Rambo

“Ουγκ!”

- ο Ράμπο για όλα
Rambo

Ο Ράμπο σκέφτεται: "σουβλάκι χοιρινό ή κοτόπουλο. Τί να φάω..."

O μεγαλύτερος πολεμιστής όλων των εποχών. Εθνικός ήρωας των ΗΠΑ και όλων των χωρών του ΝΑΤΟ. Το πραγματικό του όνομα είναι Γιάννης Ράμπος αλλά έχει μείνει στην ιστορία ως Rambo - δε-μάδερφάκερ.

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Γεννημένος στη Νέα Υόρκη το 1947 και μεγαλωμένος στο Μπρόνξ (πληροφορίες λένε επίσης πως είναι εξώγαμο του Τσακ Νόρις) έγινε από πολύ μικρός συνηθισμένος στις κακουχίες της ζωής. Έκανε παρέα με τον Μπάμπη τον Σουγιά, τον νέγρο Λούις Φάκερ και τον Ιάπωνα Σουγκαμότο Σόι. Ο τελευταίος, ύστερα από πουστία που έπαιξε εις βάρος του Ράμπο, έγινε ο χειρότερος εχθρός του και αιτία μίσους του Ράμπο για την κίτρινη φυλή. Με αυτή την τσακαλοπαρέα έκανε δύσκολη τη ζωή των γειτόνων, οι οποίοι έπειτα από προσφυγή στον Πρόεδρο κατάφεραν να διώξουν τον μικρό Γιαννάκη και να τον στείλουν στο στρατό.
RamboDM 468x360

Ο Ράμπο τιμωρεί τον Kirk Hammet (Μετάλλικα) που έπαιζε ηλεκτρική κιθάρα στη διαπασών.

111507 rambo

Ο Ράμπο τιμωρεί τον Τζον Λοκ (Λοστ) γιατί ήταν πολύ φλώρος

O Ράμπο ασχολήθηκε και με τον αθλητισμό. Στα δώδεκά του έκανε μπαρα 1.250 κιλά, 662 πουσάπς με το ένα χέρι, ενώ μπορούσε να μείνει κάτω απο το νερό τρεις ώρες, ξεπερνώντας κατά πολύ το προηγούμενο ρεκόρ αντοχής των μόλις δέκα λεπτών του Guybrush Threepwood. Γι' αυτό και πρωτοστάτησε στα ρινγκ του μπόξ, νικώντας με knock down τον Μωχάμεντ Άλι σε δώδεκα δευτερόλεπτα (a-single punch match, 1956). Πάντως, το 1958 προφυλακίστηκε στο Αλκατράζ αφού οδήγησε σαν καμικάζι ένα ελικόπτερο της αστυνομίας πάνω σε δώδεκα κτίρια και εικοσιπέντε αυτοκίνητα (ο ίδιος πρόλαβε και πήδηξε από ύψος 128 μέτρων σε κάτι έλατα και σώθηκε - πληροφορίες που θέλουν τον δραπέτη Παλαιοκώστα να μιμείται τον Ράμπο, κατά τη διάρκεια της απόδρασής του από τον Κορυδαλλό, δεν επιβεβαιώνονται...). Τέσπα, από αυτή την πτώση σχίστηκε όλη η κοιλία κι έσπασαν τα πλευρά του αλλά αυτός ράφτηκε από μόνος του και ανάρρωσε. Με την επιμονή του ωστόσο δραπέτευσε μετά από δώδεκα ώρες, αφού έψησε πρώτα στην ηλεκτική καρέκλα τον διευθυντή των φυλακών,έφαγε μερικούς φρουρούς και μετέτρεψε το Πράσινο Μίλι σε Κόκκινο Μίλι (σαφής αναφορά στα 25,87 λίτρα αίματος που χύθηκαν κατά την επιτυχημένη κατά τα άλλα απόδρασή του).
1301444710-40

Ο Ράμπο πρίστηκε από το φαγητό

[επεξεργασία] Πρώιμη Δράση

Ο Ράμπο εκπαιδεύηκε στο στρατό μαζί με το Ρίκο και αφού έγινε άριστος σκοπευτής με όλα τα είδη όπλων, αποφάσισε να μπει δυναμικά στον αγώνα του κατά της κίτρινης φυλής και πήγε στο Βιετνάμ. Εκεί κατόρθωσε μέσα σε λίγα χρόνια να γίνει ο λόγος που έτρεχαν οι Βιετναμέζοι στην χέστρα. Εδώ πραγματοποίησε και το πρώτο του killing - record έχοντας σκοτώσει/ξεκοιλιάσει/σοδομίσει πολλούς κίτρινους, των 1.203.045 φόνων, καθώς και το ρεκόρ χρήσεως 500.000.000.001 ριπών από πολυβόλο, και όχι μόνο. Επίσης αψηφά τoν πόνο που του προκαλούν τα τραύματα των σφαιρών και τα τραύματα αναρρώνουν μόνα τους, με μερικά μόνο ράματα που κάνει αυτός στον εαυτό του.το κρυφο του οπλο ειναι(οπως και στην ταινια)οτι μπορει να ανατιναζεται χωρις να παθαινει απολυτος τιποτα βαζοντας δυναμιτη στα πλευρα του(αγαπημενο του τραγουδι το:αποψε κανεις μπαμ....)
Rambo-2-1985-12-g

από την ταινία: "Ο Ράμπο ξανασταυρώνεται"

[επεξεργασία] Η μέση περίοδος

Αφού γύρισε από τον πόλεμο, κανένας δεν είχε τα αρχίδια να παραδεχτεί τα κατορθώματα του Ράμπο, και δεν του έδιναν σημασία. Τότε, ο ήρωάς μας, τα πήρε στο κρανίο και αποφάσισε να γίνει cop-killer, βάζοντας τον εαυτό του κατά της κυβερνήσεως. Η κυβέρνηση στη συνέχεια, θέτει όλες της ένοπλες δυνάμεις εναντίον του Ράμπο. Αυτός όμως, επειδή ήταν και ο
97knife

Ο Ράμπο πάει να κόψει την σαλάτα

γαμιάς - της - γειτονιάς - μας, δεν κώλωσε, αλλά κατάφερε να πλησιάσει το ρεκόρ του, σκοτώνοντας 999.999 μπάτσους και ανατινάζοντας άπειρα φορτηγά και κτίρια. Έπειτα, αφού πετύχε την αναγνώριση από το κράτος, αποσύρθηκε στις Μπαχάμες με εφτά γκομενάκια. Οι διακοπές του όμως δεν κράτησαν πολύ και γύρισε πίσω στο Βιετνάμ. Εκεί γνώρισε την πανέμορφη Γαμα-μού-το Μουνάκι, την ξελόγιασε και την "έσκισε". Εδώ διαπιστώνεται και το νέο παγκόσμιο πλέον ρεκόρ θανάτου και καταστροφής (ούτε ατομική βόμβα να ήταν, φτου σου παλικάρι μου) των 1.000.000.000 θανάτων και 300.000 διελυμένων κτιρίων, οχημάτων, και γενικά περιουσιακών στοιχείων.
7969

Ο Ράμπο έκανε μπράτσα τρόγωντας μόνο παριζάκι Υφαντής!

[επεξεργασία] Τελευταίος Σταθμός

Με το τέλος της προηγούμενης επιχείρησης, ο Ράμπο πηγαίνει στο Θιβέτ για να γίνει μοναχός Νίντζα. Αλλά και πάλι το καθήκον τον καλεί. Πηγαίνει στο Αυνανιστάν για να σώσει τον κόσμο από τους κακούς - πολύ κακούς - Ρώσους. Βρίσκεται αντιμέτωπος με ελικόπτερα (τα οποία δεν ξέρουν ντιπ για ντιπ σημάδι) και τα καταστρέφει, με ΟΥΚάδες των Ρώσων στους οποίους δίνει πολύ ξύλο και τους οποίους επίσης εξουδετερώνει με το τόξο του και τις τεχνικές Νίντζα που έμαθε στο Θιβέτ, και με τανκς τα οποία λιώνει σαν κονσέρβες. Δεν καταφέρνει όμως να φτάσει και ως το αρχηγείο των Ρώσων, λόγω έλλειψης καυσίμων. Εδώ έχουμε και το αστρονομικό ρεκόρ του Ράμπο με 3.000.000.000 σκοτωμούς, και κυρίως καταστροφή 5.000.000 οχημάτων, πράγμα που κάνει τον σημερινό άνθρωπο να αναρωτιέται αν ο Ράμπο τελικά είναι Θεός. Έφερε και το τέλος του Ψυχρού Πολέμου.

[επεξεργασία] Το Μέλλον

Σήμερα, ο Ράμπο βρίσκεται προσωρινά κρατούμενος στις ειδικές ντελούξ φυλακές για μπάτσους, επειδή δολοφόνησε έναν έφηβο. Αν τη σκαπουλάρει, (που μάλλον θα τη σκαπουλάρει, στο ελλαντάρα που ζούμε), σχεδιάζει να επιστρέψει για νέες αποστολές και νέα ρεκόρ. Πιθανοί στόχοι είναι το Ιράν και η Κορέα και η φυλή των Μαορί. Φήμες όμως αναφέρουν οτι θα επιστρέψει στην δράση, σαν βετεράνος-βετεράνος-του-βετεράνου-του-πολέμου-του-Βιετνάμ, με το Ράμπο 4.

[επεξεργασία] Φάκτς που ίσως δεν γνωρίζατε

  • Ο Ράμπο είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να περικυκλώσει μόνος του τους εχθρούς του. Επίσης, όποιο όπλο και να σηκώσει ανασκελα ο Γιάννης απο τη Σκωτία είναι ρουκετοβόλο (όπως απέδειξε στο Rambo 2).
  • Τη μάνα του Ράμπο την λέγανε Dabouska;
  • Η πρώτη κουβεντούλα του Rambo, σε ηλικία 35 ετών, ήταν 'fuck them all'. Και ξυρίστηκε για πρώτη φορά 1ός μηνός.
  • Αυτός και ο Τσακ Νόρις έχουν ξεκάνει όλους τους ήρωες του Mortal Κόμπατ, Στριτ Φάιτερ (γνωστό και ως μαλακας), Τενεκεν για αυτό και σταμάτησαν να βγαίνουν.
  • Ότι δένει μένει για πάντα δεμενο για αυτό και του έχει μείνει το κουρέλι στο μέτωπο απλώς δε λυνεται.
  • Λόγω της δύναμης του, οι Akatsuki τον έχουν δεχθεί σαν επίτιμο μέλος τους.
  • Kατέχει το ρεκόρ Grand Total Death Score με 412.736.976.014.563.096.170.876.092.785.092.764.307 σκοτωμούς, βιασμούς, ακρωτηριασμούς, διαμελισμούς, ξυλοδαρμούς και καννιβαλισμούς όταν ζήτησε τυρί με 3.99 τις εκατό λιπαρά και του έφεραν τυρί με 4 τις εκατό.
  • Φήμες τον θέλουνε να έκανε πρεσ-παπιέ τα συκώτια των Βιετκόνγκ.
  • Ξέρει 18.726.478.542.563 γλώσσες και διαλέκτους για την φράση 'fack you, motherfucker'.
  • To μίσος προς τους κιτρινομούρηδες άρχισε όταν άγορασε τα the Βest of Ρarios από έναν Κινέζο. Το CD ΤΩΝ 25$ αποδείχτηκε κενό. Ο Ράμπο ποτέ δε το συγχώρησε.
  • Για το έργο του κατά των Βιετκόνγκ έχει ονομαστεί Σερ Δούκας του Μάντσεστερ, βαρώνος του Ντόρτμουντ, Κόμης της Βρετάνης, Άρχοντας του Τάμεση, Αυγούστος καθώς και D.J. ΚΑΥΛΟΣ του Tεννεσί.

[επεξεργασία] Ιωάννης Ράμπο-Η επιστροφή

Ο Ιωάννης,έχοντας σχεδόν εξαφανίσει την κίτρινη φυλή,ζει ήρεμα στην Ταϋλάνδη.Η δουλειά του είναι να πιάνει φίδια και να τα δίνει σε υπάνθρωπους με αντάλλαγμα ένα χρηματικό ποσό.Επίσης κάνει μεταφορές με το πλοίο του εν ονόματι "Τιτανικός" που έχει για προσωπικό δύο σχιστομάτηδες-πουθενάδες.Όλα αυτά αλλάζουν όταν έρχεται μια ομάδα φλωρο-ανθρωπιστών,που νομίζουν ότι με την παροχή φαρμάκων και με την ανάγνωση της βίβλου,θα αλλάξουν την κατάσταση που επικρατεί στην Βιρμανία.Ύστερα από ένα γερό πρήξιμο αρχιδιών από ένα τσόλι εν ονόματι "Σαύρα",ο Γιάννης δέχεται την πρόταση να τους πάει στο κωλοχώρι που θέλουν.

Στην πορεία προς το κωλοχώρι,μια ομάδα στερημένων Βιρμανών επιτίθεται στον "Τιτανικό". Βλέποντας το τσόλι(Σαύρα),οι στερημένοι κοντοστούπηδες επιδιώκουν τον βιασμό της. Ο Ιωάννης στην προσπάθειά του να σώσει το σαυροειδές,πυροβολεί με το 3σφαιρό του τους 10 βιρμανόσπορους και τους σκοτώνει.Στην συνέχεια αφήνει τα ερπετά-ανθρωπιστές στο κωλοχώρι και φεύγει για να συνεχίσει την ζωή του.Τα ηλίθια πιάνονται αιχμάλωτα μετά από επίθεση που δέχεται το κωλοχώρι. Μήνες αργότερα ο πάστορας-αντιχριστιανός Άρθουρ Μαρς λέει στον Γιάννη τί έγινε.Ο Ράμπο,νοσταλγόντας τις παλιές εποχές,βλέπει την συγκεκριμένη περίπτωση σαν μια ευκαιρία για να θυμηθεί τα παλιά.

Στο ταξίδι του για την διάσωση των "ερπετών",έχει μαζί του και μια ομάδα μισθοφόρων που στάλθηκαν για να σώσουν τα μαλακισμένα.Οι μισθοφόροι αρνούνται να πάρουν μαζί τους τον Ιωάννη-κάτι που θα το μετανιώσουν μετά-και συνεχίζουν μόνοι τους...Αντικρύζοντας τον εχθρό,κλάνουν μέντες και αποφασίζουν να γυρίσουν πίσω. Τότε επεμβαίνει ο Γιάννης,και με το τόξο που έχει φτιάξει με κλαδιά ελιάς,σκοτώνει τους 25 βιρμανόσπορους.

Μετά, διηγόντας τις περιπέτειες που έχει περάσει,φέρνει σε πόρωση τους μισθοφόρους οι οποίοι ανακαλούν την αποφασή τους και έχουν βάλει ως σκοπό να ξεσκίσουν βιρμανικά κωλαράκια.Μετά από μια περιπετειώδης προσπάθεια,ο Ράμπο ελευθερώνει τους βιρμανολάγνους-ανθρωπιστές.Στην πορεία όμως πιάνονται αιχμάλωτοι οι μισθοφόροι και τα ερπετά-ανθρωπιστές,εκτός από την Σαύρα και τον τυφλό σκοπευτή.Την ώρα της εκτέλεσης των μισθοφόρων και των ανθρωπιστών,ο Γίαννης, κόβοντας στα 8 το κεφάλι ενώς βιρμανού στρατιώτη,παίρνει στην κατοχή του ένα πολυπολυβόλο.Αρχίζοντας να θερίζει τα πάντα,σώζει του αιχμάλωτους από τους βιρμανομπούληδες. Στην συνέχεια, οι βάρβαροι επαναστάτες βλέποντας τις πολεμικές ικανότητες του Ιωάννη,πορώνονται και αρχίζουν να πολεμούν με πάθος.Ο Ράμπο,σκοτώνοντας 23443423443 βιρμανούς,βλέπει ότι έρχονται ενισχύσεις για του βιρμανούς.Καταστρέφοντας ένα ολόκληρο δάσος με τον πολυπολυβόλο για να έχει καλή οπτική επαφή με τον εχθρό,διαλύει τους βιρμανούς προκαλόντας ένα ποτάμι από αίμα.

Μετά από αυτή την περιπέτεια,ο Ιωάννης επιστρέφει στην φάρμα των γονιών για να συνεχίσει την οικογενειακή επιχείρηση ως βοσκός.

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Rambo?oldid=113432".