Solid Snake

Solid Snake.jpg

O Solid Snake

“Νόμιζα ότι είναι απλά ένας ήρωας των videogames, αλλά όταν τον συνάντησα για πρώτη φορά στην ζούγκλα του Αμαζονίου τον έσπασα στο ξύλο επειδή με σημάδεψε με το πιστόλι του και με ρώτησε: "DAMN! What the hell are you doin' here, Chuck? I'm οn a mission, get out of the jungle!"”

- Τσακ Νόρις για τον Solid Snake

Όλοι νομίζουμε πως ο Solid Snake είναι ήρωας στο βιντεοπαιχνίδι "METAL GEAR SOLID", στην πραγματικότητα όμως είναι ένας μυστικός πράκτορας της Fox Hound, μιας μυστικής υπηρεσίας καταφερτζήδων-κωλόφαρδων κατασκόπων που προσπαθούν να σώσουν τον κόσμο από κάποιους τρελούς που θέλουν σώνει και καλά να χρησιμοποιήσουν όπλα μαζικής καταστροφής για να καταστρέψουν τον κόσμο μας!

[επεξεργασία] Καταγωγή

Είναι κλώνος του μεγάλου καταφερτζή-κωλόφαρδου πρώην καταδρομέα των Η.Π.Α. Naked Snake, που λόγω της τεράστιας κωλοφαρδίας που είχε στα βουνά και στις ζούγκλες της Σοβιετικής Ένωσης στην αποστολή "Snake Eater" πήρε τον τίτλο "Big Boss" καταστρέφοντας το υπερόπλο "Shagohod" και νικώντας την "Boss" γκόμενα που τον είχε εκπαιδεύσει στη σχολή πολέμου του "Thou-Vou"(Θου-Βου). Μεγάλο ρόλο έπαιξε και η ξανθιά ψηλή Ρωσίδα Τατιάνα Πουτάνυα Γιδανομούνοβα, με το κωδικό όνομα "EVA".

[επεξεργασία] Πρώτα Χρόνια

Από έξι μηνών που άρχισε να περπατάει, τον έστειλαν στην Σπάρτη να εκπαιδευτεί στις μάχες σώμα με σώμα. Εκεί είπε και την πρώτη του λέξη, όταν τον βρήκε ο Λεωνίδας και του έριξε μια μπούφλα, εκείνος είπε "damn" και ο Λεωνίδας του απάντησε "ΤΙ DAMN, ΡΕ;;; THIS IS SPARTAAAAAAAAA" και του ρίχνει μια δυνατή κλωτσιά και τον στέλνει στην Σχολή Thou-Vou, όπου τον βλέπει έκπληκτος ο Τσακ Νόρις με τον Στίβεν Σιγκάλ, εκεί λέει την δεύτερη λέξη που είναι πάλι "Damn"! Μόλις τον βλέπουν τον αρπάζουν και τον σπάνε στο ξύλο. Σ' αυτή τη σχολή έμεινε μέχρι τα δεκαπέντε του χρόνια, μαθαίνοντας λογοτεχνία από τον Όσκαρ Ουάιλντ και μετά επέστρεψε και πέρασε τις απαραίτητες εξετάσεις για να γίνει ο θρυλικός Solid Snake! Το πραγματικό του όνομα είναι David.

[επεξεργασία] Αποστολές

[επεξεργασία] Πρώτη Αποστολή

Η πρώτη του αποστολή ήταν στον Πόλεμο του Κόλπου το 1990-91, όταν οι σύμμαχοι έβλεπαν ότι δεν μπορούσαν να προχωρήσουν για να ελευθερώσουν το Κουβέιτ από τους Ιρακινούς, αποφασίζουν να ζητήσουν βοήθεια από την περιβόητη ομάδα Fox Hound! Η Fox Hound στέλνει μια ομάδα από άριστα εκπαιδευμένους καταδρομείς: Liquid Snake (μαλάκας), Revolver Ocelot (παλιοσειρά της Fox Hound και ψυχανώμαλος), SniperWolf (το ξέκωλο της παρέας), Vulcan Raven (ο κλασικός χαζός τουμπανιάρης body-builder), Psycho Mantis (ο ψυχάκιας της παρέας), και στέλνει και μια δεύτερη ομάδα με τον Solid Snake μέσα και κάτι άσχετους και άπειρους στα πεδία των μαχών!

Ο Solid Snake και η ομάδα του πέφτουν σε ενέδρα, σκοτώνονται όλοι εκτός από αυτόν. Μετά το μακελειό κοιτάζει γύρω του τα πτώματα φίλων και εχθρών λέγοντας "Damn"! Προχωρεί μόνος του να καταλάβει τους Ιρακινούς που έχουν καταλάβει το Κουβέιτ. Αφού φτάνει έξω από την πρωτεύουσα του Κουβέιτ και νομίζοντας ότι έχει ελευθερώσει το Κουβέιτ μόνος του, βλέπει πάνω σ' έναν λόφο τον Τσακ Νόρις με το πολυβόλο του και ξαναλέει "Damn"!

Η άλλη ομάδα της Fox Hound φτάνει μετά κόπων και βασάνων στην πρωτεύουσα και καθώς αντικρίζουν τον Τσακ Νόρις, θέλουν να εκδικηθούν, λέγοντας ότι θα φτιάξουν ένα νέο υπερόπλο για να καταστρέψουν τον κόσμο!

[επεξεργασία] Δέυτερη Αποστολή

Η δεύτερη αποστολή του είναι το 1995 στη Νότια Αφρική, ο φίλος του ο Gray Fox πήγε διακοπές εκεί και πήγε στο κωλόμπαρο "Outer Heaven" κι έκλεψε από τον μπάρμαν τη μυστική συνταγή για το ποτό "Metal Gear", αλλά τον κατάλαβαν και τον έσπασαν στο ξύλο! Το μαθαίνει αυτό ο φίλος του ο Solid Snake και πηγαίνει εκεί και τους πλακώνει όλους στο ξύλο, ενώ απο τύχη βρέθηκε εκεί και ο Big Boss που βρισκόταν σε διακοπές και φεύγοντας ο Snake βάζει μπόμπα και τα κάνει όλα λίμπα καταστρέφοντας τα πάντα, χωρίς να βρει τη συνταγή για το "Metal Gear"! Βεβαίως μετά είπε: "Damn!".

[επεξεργασία] Τρίτη Αποστολή

...Η τελευταία γνωστή αποστολή του ήταν στην χώρα της διαφθοράς ή Hell-Ass (και σταμάτα να γελάς) όπου η αποστολή του ήταν να πιάσει τον πρωθυπουργό Jeffrey Γιωργάκη και να τον σαπίσει στο ξύλο. Γιατί όμως; Γιατί του έκοψε 900.000.000.000 ευρώ και δεν είχε να πληρώσει τον Τσακ Νόρις και τον Λεωνίδα για τις καρπαζιές που έφαγε. Μετά έρχεται ο Σαμαράς και του λέει πως θα τον αποζημιώσει εκείνος. Όμως αν τα σκατώσει και αυτός, ο Snake θα τον πετάξει στην Ντορούλα να τον παίζει συνέχεια. Τον ξεναγεί λοιπόν στην βουλή, βλέπει τους γνωστούς καραγκιόζηδες και γελά. Σχολιάζει πρώτα τον Πάγκαλο και του λέει: Τέτοια κοιλιά έχω να δω από την τελευταία φορά που επισκέφτηκα την ζούγκλα του Αμαζονίου και ήταν ένας χοντρός και πήγε να μου τα κλάσει. Όταν ο χοντρός του λέει την γνωστή σ' εμάς φράση «Μαζί τα φάγαμε» παθαίνει σοκ και χάνει και πέντε χιλιάρικα. Μετά πηγαίνει στις Βρυξέλλες, συναντάει την γκιόσα της Γερμανίας και τον Γιωργάκη και εκείνος του λέει «Λεφτά υπάρχουν» και του φεύγουν τα σώβρακα.

Άλλες γλώσσες