Samantha Jones

Ουπς! Λυπούμαστε, αν εννοούσατε την Samantha Jones από το "Sex and the City", τότε μάλλον η συγκεκριμένη σελίδα, δεν είναι αυτή που ψάχνετε. Η σελίδα αναφέρεται στο ομώνυμο facebook-troll.

Jones basic.jpg

Η Σαμάνθα κρατώντας το Φωτόσπαθο των Troll

Η Σαμάνθα Τζόουνς (αγγλ. Samantha Jones) είναι ένα troll, ελληνικής καταγωγής που δείχνει ιδιαίτερο ταλέντο στην ενασχόληση με τον Γεώργιο Παπανδρέου.

[επεξεργασία] Βιογραφία

Η γέννηση της Σαμάνθα τοποθετείται μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου του έτους 2011 κάπου στο χάος της Αθήνας. Αποτελεί τον καρπό του έρωτα μεταξύ του Γκέοργκ και της Μαρτίνας Τρολλ, γνωστό ζευγάρι ανατολικογερμανών που πονοκεφάλιαζε τους ηγέτες του Σοβιετικού Καθεστώτος με τις πράξεις αχαλίνωτου trolling. Αδέρφια της είναι όλα τα ελληνόπουλα troll και οι υποστηρικτές της ιδέας του trolling ανά τον κόσμο.

[επεξεργασία] Ασχολίες

Jones love.jpg

Οι αγάπες δεν κρύβονται

Η Samantha Jones χαρακτηρίζεται από όλα τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα troll. Αυτό δεν την εμποδίζει στην προσωπική έκφραση, προσθέτοντας μερικά στοιχεία που δεν απαντώνται σε άλλα trolls.

  1. Της αρέσει ιδιαιτέρως η ενασχόληση με τον πρωθυπουργό Γεώργιο Jeffrey Mineiko Παπανδρέου.
  2. Επιδίδεται σε επιτυχές τρολλάρισμα της σελίδας του στο facebook (αποδεικνύεται από την διαγραφή οποιουδήποτε post μέσα σε δύο λεπτά).
  3. Αγαπημένα της εργαλεία χτυπήματος είναι τα "La Pantiera Rossa" και "Χνιεχνιεχνιε".
  4. Επίσης χρησιμοποιεί το άλμπουμ photoshopαρισμέων φωτογραφίων με την κωδική ονομασία "Παπαχρέου".
  5. Έχει τρολλάρει επιτυχώς τον Υφυπουργό Οικονομικών Παντελή Οικονόμου και την νεολαία του ΠΑΣΟΚ
  6. Είναι η δημιουργός της εκδήλωσης στο facebook "Κηδεία". Σημείωσε επιτυχία με την συγκέντρωση 65.000 ατόμων (αστυνομικοί exclusive)

Άξιον αναφοράς, είναι το γεγονός, πως το προφίλ της στο Facebook το έχουν κάνει μέχρι σήμερα, Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017, 3 φορές ban.

[επεξεργασία] Ιστορικές στιγμές

Εκτός από τις ιστορικές στιγμές της δημιουργίας της Κηδείας και των 3 ban από το facebook, υπάρχει και μια στιγμή που δεν έχει καταγραφεί ποτέ άλλοτε στην ιστορία του τρολλισμού, που έμεινε γνωστή ως "Αποκρυπτογράφηση της Παπανδριανής διαλέκτου". Η ανάλυση ακολουθεί στην επόμενη υποενότητα.

[επεξεργασία] Επιχείρηση "Παπανδριανή Διάλεκτος"

259983 110664595692707 100002475023445 96502 5030183 n.jpg

Η Σαμάνθα πριν την ανάλυση της Παπανδριανής διαλέκτου

Η Επιχείρηση αυτή έλαβε χώρα ένα βράδυ που το τρολλ είχε πιεί και δεν ήξερε τι έκανε. Με την μουσική υπόκρουση του "Mexican" έκανε την ανάλυση του κειμένου, με απόλυτη επιτυχία.

[επεξεργασία] Παράθεση κειμένου

"Έλληνες, Ελληνίδες,

Η ψήφιση του μεσοπρόθεσμου είναι μουνόδρομος. Σε κανένα κόμματα δε λένε τις αλήσιες. Αναλώνονται σε γυναικολογίες όλοι μέσα από συνθηματικό αντιπαραγωγικό και ξύλινο λόγο. Ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνης διαφορετικά θα πρέπει όλοι να δώσουμε το παρόν στις κάλτσες. Γνωρίζω ότι η κυβέρνηση υπήρξε ανελαστική στο θέμα της φορολογίας. Αλλά αν δεν βάλουμε την τσέπη στο χέρι, δε θα μπορέσουμε να γλιτώσουμε από το αδιέξοδο στο οποίο έχουμε περιέλθει. Πρέπει πάση θεού να προστατέψουμε τη χώρα μας ώστε να αναπτυχθεί η ανάπτυξη. Η θέση της Ελλάδας στον κόσμο είναι ουσιαστικό. Αν δε γίνουμε όλοι μία γροθιά το αποτέλεσμα θα είναι μηδέν εις το πηλίκιο. Εμείς στο ΠΑΣΟΚ εμπνεόμαστε από την πολιτική της Ευρώπης. Δεν ξεχνάμε τις υποσχέσεις μας για... αύριο καλύτερα. Με την πολιτική που χαράζουμε θα γεμίσουμε πάλι το τομίο. Πολλοί μιλούν για νεποτισμό και λένε ότι η υστερία επαελαμβάνεται. Θέλω να τους υπενθυμίσω ότι ο χειρισμός μου είναι αξιόπουστος. Σας ευχαριστώ."

[επεξεργασία] Γλωσσάρι

Jones license.jpg

Η Σαμάνθα παραλαμβάνει από τον πρωθυπουργό (και θεμελιωτή της Παπανδριανής Διαλέκτου) την άδεια διδασκαλίας της

  • Μουνόδρομος: Η μοναδική οδός διευθέτησης ενός ζητήματος. Υγρή και κολασμένη οδός, γνωστή για την ιδιότητα της ναυπήγησης. Δείτε σχετικές λαϊκές ρήσεις[1]
  • αλήσιες: σαφής υπαινιγμός στην πάταξη της Τρομοκρατίας και της σύλληψης της 17Ν. Η αναφορά αυτή φωτογραφίζει την Αλίσια Ρομέρο.
  • Σε κανένα κόμματα: καστρική σύνταξη. Μετά από την αττική σύνταξη, ήρθε αυτή που χρησιμοποιείται στο Καστρί: η αντωνυμία "κανένα" σε ρόλο επιθετικού προσδιορισμού και το ουσιαστικό στον πληθυντικό. (μπορεί βέβαια να του είχαν γράψει μετά τη λέξη κόμμα, τη λέξη κόμμα ξανά, για να κάνει παύση επειδή δεν αναγνώριζε το " , " και εκείνος το ανέγνωσε λάθος.
  • γυναικολογίες: είναι οι γενικότητες που συνήθως κάνουν οι γυναίκες. Δείτε σχετικά[2]
  • στις κάλτσες: Δεν πρόκειται για σαρδάμ, αλλά είναι μαρτυρία των παιδικών Χριστουγέννων του Τζέφρι. Για να αποφασιστεί τι δώρο θα πάρει ο καθένας, έβαζαν στις γιορτινές κάλτσες γύρω από το τζάκι τις ιδέες τους, τραβούσαν λαχνό και ανάλογα με αυτόν, έπαιρναν το δώρο τους. Δημοκρατία από τα παιδικάτα του ο Γιωργάκης.
  • την τσέπη στο χέρι: αν σημειολογηθεί φαίνεται το πόσο ανοιχτοχέρης και κουβαρντάς είναι στ' αλήθεια ο Πρόεδρος. Επίσης με αυτή του φράση μας δείχνει πόσο ντανταϊστής και σουρεαλιστής μπορεί να γίνει.
  • πάση θεού: ο όρος είναι αδόκιμος και έχει προκληθεί μεγάλος σάλος μεταξύ των ακαδημαϊκών κοινοτήτων. Μερίδα λογίων αναφέρει ότι ο ρήτορας εννοούσε πάσα θεού, οι αμφισβητίες είναι ακόμη σε σύσκεψη και δεν έχουν ενημερώσει ως τώρα τη γράφουσα.
  • να αναπτυχθεί η ανάπτυξη: γνωστό επικοινωνιακό τρικ για να δοθεί έμφαση στο μεγαλοφυές σχέδιο ανάπτυξης της Χώρας
  • μηδέν στο πηλίκιο: Πρόκειται για έκφραση πατέντα, τα εύσημα της οποίας πρέπει να αποδοθούν στην ηθοποιό Βάνα Μπάρμπα η οποία την πρωτολάνσαρε στην αείμνηστη εκπομπή Ενώπιος Ενωπίω του Νίκου Χατζηνικολάου. Φημολογείται ότι η εν λόγω αοιδός στις απαρχές της καριέρας της συσχετιζόταν με φαντάρο ναρκαλιευτή και στις εξόδους του συνήθιζαν να πραγματοποιούν street art (παντομίμα, κλαρίνο, stand up comedy, αισθησιακοί αυτοσχεδιασμοί) στην Καπνικαρέα. Η ατάκα έμεινε μνημειώδης επειδή το καπέλο του λεγάμενου δε γέμισε ποτέ.
  • τομίο: είναι το ταμείο όταν απέχει από το break even point, το γνωστό νεκρό σημείο αλλά οι επικοινωνιολόγοι βρίσκουν ένα σημείο τομής για να πιστοποιήσουν ότι η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης αποδίδει.
  • υστερία: όταν γράφεται η ιστορία με αγανάκτηση όπως και στη σύγχρονη ιστορία μας.
  • επαελαμβάνεται: είναι κρητικής προελεύσεως, όταν κάτι λαμβάνεται επαέ, εδώ δηλαδή.
  • αξιόπουστος : αρχαΐζων τύπος έκφρασης που έχει ρίζα από τις λέξεις
    άξιος + πους + το (πους=πόδι, μεταφορικά και η κλωτσιά). Ολόκληρη η έκφραση χαρακτηρίζει μια πράξη με την οποία ένα άτομο, μια ομάδα ή μια κυβέρνηση πετιέται με τις κλωτσιές από το γραφείο ή από τις αρμοδιότητές του.[3]

[επεξεργασία] Αναφορές

  1. "Ο μουνόδρομος είχε τη δική του ιστορία, κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά", "Όλα είναι μουνόδρομος", "Ο μουνόδρομος σέρνει καράβια"
  2. "όλοι οι άνδρες είναι μαλάκες", "όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν"
  3. pronounced as a-ksi-o-pou-stas, archaic form of expression that derives from the words: άξιος, (a-ks-ios) meaning "worthwhile" or "the deserving", πους, (pus) meaning "foot" or metaphorically "the kick", and the article το, (to) the Greek equivalent of "the". The whole phrase means the righteous act through which a person or a team or a government is being kicked out of job office or assignment.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Η Σαμάνθα Τζόουνς αυτοπροσώπως