Rage Against The Machine

“Yeeeaaahhhh! Uggh! Awww, bring that shit in! Uggh! Hey!”

- Απάντηση που πήρε υπάλληλος σε γυράδικο όταν ρώτησε τον Zack de la Rocha αν θέλει και κρεμμύδι στο πιτόγυρό του.

“Και με τζατζίκι...yea...Με τζατζίκι...yea right...Με τζατζίκι...yeeeaaahhh! Yea! Με τζατζίκι! Yea right! Με τζατζίκι! Yea! Right!”

- O Zack, για να του βάλουν και τζατζίκι.

“Uggh! Yeah! Take it back y'all, take it back, take it back, take it back y'all, C'mon (x2) Uggh! Yeah!”

- όταν κατάλαβε ότι δεν του έβαλαν πατάτες.

“Ya brain-dead? Ya gotta fuckin' bullet in ya head? A bullet in ya head (x8 + x7). Ya gotta bullet in ya fuckin' head! Yeah! YEAH!!!”

- @#$@#$#&μένος.

[επεξεργασία] Ιστορία της μπάντας

Οι Rage Against the Machine γνωστοί και ως RATM και ως Μαίνομαι Εναντίον Της Μηχανής ή ΜΕΤΜ, είναι ένα Αμερικάνικο ροκ συγκρότημα αξιοσημείωτο τόσο για τις αριστερές καταβολές του, που φαίνονται εμφανώς στους στίχους των τραγουδιών, όσο και για το ιδιαίτερο είδος μουσικής τους, το οποίο είναι μία ανάμειξη ροκ και ραπ μουσικής. Μέχρι το 2000 μαίνονταν μαζί με τον Neo εναντίον των μηχανών, όμως υποχώρησαν γιατί τους το ζήτησε το Χόλιγουντ καθώς έχανε τον πρωταγωνιστικό ο Neo και με αντάλλαγμα να τραγουδήσουν στο τέλος της μάχης. Οι ΜΕΤΜ υπήρξαν από τα πιο διάσημα πολιτικοποιημένα συγκροτήματα όλων των εποχών. Μετά τη διάλυση, τρία μέλη των ΜΕΤΜ, οι Tom Morello και η μαμά του, Tim Commerford, και Brad Wilk, μαζί με τον πρώην τραγουδιστή των Soundgarden Chris Cornell, Audioslave, ελληνιστί "Σκλάβοι του Ήχου".

[επεξεργασία] Η πραγματική ιστορία της μπάντας

Οι Rage Against the Machine γνωστοί και ως RATM, είναι ένα Αμερικάνικο φανκ-μέταλ συγκρότημα που τα μέλη του κατάφεραν να ξεγελάσουν πολύ κόσμο σχετικά με τη σοβαρότητα τους μέχρι που η μπάντα διαλύθηκε και αναγκάστηκαν να αποκαλύψουν το πραγματικό τους πρόσωπο: εκείνο του καιροσκόπου μουσικού που μετά την ικανοποίηση των μουσικών του φιλοδοξιών στρέφεται... στα λεφτά! Συγκεκριμένα, τρία μέλη των Rage, οι Tom Morello, Tim Commerford, και Brad Wilk, μαζί με τον πρώην τραγουδιστή των Soundgarden Chris Cornell (άλλος με ράμματα για τη γούνα του), δημιούργησαν το 2001 το συγκρότημα Audioslave, αποδεικνύοντας έτσι ότι στη ροκ μουσική μόνο οι νεκροί γλυτώνουν από το λεγόμενο ξεπούλημα.

Στη χρυσή τους εποχή, οι RATM υπήρξαν θιασώτες του ριζοσπαστικού κινήματος γι' αυτό και για περίπου μια δεκαετία πριν τα μπάχαλα πάντοτε παιζόταν ένα από τα σι ντι της μπάντας στην ένταση 12 της κλίμακας του 10 ώστε να κλάσουνε πατάτες οι μπάτσοι και τα Ματ. Μετά το κλανίδι ακολουθούσε μία σειρά αγωνισμάτων του δεκάθλου όπως ρίψη μολότωφ, ακόντιο, πετρίδια και φυσικά σφεντόνα, στον απόηχο του "Κίλλιν ίν δε νέιμ οφ" που με το γνωστό ριφάκι και την ποιοτική κατάληξη "φακ γιου άι γοντ ντου γουάτ γιού τελ μι" ξεσήκωνε και τον πιο τεμπέλη διαδηλωτή ενώ προκαλούσε τρόμο στους αποχαυνωμένους τηλεθεατές που με τη βοήθεια του παρουσιαστή κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι "πρόκειται για βανδάλους".

Στην ασημένια τους εποχή, όταν είχαν πάρει ασημένιο δίσκο αντί για χρυσό, ο Morello αναγκάστηκε να πουλήσει το χρυσό δόντι της μαμάς του κάτι που τον οδήγησε μετά από χρόνια στη δημιουργία της προσωπικής του μπάντας στην οποία τραγουδούσε μόνος με μία κιθάρα τραγούδια επαναστατικά ενθυμούμενος τα χρόνια της μάχης της Ζάιον όσο και την αγάπη του προς τον ένα και μοναδικό Δημιουργό.

Στην χάλκινη εποχή οι RATM υπήρξαν ένα από τα πιο δημοφιλή συγκροτήματα καθ' ότι έχουν βρεθεί σε σπήλαια στην Νέα Γουιάνα τοιχογραφίες που απεικονίζουν το εξώφυλλο του πρώτου δίσκου της μπάντας κάτι που οδηγεί εύλογα στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για δίσκο διαχρονικό.

Το 2010, μετά από μια μακρά απουσία και εφόσον απέτυχαν εμπορικά όλα τα σάιτ πρότζεκτς των μελών των RageATM η δισκογραφική εταιρεία τους υποχρέωσε να ενωθούν ξανά και να κάνουν λάιβ εμφανίσεις για να βγάλουν τα σπασμένα των προηγούμενων ετών. Εφόσον δεν συμπληρωθούν τα εξόδα η μπάντα είναι υποχρεωμένη να βγάλει νέο δίσκο κάτι που, όπως ανέφεραν αξιόπιστες πηγές, έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στους υψηλά ιστάμενους της Ελληνικής Αστυνομίας που φοβάται ότι στην περίπτωση εξέγερσης είναι πολύ πιθανόν τα αέρια της ανορθόδοξης πέψης των ΜΑΤ να εξουδετερώσουν τα δακρυγόνα που οι ίδιοι εκτοξέυουν (βλέπε γνωστό τύπο β*χ^3=2*2^4) με αποτέλεσμα να κατατροπωθούν από τους διαδηλωτές.