McDonald's

“Αφού τρώγεται, με ενδιαφέρει.”

- Κωνσταντίνος Καραμανλής για τα McDonald's
RonaldSlap.gif

Να τι συμβαίνει σε όσους δεν τρώνε από τα McDonald's.

“I'm lovin it”

- Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ σε διαφήμιση της εταιρείας του

“We have the healthiest food in the world.”

- Ο Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ για το φαγητό της εταιρείας του.

McDonald's ή McDoughnuts ή ΜακΝτόνατς είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μασαμπούκας στον κόσμο ολάκερο, μετά τη Γύρομπανκ φυσικά. Ιδρύθηκε από τον Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ, έναν πρώην κλόουν από τη Σκωτία.

[επεξεργασία] Η ιστορία της εταιρείας

[επεξεργασία] Πριν την αρχή

OOOH NO.jpg

Ο Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ κακοποιεί έναν από τους υπαλλήλους του.

Ο Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ είχε ακολουθήσει το παιδικό του όνειρο και μετά τη ληστεία τράπεζας στη Γλασκώβη της Σκωτίας, δημιούργησε το δικό του τσίρκο με το όνομα «McDonald’s». Αρχικά όλα πήγαιναν καλά, το τσίρκο ήταν από τα πιο δημοφιλή στη χώρα και ο ΜακΝτόναλντ, ο οποίος είχε και το βασικό νούμερο, έβγαζε λεφτά με τη σέσουλα. Όταν όμως η Σκότλαντ Γιαρντ άρχισε να τον υποπτεύεται, αυτός τα παράτησε όλα και έφυγε λαθραία για την Αμερική. Εκεί χωρίς χρήματα και γνωριμίες βολόδερνε από πόλη σε πόλη.

[επεξεργασία] Η αρχή

Κάποια στιγμή ωστόσο βρήκε δουλειά ως μασκότ ενός μικρού φαστφουντάδικου. Μετά από μερικά χρόνια, αφού μάζεψε αρκετά χρήματα αγόρασε την επιχείρηση, η οποία μυστηριωδώς είχε χρεοκοπήσει. Της έδωσε το όνομα του τσίρκου του. Και τότε άρχισαν όλα…Ο Ρόναλντ είχε όλα τα πόστα. Ήταν ταυτόχρονα μάγειρας, ταμίας, καθαριστής και μασκότ. Μ’ αυτόν τον τρόπο μάζεψε πολλά φράγκα και άνοιξε και δεύτερο κατάστημα. Σε λίγο άνοιξε και τρίτο και τέταρτο και σιγά-σιγά άρχισε να γεννιέται η αυτοκρατορία του.

[επεξεργασία] Η συνέχεια

Όταν άνοιξε και το πέμπτο κατάστημα, μπήκε στο χρηματιστήριο του Dow Jones δίνοντας στην οικονομία της Αμερικής καινούργια ώθηση. Αυτή την περίοδο η αλυσίδα γίνεται γνωστή σε όλη τη χώρα λόγω των ζουμερών και πεντανόστιμων χάμπουργκερ του, τα οποία κάνουν πάταγο. Χιλιάδες ανόητοι και αφελείς πολίτες εισρέουν στα μαγαζιά του. Τώρα πια τα υποκαταστήματα της εταιρείας ανοίγουν πέντε-πέντε σε όλες τις πόλεις της Αμερικής και επικρατεί υστερία, που ολοένα και μεγαλώνει. Λίγο καιρό μετά τα εγκαίνια του μαγαζιού υπ' αριθμόν 3.108 ή 3.801 (δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες) ανοίγει το πρώτο κατάστημα εκτός ΗΠΑ στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας (εμ πού αλλού?).

[επεξεργασία] Το σήμερα

Mcdonalds is evil.jpg

Ο Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ σε καμπάνια υπέρ της υγιεινής διατροφής των παιδιών.

Τη σήμερον ημέρα η εταιρεία McDonald's έχει ανοίξει πάνω από 31.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Είναι ο επίσημος χορηγός του Μπάρακ Ομπάμιας και του Γεωργίου Βους (όταν αυτός ήταν πρόεδρος). Ο Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ συνεχίζει να πλουτίζει και να πλουτίζει και να πλουτίζει και να πλουτίζει.

[επεξεργασία] Το McΜενού

Green cow.jpg

Μια από τις αγελάδες που βοσκάνε για λογαριασμό των McDonald's.

  • Χάμπουργκερ: ζουμερά και λαχταριστά. Φτιαγμένα από αλανιάρες αγελάδες, που βοσκάνε σε λιβάδια της Μυανμάρ. Το ψωμάκι είναι ολικής αλέσεως.
  • Τηγανητές πατάτες: ολοφάνερα κομμένες στο χέρι με αυτό το χρυσαφένιο χρώμα. Έχουν την ιδιότητα να χρησιμοποιούνται και σαν τρελομπαλάκια (αν τις πετάξεις στον τοίχο επιστρέφουν).
  • Κοτομπουκιές: επίσης ζουμερές, από τα καλύτερα μέρη του κοτόπουλου. Έχουν την ιδιότητα να τεντώνουν σαν λάστιχο.
  • Κόκα Κόλα: τα γνωστά.
  • Παιδικό γεύμα: περιέχει ελαττωματικό παιχνίδι το οποίο σπάνια μπορείς να ξεχωρίσεις από το ίδιο το φαγητό.

Άμα θέλετε να δείτε πώς δουλεύουν τα McDonald's: http://www.mcvideogame.com/