Star channel (τηλεοπτικός σταθμός)

Star channel

Το σήμα του Star.

PSAR

Ένα από τα αρχικά λογότυπα του καναλιού, που τελικά απορρίφθηκαν

Γνωστό και ως (Που)Σταρ, τηλεοπτικός σταθμός με το εγκυρότερο δελτίο ειδήσεων δυτικά του Σειρίου. Τα διαγαλαξιακά μηχανάκια της AGB χτυπάνε κόκκινο τις ώρες του δελτίου και, ως γνωστόν, στη ΝΑSA, εκτός από Λιακόπουλο, βλέπουν και το δελτίο ειδήσεων του Star Channel.

Αρχική πρόταση ήταν το κανάλι να ονομαστεί είτε Σιτάρ Τσάνελ (παρέπεμπε είτε σε ινδικό μουσικό όργανο είτε σε σιτηρό, οπότε απερρίφθη) είτε Κρεμαστάρ Τσάνελ (απερρίφθη για άγνωστους λόγους).

[επεξεργασία] Ενδεικτικά

"Το Star δίνει τη μάχη της ενημέρωσης για τη σφαιρική, αντικειμενική και ουσιαστική ενημέρωση των τηλεθεατών. Κάθε βράδυ στις 19:45, μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο με ρεπορτάζ και ανταποκρίσεις. Με καλεσμένους τους πρωταγωνιστές των γεγονότων, φωτίζουμε τις αθέατες πλευρές των ειδήσεων με την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση του "καναλιού" μας με τον Αιμίλιο Λιάτσο. Στο πολυσυλλεκτικό δελτίο του Star υπάρχει και για καλλιτεχνικά νέα. Εκατόν πενήντα δημοσιογράφοι και διακόσιοι πενήντα κάμεραμεν και τεχνικοί δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για την πραγματική ενημέρωση των πολιτών και είμαστε σίγουροι ότι από τις μετρήσεις, που είναι αδιάψευστοι μάρτυρες, κερδίζουμε όλο και περισσότερους πιστούς φίλους. Ιδιαίτερα οι ηλικίες από 15 έως 45 ετών, μας δίνουν την πρώτη θέση από τα δελτία των άλλων καναλιών."

150 liatsos

Το γνωστό Βριλ Emilio

Με τα παραπάνω λόγια να ακούγονται σε κάθε διαφήμιση ανάμεσα στις προβολές της σειράς "Σαρίτα, είσαι η ζωή μου", το Star έχει αποδείξει ότι υπηρετεί την ενημέρωση των τηλεθεατών χωρίς αγκυλώσεις και φοβίες!

Βασικός συντελεστής του δελτίου είναι ο Αδέκαστος Δημοσιόβλαχος Emilio Liatso, ο οποίος κατά τα λεγόμενα είναι ένα απ' τα πρώτα Βριλ που εισήλθαν στην χώρα μας, και από τότε γυρνά από κανάλι σε κανάλι για άγνωστους λόγους.

Πρώτο σε όλα το Star Channel. Και σε ειδήσεις, αλλά προπάντων σε ταινίες!!!

[επεξεργασία] Τελευταίες ειδήσεις

41073134 panda7 ap

Πάντα Κατάφερε Να Γεννήσει Τρίδυμα Σε Είκοσι Δευτερόλεπτα!
Για το καταπληκτικό αυτό γεγονός ευθύνεται η προβολή επεισοδίου της σειράς Friends σε ζωολογικό κήπο. Η σειρά αυτή, που προβάλλεται κάθε Σαββατοκύριακο στο Star, έχει επιφέρει παρόμοια αποτελέσματα στο παρελθόν, όταν πριν από δύο μήνες έκανε τους απαγωγείς μιας 29χρονης Ιταλίδας να αυτοκτονήσουν.

Οι τηλενουβέλες προκαλούν Αλτσχάιμερ!

Σύμφωνα με νέα μελέτη, κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων Αλτσχάϊμερ προκαλούν οι τηλενουβέλες και ιδιαίτερα οι μεταγλωττισμένες, δηλώνει ο Γκερμιάαρντε ιχντάου Μπελτσινγκντένγκ. Οι παραγωγοί κάθε τηλενουβέλας καταδικάστηκαν σε θάνατο και εκτελέστηκαν, και τα όργανα τους δωρίστηκαν σε ίδρυμα μεταμοσχεύσεων, με ρομποτοποίηση μερικών.

Ρομπότ Γέννησε Ανθρώπους!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ρομπότ γέννησε ανθρώπους προκαλώντας σοκ στον κύριο Ρομπότ, σύζυγο της κυρίας Ρομποτίνας, δήλωσε ο γυναικολόγος-βοηθός γέννας μωρού Τσούρεν Μπισεργκεντίνγκ.

Τα Ζώα Μπορούν Να Προβλέψουν Τους Σεισμούς!

Σύμφωνα με τους σεισμολόγους της πόλης, 130 είδη ζώων φέρονται παράξενα πριν από τους σεισμούς. "Τα ποντίκια και τα φίδια, για παράδειγμα, συνήθως δεν βγαίνουν από τις φωλιές τους την ημέρα, όμως εάν πρόκειται να συμβεί σεισμός, θα τα δείτε να τρέχουν τρομαγμένα", είπε ο υποδιευθυντής του ζωολογικού κήπου, Τσεν Χονγκάν. Οι καμηλοπαρδάλεις, πρόσθεσε ο Τσεν, απομακρύνονται από τα δέντρα για να μην τις καταπλακώσουν ενώ οι ιπποπόταμοι, στην περίπτωση που αναμένεται τσουνάμι, βουτούν στα βαθιά νερά για να προστατευτούν από τα κύματα.

Star-studio1

Μακάρι η ενημέρωση του Star να ήταν του ίδιου επιπέδου με αυτό το στούντιο...

Νεαρός Λεμούριος Έχασε Την Παρθενιά Του Σε Ζωολογικό Κήπο Της Σενεγάλης!

Μετά από μερικά κλάσματα δευτερολέπτου, ο Τσακ Νόρις την βρήκε και την έβαλε πίσω. Η υπεύθυνη για την κλοπή της παρθενιάς του μικρού ζώου καταδικάστηκε σε θάνατο και τα όργανά της δωρίστηκαν σε ίδρυμα μεταμοσχεύσεων.

Ελεφαντίνα γέννησε λιονταράκια! Ο σύζυγός της είναι έξαλλος!!

Ο σύζυγός της, τελικά, την πυροβόλησε με το ράμφος του. Ο πραγματικός πατέρας, ο τερμίτης, την έκανε παίζοντάς το ψόφιος κοριός. Η ελεφαντίνα με τα λιονταράκια της τα έκανε χάλια. Πέταξε στα σκουπίδια την ζωή της όλη. Ντροπή και αίσχος! Πρώτη είδηση!

Άφωνους Άφησε Τους Επιστήμονες Της Γροιλανδίας Ένας Παπαγάλος Μακάο...

...όταν μέσα από το θερμαινόμενο κλουβί του άρχισε να τραγουδά γνωστές επιτυχίες του Γιώργου Νταλάρα. Το γεγονός οφείλεται σε κάποιον Τάκη, φανατικό του τραγουδοποιού.

Μια Ελεφαντίνα 28 Ετών Γέννησε Τρία Σιαμαία Ελεφαντάκια Στις Δυτικές Ινδίες!

Σύντομα θα πραγματοποιηθεί εγχείριση αποκόλλησης, αν και το ένα από τα τρία διεκδικεί και τα δώδεκα πόδια.

Κάποιος Άφησε Ανοικτό Το Παράθυρο Του Υπνοδωματίου Της Πέγκυς Ζήνα!

Αυτό το λάθος είχε ως αποτέλεσμα να αρρωστήσει η γνωστή τραγουδίστρια και να μην μπορέσει να τραγουδήσει στο Μέγαρο Μουσικής.

Σπα για σκύλους εγκαινιαστήκε στο Ζάππειο!

Την κορδέλα την έκοψε το μέγα αρσενικό Κωστέτσος, ενώ κρατούσε στην αγκαλιά το επίσης αρσενικό δείγμα σκύλου το οποίο θέλησε να αφοδεύσει την λάθος ώρα εις τας αγκάλας του αφεντικού του. Για το συμβάν μάλλον ευθύνεται ο Ανδρέας Ευαγγελόπουλος.

(κλιπάκι με τον Μπαγκς Μπάνι)

"Ουπς, λάθος!"

Όσο για το τι έκανε ο Βασίλειος στη συνέχεια, αυτό θα το δείτε αύριο.

Μικρό παιδί έκλεψε το κλαδευτήρι του παππού του στη Θεσσαλονίκη!

Το πήρα για να παίξω., δήλωσε το παιδί σε συνέντευξη που έδωσε στο Star. Ο παππούς του δηλώνει έτοιμος να καταθέσει μήνυση προς τους γονείς για την κακή ανατροφή του εγγονού του. Ακόμη, δήλωσε πως θα παλέψει για να αναλάβει την κηδεμονία του, μπας και μάθει καλούς τρόπους.

STAR CHANNEL: ΚΑΙ Γ*** ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ!