Pro

Pro Evolution Soccer ή Pro

To Pro είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι εξομοίωσης ποδοσφαίρου το οποίο δημιουργήθηκε από τον Σατανά
Pro evolution soccer 2008

Το cover της νεότερης εκδοσης του Σατανά.

με σκοπό να καταστρέψει τις φιλίες μεταξύ των ανθρώπων και τελικά να φέρει το χάος και την πλαδαρότητα στο ανθρώπινο γένος.

[επεξεργασία] Ιστορία

Αμέσως μετά την πτώση του από τον παράδεισο ο Βίργιος Λουθέριος Ταν κε τσαν ντε λα μουρτε σέρα Φωσφοράκης ο Εξαπτέρυγος, ή κοινώς Σατανάς όπως ονομάστηκε αργότερα, ξεκίνησε να σκέφτεται ένα πανούργο σχέδιο με το οποίο θα κατατρόπωνε το Θεό σε μία μονομαχία Magic The Gathering. Η πρώτη λύση με κωδικό αριθμό C-134/jk599 ήταν το πρώτο ever ανθρωποειδές της ιστορίας κατασκευασμένο με γενετική μηχανική και Lego ο τηλεπαρουσιαστής Λιακόπουλος. Το συγκεκριμένο μοντέλο εστάλει στο Θεό προκαλλώντας τον να παίξουν Magic με στοίχημα ένα καφάσι μπύρες. Ο Θεός αντ'αυτού προκάλλεσε το Λιακόπουλο να πιει πρώτα τις μπύρες και μετά να παίξουν, οπότε αντιμετώπισε ένα μεθυσμένο αντίπαλο τον οποίο και εύκολα κατατρόπωσε. Το συγκεκριμένο πλάσμα όμως που είδε θα ενέπνεε το Θεό να δημιουργήσει τον ανθρωπο καθώς ο άνθρωπος τελικά είναι κατ'εικόναν και ομοίωσιν του Λιακόπουλου και όχι του Θεού όπως εσφαλμένα το Ταλμούδ αναφέρει.
Από την άλλη ο Σατανάς ντροπιασμένος που το δημιούργημά του είχε χάσει και επιπλέον ο Θεός του είχε κλέψει την ιδέα, βάλθηκε να καταστρέψει τον άνθρωπο με όποιον τρόπο μπορούσε. Η ευρεσιτεχνία υπ'αριθμόν 666.666.666.666,6 περί καταστροφής του ανθρώπινου γένους είναι το Pro.

[επεξεργασία] Καλυτερότητα

Βρισκόμαστε στην Μ.Κ.(Μετά Καλυτερότητας) εποχή, η οποία ιδρύθηκε από τους δυο Καλύτερους στο PRO (Φώντα και Λίτινα)! Οι φήμες λένε ότι κάποτε ο Τσακ Νόρις πίστευε ότι είναι ο Καλύτερος στο PRO, αυτό ήταν Π.Κ. εποχής! Πλέον ούτε ο ΚΟΝΑΜΙ SON δεν μπορεί να κερδίσει τους Καλύτερους!!! Πολλοί είναι αυτοί που έχουν προκαλέσει κατά καιρούς τους Καλύτερους, είτε προσβάλοντας τους είτε βάζοντας στοίχημα μαζί τους... Με τον καιρό όμως έβαλαν μυαλό... ΖΗΤΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΗΤΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!!! ΣΑΓΑΠΑΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΛΗ!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΝΤΟΥ!!!!

[επεξεργασία] Το παιχνίδι

Στο Pro σκοπός σου είναι να διαλέξεις μία ομάδα συλλογικού ή εθνικού επιπέδου και να παίξεις ενάντια σε κάποιον φίλο σου. Η πιο πρόσφατη έκδοση του εν λόγω παίγνιου είναι το 2008 και περιλαμβάνει ομάδες όπως ΟΣΦΠ ΠΑΟ Merseyside Red και Blue καθώς επίσης London Blue white και με κίτρινους κόκκους. Σε παλαιότερες εκδόσεις του παιχνιδιού υπήρχαν ονόματα θρύλοι του πραγματικoύ ποδοσφαίρου, όπως ο Revant και ο Mpailas οι οποίοι αργότερα αντικαταστάθηκαν από άλλα πιο ηλίθια ονόματα.
Καθώς λοιπόν ξεκινάει το παιχνίδι ο κάθε παίκτης προσπαθεί να βάλει γκολ στην αντίπαλη εστία και μόλις το καταφέρει αυτό να σηκωθεί και να φωνάξει "-Έτσι γαμώ την Πουτάνα τη Μάνα σας!!!, καθώς επίσης και να κάνει κωλοδάκτυλο μέσα στο αυτί του αντιπάλου του. Ο αντίπαλος από την μεριά του θα αρχίσει να βράζει από μέσα του, βρίζοντας κάθε φορά που ο ίδιος κάνει μία παπαριά, γιατί έχει θυμώσει και παίζει σα μαλάκας, τις Παναγίες όλων των παικτών του.
Η κατάσταση αυτή μπορεί να επαναληφθεί αρκετές φορές εώς ότου ο ψηφιακός διαιτητής να σφυρίξει -ψηφιακά πάντα- τη λήξη του ψηφιακού -εννοείται- αγώνα. Στο τέλος του αγώνα μπορεί ο νικητής να κοκορευτεί πόσο καλύτερος είναι απο τον άλλο και ο δεύτερος να φέρει τα πάντα ως δικαιολογία για το χαμό του -από τον πληρωμένο διαιτητή,-ως την κωλοφαρδία στο σουτ του Enakahire. Έπειτα μπορεί να βρίσει τη μάνα του νικητή και ο νικητής να απαντήσει με αποτέλεσμα να πιαστούν οι δύο "φίλοι" στα χέρια και να τις παίξουν άσχημα ο ένας στον άλλο.
Ένα σημαντικό ψεγάδι της εφεύρεσης του Pro από το Σατανά είναι πως το έχει κάνει αρκετά εθιστικό, ώστε παρόλο τον τσακωμό των δύο φίλων, αυτοί έπειτα από όχι μεγάλο διάστημα να ξαναβρεθούν για να παίξουν. Αν και έχει πλέον δώσει τη δουλειά σε ένα ειδικό team δαιμόνων με την κωδική ονομασία KONAMI ώστε κάθε καινούρια έκδοση του παιχνιδιού να είναι αρκετά ποιο δύσχρηστη από την προηγούμενη, ο εθισμός και η διασκέδαση παραμένουν σε αρκετά υψηλά standards.

[επεξεργασία] Είπαν γι'αυτό

“Αφού δεν τρώγεται δε με ενδιαφέρει”

- Κωνσταντίνος Καραμανλής

“μπορεί να μην τρώγεται, αλλά παίζεται στο playstation... άρα σε ενδιαφέρει...”

- κάποιος για τον αποπάνω

“Πίνω μπάφους και παίζω pro”

- Locomondo

“Πίνω μπάφους και παίζω Fifa.”

- Μάκης (πατέρας του Chuck)

ΦΥΨ ΠΡΟ!~!!!!!! ΤΖΟΝΗΣ ΚΑΛΗΜΕΡΗΣ

“Γιατί να παίζουμε και Pro; Μην είμαστε και πλεονέκτες ρε παιδιά”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τους Locomondo

“Τη μια μας παίζουν Pro, την άλλη τσιφτετέλι”

- Καίτη Γαρμπή

“Σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι ο μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε το Ρro, στο οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα.”

- Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν για το Ρro

“Το Pro είναι προϊόν του ιμπεριαλισμού και του καπιταλισμού

- Αλέκα Παπαρήγα

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΑΙΧΤΟΝ, ΟΥ ΕΣΤΙΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΟΣ ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!!

"ΣΩΚΡΑΤΗΣ VS ΠΛΑΤΩΝ"

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Pro?oldid=119962".