Slipknot

800px-Slipknot at Mayhem 1
Slipknot Live @ Τούμπα στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ

Το Slipknot (ελ.: Σλίπνοτ, λαϊκιστί γλιστερός κόμπος, αλλά είναι και ένα συγκεκριμένο είδος κόμπου, που χρησιμοποιούν οι ναύτες και ο θείος μου ο Καραμιλήτσος) είναι ένα progressive jazz/grunge/traditional/folk/techno/malako/pipa metal συγκρότημα από την Iowa της Καλλιθέας. Τα μέλη του είναι κατά κύριο λόγο ναυτικοί στο επάγγελμα, και πιθανότατα από εκεί να εμπνεύστηκαν την ονομασία του συγκροτήματος. Οι Σλίπκνοτ αποτελούνται από 23523585 μέλη, από τα οποία μονό 2 έχουν σχέση με την μουσική (άκουγαν Metallica στην εφηβική τους ηλικία). Σαφώς επηρεασμένοι από το καρναβάλι του Rio (Antirio), εμφανίζονται φορώντας μάσκες. Φήμες θέλουν τον τραγουδιστή τους, Corey Taylor (ελ.: Κόρη Ράφτη, φανερό προϊόν λάθους στον προγεννητικό έλεγχο) να δηλώνει φανατικός οπαδός του Zorro.

[επεξεργασία] Ιστορία

Οι Σλίπκνοτ δημιουργήθηκαν το 1995, όταν ο drummer του συγκροτήματος, Joey Jordison, εκνευρισμένος λόγω του ότι δεν μπορούσε να δέσει τα κορδόνια του, εισέβαλε στην κουζίνα της μητέρας του, έπιασε ένα τηγάνι και άρχισε να το χτυπάει μανιασμένα πάνω στη χύτρα με τα γιουβαρλάκια. Την ίδια στιγμή, ο στενός του φίλος, Corey, που εκείνη τη στιγμή έπινε νερό απ την τουαλέτα, άρχισε να ουρλιάζει εξαιτίας της χρόνιας δυσκοίλιας που τον ταλαιπωρούσε. Ενθουσιασμένος από το αποτέλεσμα, ο Jordison αποφάσισε να μαζέψει την επόμενη μέρα άλλους 23523585 φανατικούς οπαδούς του ΑΡΗ και να δημιουργήσει μια ερασιτεχνική μπάντα με την ονομασία "Οι Σφιχτοκώληδες" (λόγω της δυσκοίλιας που, όπως προαναφέραμε, ταλαιπωρούσε τον Corey). Η μπάντα έκανε μια πετυχημένη περιοδεία με σημαντικούς σταθμούς της το live @ Κακιά Σκάλα, την εμφάνιση στο φεστιβάλ της ΚΝΕ (ως πωλητές ποπ-κορν) και το live @ Κοκκινόχωμα, μαζί με τα Τρανταχτά Πλυντήρια και τα Γιουβαρλάκια Της Κολάσεως, τους Ταπεινοθερμοπυρινικούς Αντιδραστήρες και τις Διαγαλαξιακές Τυρόπιτες. Η περιοδεία απέφερε στη νεοσύστατη μπάντα ένα σημαντικό χρηματικό ποσό, μετά και από την επιτυχία τους <<Πολυοργασμική Ψευδαίσθηση>>, το οποίο χρησιμοποίησε όμως ο Mick Thomson (μέλος του συγκροτήματος που αργότερα έμαθε και κιθάρα) για να βάλει σιδεράκια και να κάνει μεγέθυνση πέους στα 2,3 εκατοστά. Έτσι, το συγκρότημα διαλύθηκε και πολλά μέλη του κατέφυγαν στα καράβια και στην ξενιτιά για να ζήσουν.

Μετά από ένα χρόνο στην βιοπάλη, οι μοίρα τους έφερε και πάλι μαζί, όταν συναντήθηκαν ξανά τυχαία στην Iowa, αλλά αυτή τη φορά των Η.Π.Α. Προς τιμήν αυτού του γεγονότος ξαναενώθηκαν, άλλαξαν την ονομασία τους σε Slipknot (επηρεασμένοι από τα χρόνια στη θάλασσα) και έβγαλαν το 1ο τους album με τίτλο IOWA (φήμες θέλουν τον Jordison να εκδίδει ένα album με την ονομασία Slipknot όταν ακόμα ήταν ναύτης, μαζί με τη βοήθεια του καπετάνιου, του λοστρόμου και ενός μούτσου). Το album IOWA είχε τεράστια εισπρακτική επιτυχία, κυρίως λόγω της προώθησης που του έγινε από τοπική αλυσίδα fast food (τα φωνητικά του Corey είπαν πως τους θύμιζαν τις κραυγές που έβγαζαν οι πελάτες στις τουαλέτες του καταστήματος). Έκτοτε, οι Σλίπκνοτ συνεχίζουν να παράγουν ήχο, πιστεύοντας ότι κάποια στιγμή ίσως καταφέρουν να γίνουν μεταλλάδες, και έχουν συγκεντρώσει έναν σημαντικό αριθμό οπαδών με διανοητικά / ψυχολογικά προβλήματα, προβλήματα ακοής, φανατικούς οπαδούς του ΑΡΗ (και πρόσφατα και της ΑΕΚ, των Los Angeles Lakers καθώς και μιας τοπικής ομάδας badminton).

[επεξεργασία] Επιρροές και στυλ

Οι Σλίπκνοτ στους στίχους τους εκφράζουν έντονες επιρροές από τις εμπειρίες τους στη θάλασσα. Επίσης, εκφράζουν έντονα συναισθήματα μίσους και οργής εναντίον του τίποτα, τα οποία πιθανότατα προκλήθηκαν από τα παιδικά τραύματα του Corey που προκλήθηκαν από τη μητέρα του, η οποία λόγω της δυσκοιλιότητας που ταλαιπωρούσε και εκείνη, γρονθοκοπούσε αλύπητα τον γιό της και εκσφενδόνιζε αντικείμενα προς το μέρος του στην προσπάθεια της να αφοδεύσει. Το στυλ και η σκηνική τους παρουσία επηρεάζονται άμεσα από την ιδιοσυγκρασία τους. Φορούν πάντοτε μάσκες, αφ' ενός για να βελτιώσουν την εικόνα του προσώπου τους (οι πλαστικές εγχειρήσεις είναι πολύ ακριβές) και αφ' ετέρου λόγω ντροπής, όταν έμαθαν άτι ο Marlyn Manson (συνάδελφος του Mick Thomson στο αλιευτικό "Σουίτ Ντρίμς") ήταν πιο όμορφος.

[επεξεργασία] Μέλη του συγκροτήματος

Slipknot ft mr bean
Οι Slipknot μετά την προσθήκη ενός ταλαντούχου καλλιτέχνη στο δυναμικό τους

Τα μέλη των Σλίπκνοτ αριθμούν σε 23523585. Για λόγους συντομίας, παραθέτουμε τα σημαντικότερα:

  • Corey Taylor - ανελέητα μπρουταλίσματα
 Graig""133""jones βαράει το κεφάλι του σε ένα synthesyizer 
  • Joey Jordison - τύμπανα, κομπρεσέρ, κατσαρόλες, κλαπατσίμπανα, χύτρα ταχύτητας, τρίγωνο για κάλαντα
  • Mick Thomson - πλαστική κιθάρα, αέρινη κιθάρα, γιουκαλίλι, ηλεκτρική (σκούπα), τρυπάνι
  • Paul Gray - μπάσο, τρομπέτα, φυσαρμόνικα, ακορντεόν
  • Sid Wilson - κονσόλα DJ, κονσόλα Spider-Man, λαμπάδα "Παιχταράς", τάβλι "Ντόρα η Εξερευνήτρια",
  • Mr. Bean - πλένει τα δόντια του
  • Shawn "Clown" Crahan - ό,τι βαριούνται να κάνουν οι υπόλοιποι στις συναυλίες όπως να τριγυρνάει με μια κάμερα στο χέρι και να ρωτάει πού είναι η ακρόπολη
  • Chris Fehn - Ντενεκές με φέτα (κλεμμένος από τον παππού τον Μήτσο),βαρέλι μπύρας Heineken
  • Ο Μικρός Τυμπανιστής - Η μπάντα ήθελε να δώσει έμφαση στα κρουστά και για αυτό πήρε και το παιδάκι από το γνωστό παραμύθι

[επεξεργασία] Είπαν γι' αυτούς

“Τι; Να αντικαταστήσουμε τον Ulrich μας με αυτό τον μασκαρά τον Joey; Αποκλείεται! Κι ας είναι άρρωστος ο Lars. Εμείς είμαστε οι Metallica, δεν δεχόμαστε αναπληρ... τι; Πόσα; Αλήθεια; (παύση) Καλέ, τι φοβερός μουσικός είναι αυτός ο Joey; Άξιος ακόλουθος του Lars. Προσλαμβάνεσαι!”

- James Hetfield, Metallica

“ΑΕΕΕΕΚ ολέεεεε, ΑΕΚ ολέεεεεε! ”

- Οπαδός της ΑΕΚ

“Εσείς, τώρα, πού κολλάτε; ”

- Οπαδός του Ολυμπιακού

“ΑΕΕΕΕΚ ολέεεεε, ΑΕΚ ολέεεεεε! ”

- Απάντηση οπαδού ΑΕΚ

“Βίιιιρα τις άγκυρες... ”

- Marlyn Manson

“Το Depon κάνει για την δυσκοίλια;;”

- Corey

“Η αδερφή μου τσιρίζει καλύτερα!”

- Borat

“Πάω να φάω...”

- Αισχύλος

“Μην τρώτε από τα Goody's, θα γίνετε και εσείς έτσι.”

- Όσκαρ Ουάιλντ για τον Όσκαρ Ουάιλντ

“Μπορεί κάτι να μοιάζει με κοτόπουλο, να έχει γεύση κοτόπουλου, και να είναι κοτόπουλο, αλλά αν πω ότι είναι χοιρινό, τότε είναι χοιρινό!”

- Ο Τσακ Νορις για τα Goody's

“Ήταν πολύ καλοι συνεργάτες... ”

- Γιάννης το λάστιχο, τσίρκο Τα καρναβάλια

“Ντροπή σας!!!Αντίχριστοι!!!”

- Η Ελένη Λουκά για Slipknot