Murder in Lebanon

[επεξεργασία] Γενικές πληροφορίες, βραβεία

Το Murder in Lebanon είναι ένα ριάλιτι τηλεπαιχνίδι που παρουσιάζεται σε άτακτα χρονικά διαστήματα από τον πασίγνωστο Yitzak Davidoff. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ένα από τα βραβεία τα οποία προσφέρει η εκπομπή. Τα βραβεία είναι:

  • Εισβολή στον Λίβανο με την ανοχή της κοινής γνώμης και κατηγορώντας τη Συρία.
  • Εισβολή στη Συρία κατηγορώντας τη Συρία για επίθεση.
  • Εισχώρηση Ισραηλινών πρακτόρων στο Λίβανο κατηγορώντας τη Συρία για πολιτική ανάμειξη.

[επεξεργασία] Διαδικασία του παιχνιδιού, κανόνες

Το Murder in Lebanon μόλις ξεκινά!

Το παιχνίδι περιλαμβάνει αρκετές φάσεις. Παίζεται από διάφορους πράκτορες της Μοσσάντ και συμπεριλαμβάνει τη δολοφονία αντι-Συρίων υπουργών ή πρωθυπουργών, ή δημοσιογράφων ή ακόμα επιχειρηματιών στη πρώτη φάση. Τα φώτα σβήνουν για αυτή τη διαδικασία προκειμένου το κοινό να μείνει εν αγωνία σασπένς. Στη δεύτερη φάση, ανάβουν όλα τα φώτα, ανοίγουν οι φανταχτερές μωβ κουρτίνες του Διεθνούς τύπου και φαίνεται Ο Άσαντ σε μία καρέκλα δεμένος χειροπόδαρα και φιμωμένος ώστε να μην μπορεί να μιλήσει και οι κριτές (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία) υπό την ηγεσία των ΗΠΑ δίνουν βαθμολογία. Η βαθμολογία δίνεται με το να επαναλαμβάνουν 'Η Συρία πρέπει να σεβαστεί το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του Λιβάνου' και όσο πιό συχνά το επαναλαμβάνουν, τόσο μεγαλύτερη η βαθμολογία. Εάν κάποιος κριτής θεωρήσει ότι το παιχνίδι δεν παίχτηκε σύμφωνα με τους κανονισμούς, μπορεί να προσθέσει 'το ίδιο και το Ισραήλ' και με αυτόν τον τρόπο να μηδενίσει την τρέχουσα βαθμολογία. Αυτό το μέτρο είναι καθαρά για λόγους τιμιότητας και δεν εφαρμοστηκε ποτέ.

Στην τρίτη φάση, αφού όση επιρροή έχει η Συρία στο παιχνίδι εξανεμιστεί τελείως, ο Λίβανος γεμίζει με ισραηλινούς πράκτορες που φοράνε μαύρα γυαλιά ηλίου και χαμογελάν και στήνονται οι επόμενες δολοφονίες για τις οποίες θα κατηγορηθεί η Συρία. Όλα αυτά ξανά με σβηστά φώτα. Αφού αυτό γίνει, ακολουθεί η τέταρτη φάση, που είναι εισβολή στο Λίβανο ενώ οι κριτές δίνουν βαθμολογία, αυτή τη φορά με το να επαναλαμβάνουν 'το Ισραήλ έχει δικαίωμα στην αυτοάμυνα' ή 'η Συρία πρέπει να σταματήσει να επηρεάζει τον Λίβανο'. Ξανά, σε περίπτωση που κάποιος κριτής θεωρήσει ότι η βαθμολογία του χρήζει ακύρωσης, μπορεί να πεί 'από την άλλη ισοπεδώνοντας μία πρακτικά άοπλη χώρα χωρίς καν προσπάθεια διαβουλεύσεων δεν είναι και ότι πιο σωστό', αλλά αυτός ο κανονισμός ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε.

Εάν αυτό αποτύχει και ο Λίβανος εξακολουθεί να έχει μία σταθερή και ανεξάρτητη κυβέρνηση αφού τελειώσει η εισβολή και η μισή χώρα έχει τεθεί υπό ισραηλινή κατοχή με έξοδα των Ευρωπαίων κυρίως, συνεχίζεται το παιχνίδι με ακόμα μερικές δολοφονίες. Στο μεσοδιάστημα ολόκληρος ο κόσμος χειροκροτά το θέαμα και επευφημεί τους παίκτες. Μόνο που αντί να λένε 'Άξιος, Άξιος!', στο Murder in Lebanon το κοινό φωνάζει 'Είμαστε προβληματισμένοι! Είμαστε προβληματισμένοι!'. Επίσης τα πορτραίτα των δολοφονηθέντων περιφέρονται γύρω γύρω και προβάλλονται σε παγκόσμια κλίμακα ενώ διάφοροι ηγέτες ενθυμούνται τις τρυφερές στιγμές που περάσαν μαζί με τους αποθανούντες, πόσο καλοί και τίμιοι αυτοί υπήρξαν, καθώς και πόσο καλοί ήταν στο κρεβάτι.

Από την άλλη πλευρα, οι Σύριοι πολύ θα ήθελαν να κάνουν αυτά για τους οποίους τους κατηγορούν, αλλά ξέρουν πολύ καλά ότι από τη στιγμή που ο παρουσιαστής δεν τους συμπαθεί ιδιαίτερα, δεν έχουν καμιά ελπίδα.

[επεξεργασία] Ατμόσφαιρα

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, η ατμόσφαιρα φορτίζεται με τη μουσική υπόκρουση της ρυθμικής και έντονης μουσικής των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων (τά-τατά-τατά-ΤΑ! κ.λ.π.) ενώ εμφανίζονται οι λυπημένες φάτσες όλων των υπολοίπων ηγετών που λένε ότι θα έκαναν τα πάντα για να λύσουν το παιχνίδι αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Άλλοι ηγέτες απλώς δεν ασχολούνται με το θέμα και προτιμούν να παίζουν τα δικά τους τηλεπαιχνίδια καθώς και να βλέπουν σαπουνόπερες (όπως την πασίγνωστη σαπουνόπερα 'Επανάσταση στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες').

Κάθε τόσο, ο παρουσιαστής φένει καλεσμένους εκπλήξεις όπως διάφοροι Παλαιστίνοι με παιχνίδια ρουκέτες που νομίζουν ότι το κοινό διασκεδάζει με τέτοιες αηδίες καθώς και ο Νασράλα από το σόου Χεζ'πολλά μίλκ σέικ, ένα σόου χορού με μπόλικα εκρηκτικά κοκτέιλ, και τους αφήνει να παρουσιάσουν και να διαφημίσουν τις εκπομπές τους στο Murder in Lebanon. Σαφώς οι καλεσμένοι δεν χάνουν την ευκαιρία και το ρίχνουν στο γλέντι αμέσως. Μετά σαφώς τους σαπίζει στο ξύλο.

[επεξεργασία] Ακόμα μερικές πληροφορίες για το παιχνίδι

Το σόου χρηματοδοτείται από τις ΗΠΑ και συμπεριλαμβάνει κομπάρσους όπως ο ΟΗΕ και η ΕΕ που αποτελώντας στόχους προκλήσεων ή ακόμα και βομβαρδισμών συνεισφέρουν στην ψυχαγωγική ιδιότητα του παιχνιδιού.

Το άρθρο αυτό δεν έχει ιντερβικιές.Πηγαίνετε γρήγορα να του βάλετε τις απαραίτητες ιντερβικιές, γιατί αλλιώς θα πάτε εδώ.