St.crew

Το St.crew δημιουργήθηκε το 1860 από τον Αβραάμ Λίνκολν, καθώς μια μέρα καθόταν στην προεδρική του καρέκλα και τα έξυνε. Σκέφτηκε και αυτός ένα crew όπως όλα τα παιδιά της ηλικίας του στη γειτονιά. Βασικό αυτού του crew ήταν να αποτελείτο από παιδιά με σύνδρομο ντάουν, όπως βλεπετε και την εικόνα. Επίσης ήθελε να περάσει αυτό το crew από γενιά σε γενιά και να μη ξεχαστεί ποτέ.

Το 1865 ο Λίνκολν ψόφησε αλλά αυτό δεν πείραξε κανέναν γιατί είχε βρει ήδη διαδόχους για να συνεχίσουν το έργο του ήταν ο Χίτλερ και οι γνωστοί ΕςΕς. Αυτοί άλλαξαν λίγο τα δεδομένα της ομάδας και δεν ακολούθησαν τον βασικό και μοναδικό κανόνα (Being late) δηλαδή να είσαι ντάουν, και διάλεξαν να κάνουν τους Εβραίους σαπούνια.

Αφού ο Χίτλερ αποσύρθηκε και δεν ήθελε να συνεχίσει το κίνημα St.crew, τότε αμέσως πέρασε στα χέρια των Power Rangers Mighty Morphins που ήταν μια ομάδα που ήξερε καράτε και έκανε κωλοτούμπες. Η ομάδα αυτή ήταν σκληροπυρηνική πάνω απ' όλα και τους αναδείκνυε η κουλ στολή τους η οποία αποτελείτο από χρωματιστά ροζ κολάν τα οποία ήταν σχεδιασμένα απ' τον γνωστό οίκο μοδός "VAGELΙS" ™ και επίσης είχαν στο κεφάλι τους κράνη από μηχανάκια τα οποία δηλώνουν ότι ήταν κάγκουρες και γι αυτό το λόγο δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν για πολύ να είναι στο St.crew.

Αμέσως μετά την απότυχία των Μighty Morphin Power Rangers να αναλάβουν ως St.crew το Franchise πήγε στα τελετιούμπις που όπως όλοι ξέρουμε είναι αυτά τα χαριτωμένα παάξενα πλασματάκια με τις τηλεοράσεις στην κοιλιά τους που παίρνουν LSD κάθε φορά που βγαίνουν στην TV και χορεύουν χαρωπά, και απαγορεύτηκε να συνεχίσουν να είναι στο St.crew λόγω χρήσης απαγορευμένων ουσιών όπως:A - Methapred Abacavir Sulfate Acetyl Sulfisoxazole Pediatric SuspensionN - acetyl - L - cysteine Nalidixic Acid Crofab...και άλλα τέτοια.

MG 8586

andreas gemo gazzakis

Τέλος το St.crew μεταφέρθηκε στα τρία κουλ παιδιά που εμφανίζονται στην φωτογραφία (καθώς και σε άλλον ένα, αλλά δεν ήταν εκείνο το βράδυ μαζί τους γι αυτό και δεν φαίνεται στην φωτογραφία), τον Κώστα γνωστό και ως "Γκαζάκι" (όχι δεν είναι εμπρηστής) στα αριστερά βλέπουμε τον Ανδρέα γνωστό και ως "Αντρέα" (είναι πολύ ντάουν και δεν έχει μπορέσει ακόμη να βρει nickname για τον εαυτό του) και στη μέση φυσικά ο πιο κουλ συντάκτης αυτού του καταπληκτικού άρθρου γνωστός και ως "Gemo" (του αρέσουν οι φράουλες και αγαπημένο του χρώμα είναι το πορτοκαλί).
Το παιδί που λείπει το λένε Σωτήρη γνωστός και ως "Βilliou" (είναι emo αλλά δεν το παραδέχεται).
Το καθήκον τους είναι να δίνουνε φως στις άγνωστες πτυχές αυτού του σάπιου κόσμου με διάφορες συνεντεύξεις που πέρνουνε από ανθρώπους, να κάνουνε αν τους επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν τον ορισμό "καφρίλες" και να βιντεοσκοπούνε.
Κάνουνε και λίγο σκέιτ πού και πού και επίσης να μη ξεχνάμε το πιο βασικό απ' όλα που είναι:
να περνάνε τις γιαγιάδες από τον δρόμο και να τις αφήνουν στην μέση του. (του δρόμου)

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/St.crew?oldid=93656".