Sex and the city

128827930688468154

Eίδος:
Σκληρό πορνό / Telemarketing / Κωμωδία 3-4της διαλογής

Πρωταγωνιστούν:
Η Ευγενία Μανωλίδου στον ρόλο του μαϊντανού,
Η Σάρα Μάρα και Μουνάρα η Τζέσικα του Πάρκερ με τα στυλό,
H Helena η Talia που γουστάρει τα εργαλεία
και η Έφη η Αδάμ που την παίρνουν στα Χαμάμ.

τα γυρίσματα έγιναν:
Στα Cafe της Ν.Υ
Στα εστιατόρια της Ν.Υ
Στα εμπορικά καταστήματα της Ν.Υ
Στα Club της Ν.Υ
στις τουαλέτες των cafe, εστιατορίων, εμπορικών καταστημάτων και Club της Ν.Υ
Στις κρεβατοκάμερες τις N.Y.

Μουσική τίτλων:
Η 10η του Φοίβου σε σόλο κλαρίνο από την Τζούλια Αλεξανδράτου

Διάρκεια επεισοδίων:
Όσο χρειαστεί για να έρθουν σε οργασμό.

Το Sex and the city είναι μια Αμερικανικής παραγωγής σειρά Σκληρού πορνό.

Η ιστορία βασίζεται σε τέσσερις γυναίκες ελευθέρων ηθών. Το αδύναμο σημείο τους είναι τα ψώνια, το κουτσομπολιό, ο καφές και το σεξ (αν και βρωμόγριες). Φαίνεται να μισούν το φαγητό και να έχουν διακόψει κάθε σχέση μαζί του. Έχουμε δηλαδή να κάνουμε με 4 κατίνες, σεξομανείς, πουρές, ανορεξικές γεροντοκόρες. Στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο τους εργάζονται.

[επεξεργασία] Οι πρωταγωνιστές

[επεξεργασία] kavli Psoley

H Kavli Psoley (Πσολέι, όχι Πσολί). Η πιο καβλοφώνα και βαθυλάρυγγη απ’ όλες (Γι αυτό και είναι αυτή που αφηγείται σε κάθε επεισόδιο) είναι μία δυναμική τσαούσα και σέξυ δημοσιογράφος. Σπούδασε στο δημοσιογραφικό εργαστήρι του Μέγκα δίπλα στον Κακαουνάκη, την Όλγα Τρέμη, Τον Αρναούτογλου και τον Μάκη. Πρακτική έκανε στην εκπομπή του Γιώργου Μαρίνου Ciao Antenna (Εξού και το τσαούσα). Σήμερα έχει την δική της στήλη στην εφημερίδα “βαρύς ελληνικός με δυο σταγόνες κονιάκ” όπου με την μοναδική συγγραφική της ικανότητα δίνει όσες πιο πολλές σεξουαλικές συμβουλές και στάσεις γνωρίζει στις άπαρτες και απεγνωσμένες για κοκό αναγνώστριες της. Η Κάβλι είναι μία γυναίκα με πάθος και βάθος. Είναι βαθιά (περί τα 25 εκατοστά) ερωτευμένη με τον Mr Huge.

[επεξεργασία] Girlanta Hobbs

Η Γιρλάντα ξεκίνησε ως μια ανέραστη, εργασιομανής και πιθανώς λεσβία δικηγόρος. Δούλεψε για 5 χρόνια στο πλευρό του Αλέξη Κούγια, έπειτα απέκτησε τον ρόλο της παρουσιάστριας στην τηλεοπτική εκπομπή «ερωτοδικείο». Αναγκάστηκε όμως να διακόψει όταν την βάτεψε κάποιος του οποίου ο ένας του όρχης ήταν από ξύλο ελιάς και κόλλησε το πράμα της δάκο.

[επεξεργασία] Samantha Pipomson

Η Σαμάνθα Πίπομσον, καυτή μάνατζερ δημοσίων και ιδιωτικών σχέσεων ξαδέρφη του Ηλία Ψινάκη. Είναι η καλύτερη φίλη της Kavli Psoley και της Μαριάννας Ντούβλη τις οποίες τις γνώρισε σε ινστιτούτο λεύκανσης πρωκτού. Η Σαμάνθα αγαπάει όλα τα αγόρια και την αγαπούν και αυτά. Σπούδασε στο πλάι της Κορίνας Μητροπούλου, Της Έυας Κουμαριανού Και του Mr Εθνικά Μπούτια. Προσφέρει τις υπηρεσίες της αφιλοκερδώς στο Ανδρικό φύλο και είναι σε όλους γνωστή για το εξαίσιο όρθιο 69 της. Μαύρη στιγμή για την ζωή της ήταν όταν έγινε είδωλο της η Britney Spears και για να της μοιάσει έγινε πρεζού και ξύρισε το κεφάλι της.

[επεξεργασία] Καρλότα

Η Καρλότα είναι το πιο ντροπαλό και ηθικό κορίτσι από την τετράδα μας. Ψάχνει να βρει τον Κύριο τέλειο, καλόκαρδο, καλοκάγαθο, νοικοκύρη, δουλευταρά, κουβαλητή, και κουβαρντά άντρα για να παντρευτούν, να ανοίξουν σπιτικό, να κάνουν από 2 κουτσούβελα και να τρώνε όλοι μαζί το πρωί αυγά με μπέικον μα μετά τις συμβουλές της kavli ρίχνει τις απαιτήσεις της και πλέον επιθυμεί ο παρτενέρ της να έχει απλά 22 πόντους τουλάχιστον μπόι.

[επεξεργασία] Η υπόθεση

Στην σειρά παρακολουθούμε τις συναρπαστικές περιπέτειες που έχουν οι τέσσερις φίλες στην Πόλη! Σε κάθε επεισόδιο τις βλέπουμε να τρώνε στο αγαπημένο τους εστιατόριο, στην συνέχεια να τον τρώνε, έπειτα να πηγαίνουν για ψώνια και ύστερα πηγαίνουν σε club για να τον ξαναφάν. Πιο συγκεκριμένα:

[επεξεργασία] Season 01

Η Κάβλι μόλις έχει μετακομίσει στην πόλη. Έχει κανονίσει κατάσταση με έναν μπετατζή αλλά δεν αισθάνεται καλά με το σώμα της. Έτσι αποφασίζει να πάει σε μία κλινική για λεύκανση πρωκτού. Εκεί γνωρίζει την Μαριάννα Ντούβλη και την Σαμάνθα η οποία την προσκαλεί σε ένα πάρτυ ανταλλαγής συντρόφων όπου γνωρίζει και τα υπόλοιπα κορίτσια. Εντομετακσί η Μαριάννα Ντούβλη τρώει πρόστιμο από την δημοτική αστυνομία γιατί ανάβει πούρο σε δημόσιο χώρο.

[επεξεργασία] Season 02

Η Γιρλάντα και η Καρλότα παίρνουν πρωινό την ίδια ώρα που η Σαμάνθα παίρνει ένα μπισκοτότεκνο σερβιτόρο και ένας ταρίφας παίρνει διπλόκουρσα την Κάβλι και τον Mr Huge. Γοητευμένος ο Mr huge από την Κάβλι την προσκαλεί στο σπίτι του, κάτι το οποίο η Κάβλι προσπαθεί να αποφύγει καθώς δεν έχει φορέσει καθαρή κιλότα και φοβάται την κατακραυγή.

[επεξεργασία] Season 03

Η Σαμάνθα δίνει μία υπόσχεση στον εαυτό της:

Αυτή την νέα τηλεοπτική χρονιά υπόσχομαι πως θα εκπληρώσω όλους τους στόχους που έχω θέσει.

-

Η Κάβλι ξεκινάει να γράφει ένα νέο βιβλίο με τίτλο "Γιατί και πώς ζουν ανάμεσα στα σκέλια μας" στο οποίο αναφέρει όλα όσα θέλουν να μάθουν οι γυναίκες, αλλά κανείς δεν τολμάει να τους πει.

Στο μεταξύ οι μπαταρίες του δονητή της Γιρλάντας τελειώνουν, σηκώνει λοιπόν την κιλότα από τον αστράγαλο και πάει στο περίπτερο για μπαταρίες. Εκεί γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της... Δεν γνωρίζει όμως το μεγάλο μυστικό που της κρύβει.

[επεξεργασία] Season 04

Η Γιρλάντα προσλαμβάνεται ως δικηγόρος υπεράσπισης στην υπόθεση με το ναυάγιο του Τζέλα Δέλτα και μαθαίνει πως ο περιπτεράς έχει ένα ξύλινο αρχίδι. Η Γιρλάντα ζητάει λίγο χρόνο.

Η Σαμάνθα τιμάει τον όρκο που έχει δώσει και εκπληρώνει 2 στόχους της, Ανεβαίνει στην "μπαλαρίνα" του λούνα παρκ και κάνει την πρώτη της διπλή διείσδυση.

Η Καρλότα εξακολουθεί να μας είναι αδιάφορη αφού ακόμα περιμένει τον Κύριο τέλειο, καλόκαρδο, καλοκάγαθο, νοικοκύρη, δουλευταρά, κουβαλητή, και κουβαρντά άντρα για να παντρευτούν, να ανοίξουν σπιτικό, να κάνουν απο 2 κουτσούβελα και να τρώνε όλοι μαζί το πρωί αυγά με μπέικον.

Η Κάβλι μαθαίνει από τρίτους γύρω από το όνομά του Mr huge επικρατεί ένα μύθος (ξέρεις ως προς το μέγεθος..) και τελικά δέχεται την πρόσκλησή του και πηγαίνει σπίτι του. Ενώ τέλος η Γιρλάντα αποφασίζει να μετακομίσει στο σπίτι του περιπτερά με το ένα ξύλινο αρχίδι.

[επεξεργασία] Κριτικές και βραβεία

[επεξεργασία] Κριτικές

Πρώτη φορά που βλέπω τσόντα και τελειώνω τόσο γρήγορα

- Τσακ Νόρις για την ταχύτατη εκσπερμάτωση του κατά τη διάρκεια προβολής του πρώτου επεισοδίου

Ήταν για μας μία πρόκληση

- Εργαζόμενη σε ινστιτούτο αισθητικής για την λεύκανση πρωκτού της Μαριάννας Ντούβλη

Για εμάς η πρόκληση ήταν ακόμα μεγαλύτερη

- Cameraman για την υπεράνθρωπη προσπάθεια τους να χωρέσουν την Μαριάννα Ντούβλη στο πλάνο

Δεν είναι κόρη μου η χοντρή

- Θεοπούλα για την Μαριάννα Ντούβλη

[επεξεργασία] Βραβεία

Sikomeno pulintzer

η Σάρα Μάρα και μουνάρα η Τζέσικα του Πάρκερ με τα στυλό, με το Σηκωμένο Πούλινζτερ στο χέρι.

  • Σηκωμένα Πούλιντζερ
    • Σηκωμένο πούλινζτερ καλύτερης τηλεοπτικής σειράς
    • Σηκωμένο πούλινζτερ καλύτερου οργασμού
      • Ανδρικού ρόλου
      • Γυναικείου ρόλου
    • Σηκωμένο πούλινζτερ καλύτερου πολλαπλού οργασμού
      • Γυναικείου ρόλου
    • Σηκωμένο πούλιντζερ πλαστικής ομορφιάς (Για τα εκπληκτικά φουσκωμένα στήθη της Σαμάνθα, τα εκπληκτικά φουσκωμένα χείλη της Κάβλι και την εκπληκτική λεύκανση της Μαριάννας Ντούβλη)
    • Σηκωμένο πούλιντζερ 28 εκατοστών (Αγαπημένη τηλεοπτική σειρά σκληρού πορνό των Αφροαμερικανών)
    • Σηκωμένο πούλιντζερ Εκεί που καίγομαι πολύ θέλω να νιώσω το...φιλί (Bραβείο για το ομώνυμο τραγούδι που χρησιμοποιήθηκε ως soundtrack)