελεί το ' αποκλειστικό ' video κατασκευής της πρώτης βιντεοκάμερας που υπήρξε ποτέ σε ολόκληρο το σύμπαν, το οποίο κατάφερε να αποκτήσει ο Λιακόπουλος, αφού πούλησε 429 κιλά βιβλίων με Νεφελίμ στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο.

Στη συνέχεια δίνονται οι ΠΡΟΣΙΤΕΣ τιμές των προιόντων, αφού υποστούν 1002 τροποποιήσεις κατά τη διάρκειά της. Η έκπτωση είναι συνήθως της τάξης του 89%, αν και τα έξοδα αποστολής στο 37% των περιπτώσεων υπερβαίνουν την τιμή του προϊόντος, ενώ όλες οι τιμές υπακούουν τον κανόνα του ' ,99λ '.

[επεξεργασία] Ρίξκστε κ1 βλέφαρο

Άλλες γλώσσες