One piece

One Piece ή Ένα Κομμάτι ή To Ντρερέκι και το μεγάλο κομmάτι της πίτας...

[επεξεργασία] Εισαγωγή

Το One Piece είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα πολιτικά anime παγκοσμίως. Ξεκίνησε ως περιγραφή της σωτηρίας του κόσμου από την περιούσια του. Δημιουργός του εν λόγω άνιμε ο Άχυρο Όντας που αργότερα μεταφέρθηκε στην τηλεόραση υπό την μορφή anime. Η σειρά προβάλλετε στην ελληνική κοινωνία με την μορφή φόρων στους φτωχούς και φοροαπαλλαγών στους πλουσίους με το όνομα "Το Ντερέκι και το Κυνήγι του Φτωχού". Η σειρά προβάλετε περίπου 365 μέρες τον χρόνο με σκηνές διαφθοράς, εξευτελισμού, αυτοκτονίες και σπάταλη δημόσιας περιουσίας ακατάλληλες για το ανήλικο κοινό. Η πρώτη Ελληνική προβολή έγινε στις 14 Απριλίου 2002 π.Χ. από τον Όμηρο.

[επεξεργασία] Επέκταση

Το manga αποτελείται αυτή τη στιγμή από 518000000 κρατικά ομόλογα, ομόλογα δημοσίου και χρέη του Ελληνικού λαού, ενώ το anime από 374000000 επεισόδια πολιτικού περιεχομένου, βλέπε: Βίλλα Παπανδρέου, Βίλλα Μητσοτάκη, Βίλλα Καραμανλή και Βίλλες Ζαχόπουλου. Το σενάριο είναι κοινό σε manga και anime, η καταπολέμηση της ιδιοκτησίας από τους μη έχοντες πολλά, αλλά στο Ελληνικό κοινό έχουν αφαιρεθεί κάποιες πληροφορίες σχετικά με το πώς θα έπρεπε να δίνουν και άλλους φόρους αλλά μόνο προ εκλογικά, ενώ έχουν προστεθεί: Φόροι, φόροι ακίνητης περιουσίας, φόροι καπνίσματος, φόροι ύπαρξης, φόροι μη ύπαρξης, φόροι κατανάλωσης οξυγόνου κτλ.

[επεξεργασία] Υπόθεση

Πλούτος, Φήμη, Ισχύς. Ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Βασιλιάς των Πολιτικών, απέκτησε αυτά και όλα τα άλλα που ο Ελληνικός Λαός είχε να προσφέρει. Και τα στερνά του λόγια παρέσυραν αμέτρητους κλέφτες στην πολιτική: "Θέλετε τα κλοπιμαία μου? Μπορείτε να τα πάρετε! Έχω αφήσει όλα όσα έκλεψα σε ένα μέρος. Τώρα απλά πρέπει να τα βρείτε!" Τα λόγια αυτά παρακίνησαν κλέφτες στην Μεγάλη Βουλή προς αναζήτηση κλοπιμαίων μεγαλύτερων απ' όσων είχαν καν φανταστεί. Αυτός ο καιρός είναι γνωστός ως Η Μεγάλη Εποχή των Πολιτικών!

Η σειρά One Piece λαμβάνει χώρα σε έναν πραγματικό κόσμο, ο οποίος την παρούσα χρονική περίοδο διανύει μια "Μεγάλη Εποχή των Πολιτικών". Αυτό συμβαίνει διότι ο επονομαζόμενος "Βασιλιάς των Πολιτικών", Ανδρέας Παπανδρέου συνελήφθη και εκτελέστηκε πριν μερικά χρόνια και άφησε τον θησαυρό του, καθώς και την τεράστια πίτα του, ονόματι One Piece (εξ' ου και το όνομα της ιστορίας) κάτω από τη πρωθυπουργική καρέκλα, στην "Μεγάλη Βουλή". Βασικός πρωταγωνιστής του One Piece είναι ο Μαϊμούς Δ. Λούφας (Κωνσταντίνος Καραμανλής ο Νεότερος) ο οποίος μαζί με τους υπουργούς του, αναζητά το θησαυρό αυτό μέσα από πολλές απάτες. Η σειρά χαρακτηρίζεται από έντονη δράση, ελληνικό βρωμοξύλο, χιούμορ, πισώπλατα καρφώματα, κυβερνητικές βίλλες, φαγοπότια, καμένα δάση και την χρηματοδότηση των τραπεζών από τους πολίτες.

[επεξεργασία] Κεντρικοί χαρακτήρες

Οι κεντρικοί κλέφτες της ιστορίας είναι το πλήρωμα των επονομαζόμενων Νεοδημοκρατών. Αποτελούνται αυτή τη στιγμή από τα εξής 8 μέλη (κατά τη σειρά με την οποία έγιναν μέλη του πληρώματος):

  • Ξιφομάχος: Μιλτιάδης Έβερτ
  • Πλοηγός: Φεβρωνία Πατριανάκου
  • Ελεύθερος σκοπευτής: Αβραμόπουλος
  • Γιατρός: Ανδρέας Λυκουρέζος
  • Αρχαιολόγος: Κόλλια – Τσαρουχά Μαρία
  • Ναυπηγός: Βαρβιτσιώτης Μιλτιάδης

[επεξεργασία] Άλλοι Χαρακτήρες

Κάποιοι από τους σημαντικότερους χαρακτήρες της Ιστορίας:

  • Κώστας Καραμανλής ο Παππούς (θέλει να αποτρέψει τον εγγονό του να βρεί την Μεγάλη Πίτα επειδή "Είναι ήδη τόφαλος")
  • Φωτιάς Φσστ Γιωργάκης. Γιός του παλιού βασιλιά των πολιτικών και αδελφός του Μαϊμούς Δ. Λούφας. Δεν θέλει να βοηθήσει τον αδελφό του να πάρει την πίτα και αγωνίζεται σε άλλη παράταξη. Ο ρόλος του στην σειρά τελείωσε μετά από ατύχημα σε ποδήλατο.
  • Φόξι. Ύπουλο ανθρωπάκι που συνωμοτεί και καταστρώνει πονηρά σχέδια εναντίον του Λούφα και του πληρώματός του.