Steve Jobs

Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;
R.I.P..jpg Αυτός ο άνθρωπος, Βριλ, Ελ, Ναρχ ή ότι ήταν τέλος πάντων βλέπει τα ραδίκια ανάποδα. Τελευταία του επιθυμία ήταν να μην είχε συναντήσει τον ακατανόμαστο πριν πεθάνει.

O Steve Steven Jobs (ελληνικά: Στέφανος Δουλειές) είναι το πιο έξυπνο πλάσμα των Ελ μετά τον Βασίλειο Πύλα το οποίο κοιτάει τα ραδίκια ανάποδα.Είναι αιώνιος εχθρός του Βασίλειου Πύλα ο οποίος Βασίλειος Πυλας ξεπάστρεψε τον Δουλειά με την ακτινοβολία των εξελιγμένων όπλων του.

[επεξεργασία] Βιογραφικό

O Steve Steven Jobs (ελληνικά: Στέφανος Δουλειές) ήταν το πιο έξυπνο πλάσμα των Ελ μετά τον Βασίλειο Πύλα το οποίο κοιτάει τα ραδίκια ανάποδα.Ήταν αιώνιος εχθρός του Βασίλειου Πύλα ο οποίος Βασίλειος Πυλας ξεπάστρεψε τον Δουλειέ με την ακτινοβολία των εξελιγμένων όπλων του.Ήταν ιδιοκτήτης της Μηλοεταιρείας και εφευρέτης πολλών όπλων τα οποία σήμερα έχουν χάσει την πολεμική τους ικανότητα και χρησιμοποιούνται ως κινητά.

[επεξεργασία] Τι θα είχε συμβεί αν ο Στιβ ήταν έλληνας...

-Θα είχε γίνει έτσι κι αλλιώς Αμερικανός καθώς θα είχε απογοητευτεί στην Ελλάδα και θα είχε ακολουθήσει κι αυτός τον κλάδο των υπολογιστών.

-Μετά από κόπους πολλούς θα είχε καταφέρει να ανοίξει την «apple.gr» με δάνειο από την τράπεζα, θα είχε ωστόσο κολλήσει στη γραφειοκρατία, θα είχε χρεοκοπήσει και η τράπεζα θα είχε πάρει το σπίτι των γονιών του που είχε βάλει ως εγγύηση.

-Όταν εγκατέλειψε το Πανεπιστήμιο, οι γονείς του θα τον είχαν πιέσει να δώσει εξετάσεις και θα είχε προσληφθεί στο Δημόσιο. Σήμερα θα είχε ήδη βγει στη σύνταξη με 35ετία και θα πουλούσε λογισμικά σε επιχειρήσεις.

-Θα είχε γνωρίσει τον Γ. Παπανδρέου σε μια εκδρομή στο Καλέτζι, θα είχαν γίνει φίλοι ανταλλάσσοντας e-mail και μετά τις εκλογές του 2009 θα είχε αναλάβει υπουργός Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

-Θα είχε πετύχει και θα είχε γίνει ο επιφανέστερος Έλληνας επιχειρηματίας. Το Πανεπιστήμιο θα τον προσκαλούσε ως κεντρικό ομιλητή στην εβδομάδα καινοτομίας, η ΚΝΕ όμως θα του είχε απαγορεύσει την είσοδο κατηγορώντας τον ότι διαδίδει τον αμερικανικό τρόπο ζωής.

-Μετά την επιτυχία του τέλος θα είχε αγοράσει τον Παναθηναϊκό και θα είχε καταφέρει να πείσει τη διεθνή κοινότητα να παρακολουθεί ο παρατηρητής τις επίμαχες φάσεις μέσω i-phone συμβάλλοντας έτσι στην κάθαρση του ποδοσφαίρου. Στην Ελλάδα πάντως ο Ολυμπιακός θα συνέχιζε κανονικά να παίρνει τα πρωταθλήματα.

[επεξεργασία] Βεντέτα Πύλα-Δουλειέ

Ο Δουλειές με τον Πύλα ήταν στην αρχή πολύ στενοί φίλοι.Όταν όμως ο Πύλας πήγε με το μέρος των Βρίλ ο Δουλειές εξοργίστηκε και αποφάσισε να τον εκδικηθεί.Ο Πύλας με την βοήθεια του πλάσματος Μ αγόρασε την Microsoft και έφτιαξε πολλά όπλα με ακτινοβολία aerumna η οποία σκότωσε τον Δουλειέ.Απ την άλλη ο Δουλειές αγόρασε την Apple με την οποία έφτιαξε πολλά όπλα.Τότε άρχισε ο Α΄ Πυλοδούλειος Πόλεμος.Παρόλη την εξελιγμένη τεχνολογία των οπλων του Δουλειέ ο Πύλας νίκησε επειδή τα όπλα του είχαν υπερβολική ακτινοβολία ακτίνων aerumna η οποία σκότωσε τον Δουλειέ.

[επεξεργασία] Όπλα Στέφανου Δουλειέ

Ο Δουλειές αγοράζοντας την Apple έφτιαξε αρκετά όπλα με τα οποία προσπάθησε να καταστρέψει τον Πύλα.Τα όπλα αναγράφονται παρακάτω

Ιphone

Το Iphone που αργότερα επονομάστηκε Smartphone είναι η πιο δημοφιλής μάρκα όπλων του Στέφανου Δουλειέ.Με αυτό κατάφερε να καταστρέψει τα Windows Svista.Διαθέτει υποόπλα Sniper,Calashnikof,Riffle

Iphone 3G

Το Iphone 3G κάνει τη δουλειά του Iphone μόνο που πιάνει ένα μεγάλο μέρος σήματος.Οι σφαίρες του έχουν πρόγραμμα GPS με το οποίο μπορούν να ακολουθούν τον στόχο όπου κι αν πάει αυτός.Διαθέτει σφαίρες πυραύλου και έχει πρόγραμμα χειροβομβίδας.

Iphone 3GS

Το Iphone 3GS κάνει τη δουλειά του Iphone 3G μόνο που το σήμα πιάνει σε όλο τον κόσμο.Οι σφαίρες που ακολουθούν τον στόχο έχουν τη δυνατότητα να γίνονται αόρατες για να μην ανιχνεύονται από το εχθρικό ραντάρ.Διαθέτει σφαίρες πυραύλου με τη δυνατότητα αορατότητας.Είναι επονομασμένο σήμερα ως Nintendo 3DS

Iphone 4

To Iphone 4 έχει τον υψηλότερο δείκτη ακτινοβολίας απ όλα τα Iphones.Δεν έχει σφαίρες απλά έχει υψηλή ακτίνα ακτινοβολίας η οποία φτάνει και τα 10.000 μέτρα

Iphone 4S

Το Iphone 4S κάνει τη δουλειά του Iphone 4 μόνο που έχει και σφαίρες όλων των ειδών μαζί και δυνατότητα αορατότητας

[επεξεργασία] Α΄ Πυλοδούλειος Πόλεμος

Ο Α΄ Πυλοδούλειος Πόλεμος ήταν ο μεγάλος πόλεμoς ανάμεσα στον Βασίλειο Πύλα και τον Στέφανο Δουλειέ που διήρκεσε 1 χρόνο.Ο Πόλεμος χωρίστηκε σε 4 εποχές

1η εποχή

Ο Πύλας μεταλάσσεται σε Βρίλ και αρχίζει ο πόλεμος.Ο Δουλειές παίρνει την Apple και ο Πύλας την Microsoft.Μετά απο συνέδριο των 2 εταιριών αποφασίζεται να φτιαχτούν όπλα για την αντιμετώπιση τους.Ο Δουλειές ήξερε πως ο Πύλας συνεργαζόταν με τον Μ οπότε κι αυτός ζήτησε τη βοήθεια ενός πανίσχυρου Ελ.Όταν φτιάχτηκαν τα όπλα ο Πύλας και ο Δουλειές πήγαν στο πεδίο της μάχης.Ο Πύλας στη μάχη είχε τα Windows Svista και ο Δουλειές είχε το Iphone το οποίο με τις σφαίρες Calashnikof κατάφερε να εμποδίσει την ακτινοβολία των Windows Svista και έτσι ο Πύλας νικήθηκε

2η εποχή

Μετά τη νίκη του Δουλειέ ο Πύλας παίρνει δραστικά μέτρα.Έφτιαξε τα Windows 7even και ο Δουλειές αφού έστειλε το πανίσχυρο Ελ για να κατασκοπεύσει τον Πύλα δημιούργησγησε το Iphone 3G για να μπορεί να πετυχαίνει τον Πύλα στο πεδίο της μάχης.Όταν ο Πύλας και ο Δουλειές πήγαν στο πεδίο της μάχης τότε το Iphone 3G πέταξε τους πυραύλους και κατέστρεψε ένα μέρος των Windows 7even.Τα Windows 7even αν και με μικρή δύναμη κατάφερε να καταστρέψει το Iphone 3G και να προκαλέσει ακτινοβολική μόλυνση στον Δουλειέ.

3η εποχή

3η και φαρμακερή μετά τη νίκη του Πύλα ο Δουλειές αναβάθμισε το Iphone 3G και έφτιαξε το Iphone 3GS ώστε οι σφαίρες να είναι αόρατες και να μπορεί να πετυχαίνει τον Πύλα όπου και αν είναι αυτός.Απ την άλλη ο Πύλας αναβάθμισε τα Windows 7even σε Windows Eight για να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στον Δουλειέ.Στο πεδίο της μάχης ο Πύλας δέχτηκε 15 σφαίρες χωρίς να χαμπαριάσει τίποτα λόγω της αορατότητας.Όταν εξαπέλυσε τα Windows Eight το Iphone 3GS κατάφερε να εξοστρακίσει την ακτινοβολία των Windows Eight με την βοήθεια του αόρατου πεδίου που δημιούργησε με το Iphone 3GS.

4η εποχή

Μετά τη νίκη του Δουλειέ ο Πύλας μπριζώθηκε και αποφάσισε να καταστρέψει την δουλειά.Με τη βοήθεια των ακτινων aerumna δημιούργησε την Μπλέ Οθόνη του Θανάτου και τα Windows 3.1.Απ την άλλη ο Δουλειές έφτιαξε το Iphone 4 και το Iphone 4S με ισχυρή ακτινοβολία.Στο πεδίο της μάχης ο Πύλας εξαπέλυσε τα Windows 3.1 για να αφήσει το καλύτερο για το τέλος.Το Iphone 4 με την ενισχυμένη ακτινοβολία κατέστρεψε τα Windows 3.1.Τότε ο Πύλας αμόλησε την Μπλέ Οθόνη του Θανάτου και οι ακτίνες aerumna εξαπολυθηκαν στον Δουλειέ ο οποίος σκοτώθηκε και δεν άντεξε την ακτινοβολία.Ο Πύλας νίκησε και ο Δουλειές πέθανε