Mugioh

Μούγκι

Η διακριτική κόμμωση του Μούγκι

“Σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι ο μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο Μούγκι, στον οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα.”

- O Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Μούγκι

“Είμαι φαραώ εγώ!”

- Ο Μούγκι για τον (άλλο) εαυτό του

“Καλά φάε 5 μπούφλες τώρα.”

- Οι φίλοι του Μούγκι πριν γίνουν φίλοι του

“Ναι Μούγκι ό,τι πεις (ο γιατρός είπε να λέμε πάντα ναι).”

- Οι φίλοι του Μούγκι αφού έγιναν φίλοι του

“Θεά είσαι με το μαλλάκι!”

- O Ηλίας Ψινάκης για την διακριτική κόμμωση του Μούγκι

[επεξεργασία] Αρχή

Ο Μούγκι (χαϊδευτικό του Μουγκοτοντόρι) είναι αρχικά καρπαζοεισπράκτορας ένα ευαίσθητο και μοναχικό παιδί. Όταν όμως ο παππούς του Σολομός Μούτρο φέρνει ένα παζλ που είχαν παρατήσει οι γύφτοι στο τελευταίο τους πανηγύρι ο Μούγκι αλλάζει. Βγαίνουν στην επιφάνεια όλα τα ψυχικά τραύματα του να ζει με έναν παππού, ο οποίος τις αμολάει όταν κοιμάται και του κάνει χαλάστρα σε κάθε πάρτυ, αναγκάζοντάς τον να κάνουν την χειραψία παππού-εγγονού (ένωση δαχτύλων χεριού και στη συνέχεια απότομη ανάταση χεριών στον αέρα), χωρίς να ξέρει αν έχει γονείς και πιστεύει ότι μέσα στο παζλ ζει ένας φαραώ που μπορεί όποτε γουστάρει να ελέγχει το σώμα του Μούγκι.

[επεξεργασία] Συνέχεια

Seto Kaiba πριν

Ο Κάιλα πριν θυμηθεί τα νιάτα του

Seto Kaiba μετά

Ο Κάιλα αφού θυμήθηκε τα νιάτα του

Τα νιάτα του Κάιλα

Ο Κάιλα στα νιάτα του

Pegasus

Ο Ρέγκασους σε μια από τις πιο σεμνές του στιγμές

Αφού βρίσκει αυτό το παζλ ο Μούγκι κάνει επιτέλους φίλους. Για την ακρίβεια, οι φίλοι του είναι δύο τύποι που πριν τον είχαν ταράξει στο δούλεμα και τις φάπες και που έχουν συνολικό IQ -9+8,82i (για όποιον δεν ξέρει μιγαδικούς, αυτό σημαίνει ότι είναι μπετόβλακες) και μια τύπισσα της οποίας η δραστηριότητα στη σειρά κάνει τον Δαλάι Λάμα να φαίνεται υπερκινητικός. Εξαιρείται μία φορά που για να εμψυχώσει τον Μούγκι τον ζωγράφισε σχεδόν σαν καρνάβαλο (αν ο καρνάβαλος ήταν λίγο πιο γελοίος θα ήταν ίδιοι). Μια μέρα στο μαγαζί του Σολομού έρχεται ο Φέτο Κάιλα, λαϊκό παιδί και αυτοδημιούργητος, και με δημοκρατικές διαδικασίες και διάλογο σκίζει την μία και μοναδική κάρτα του Σολομού που δεν είναι για τα σκουπίδια. Με ό,τι απέμεινε ο Μούγκι (που στηρίζεται στις μύτες των ποδιών του για να ψηλώσει και μιλάει σαν νταλικέρης για να πείσει ότι τώρα το σώμα του ελέγχει ο φαραώ) καταφέρνει να τον κάνει ρόμπα ξεκούμπωτη-καπιτονέ. Σύντομα, ο Ρέγκασους (ο κακός της ιστορίας) φυλακίζει τον Σολομό και, λίγο αργότερα, τον αδελφό του Φέτο, Μό(=Μανικετό)κουμπα στη Χώρα των Θαυμάτων (ή τουλάχιστον αυτό νόμισαν εξαιτίας του μπάφου σοκ). Έτσι, όλη η παλιοπαρέα βρίσκει ευκαιρία να κάνει κοπάνα πάλι και κάνει εκδρομούλα στο νησί του Ρέγκασους, το Νησί των Καταραμένων. Μετά από διάφορες άχρηστες περιπέτειες, χάρη στο μασκάρεμα του Μούγκι και την πίστη του στην Καρδιά Ενός Μαρουλιού των Καρτών (αλλά και σε μερικά ποτηράκια παραπάνω που ήπιε ο Ρέγκασους) τον νικάει σε μονομαχία με κάρτες, απελευθερώνει όλη την φυλακισμένη παλιοπαρέα (Σολομός, Μανικετόκουμπα και εν τω μεταξύ και ο Κάιλα) και παίρνει 3 εκατομμύρια δολαριόπουλα που τα δίνει σε έναν από τους φίλους του για να συνεχίσει να τον ανέχεται και να μην αρχίσει πάλι τις φάπες.

[επεξεργασία] Τέλος

Μετά από παρόμοιες περιπέτειες στη διάρκεια των οποίων έχει προτείνει στην κοπέλα της παρέας (ο Τσακ Νόρις να την κάνει) να βγει με τον άλλο του εαυτό (πώς λέει ο λαικός αηδός "εγώ δεν είμαι εγώ?" κάτι τέτοιο) και αφού έχει σώσει τον κόσμο περίπου 8802 φορές (τουλάχιστον 7,81 φορές από κάθε κακό) χωρίς ποτέ μα ποτέ να μεταβληθεί η διακριτική του κόμμωση ο Μούγκι αποφασίζει επιτέλους να πάψει να υποκρίνεται (την ύπαρξη του φαραώ). Έτσι, κάνει και καλά ότι μονομαχεί με τον φαραώ και -τι περίεργο- κερδίζει. Έτσι, συνεχίζει την ζωή του αλλά επειδή ακόμα και τα 5χρονα έχουν βαρεθεί να τον βλέπουν δεν ξέρουμε τι κάνει στη συνέχεια και ούτε μας νοιάζει.

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Mugioh?oldid=108889".