Marilyn Manson

Ο Μέριλυν Μάνσον γεννήθηκε στις 5 Ιανουαρίου το 1969, λίγο μετά τα γενέθλια του Άγιου Βασίλη. Το όνομά του είναι καλλιτεχνικό, το άλλαξε από Μπράιαν Γουόρνερ στην πορεία, όπως πολλοί μεγάλοι καλλιτέχνες ( βλ.Α.Ρέμος). Το Μέριλυν το έκλεψε από την Μονρόε και το Μάνσον από έναν γνωστό Αμερικανό εγκληματία που θαύμαζε.

[επεξεργασία] Εφηβική ηλικία

Δεν είμαστε σίγουροι για το πραγματικό του φύλο, παρότι υποστηρίζει πως είναι "άντρας με τα όλα του". Για αυτό που είμαστε σίγουροι, είναι οτι πέρασε άσχημη εφηβεία. Οταν ήταν έφηβος, επηρεάστηκε από πολλά κοινωνικά ρεύματα που τον στιγμάτισαν για την υπόλοιπη ζωή του όπως πχ. το χέβι μέταλ, το γκόθικ, το ερμαφρόδιτο, το επαναστατικό, το "ιτς οκέι του μπι ντίφερεντ" και πάρα πολλά άλλα που δεν έχουν καταγραφεί ακόμα στην Ιστορία. Επίσης, φημολογείται πως είναι μεγάλος θαυμαστής του τυπά στο "Save the parrots αδερφέ".

[επεξεργασία] Προσωπική Ζωή

449px-Marilyn Manson Cannes.jpg

Σημαντική υπήρξε στην πορεία του η σχέση του με την ηθοποιό, Ρόουζ ΜακΓκόουαν, αλλά επειδή τον χώρισε, τη βρίζει στο τραγούδι του [s]AINT από το δίσκο "THE GOLDEN AGE OF GROTESQUE". Αργότερα σύναψε σχέση με τη Burlesque χορεύτρια Dita Von Teese, αφού την ακολούθούσε όπου πήγαινε για κανένα χρόνο. Γίορτασαν τα γενέθλιά του, με ένα μπουκάλι αμπσέντι και έντονη σωματική άσκηση. Παντρεύτηκαν στον πύργο του ακατανόητου καλλιτέχνη, και φίλου του Marilyn, Gottfried Helnwein, στην Ίρλανδία, κάνοντας τσουλήθρα σε ουράνια τόξα και χορεύοντας με μονόκερους. Η ευτυχία δεν κράτησε όμως για πολύ.

Το γεγονός ότι η Dita (σκάλες ανώτερη από το νυμφίδιο τη Γούντ τον χώρισε γιατί ήταν ανώριμος και έπινε λίγο παραπάνω, τον πλήγωσε βαθιά, αναγκάζοντάς τον να θαφτεί στην αγκαλιά της Έβαν Ράσελ Γούντ. Ούτε αυτή τον άντεξε για πολύ και τον χώρισε. Το μετάνιωσε αργότερα΄(και μάλλον βαρεθηκε να ακούει το τηλέφωνο να χτυπάει), και τα ξαναέφτιαξε μαζί του. Όσο όμως αυτή το σκεφτότανε, το ευαίσθητο παιδί ο Μάνσον, την είχα παρει 185 φορές τηλέφωνο, και κάθε φορά που δεν το σήκωνε το τσουλάκι, αυτος χαρακωνόταν στο πρόσωπο και τα χέρια.

[επεξεργασία] Δισκογραφία

Marilyn12.jpg

O MARILYN MANSON (κατά την γνώμη μερικών κριτικών) δεν είναι τοτέρας που μερικοί άνθρωποι πιστεύουν!

Είναι ένας καλλιτέχνης που με τα άλμπουμ του εκφράζει κάθε περίοδο της ζωής του, και επηρεάζεται από τις εκάστωτε κοινωνικές συνθήκες (π.χ. βιασμοί, δολοφνίες, ΣΜΝ, κοινωνικοπολιτικά αποβράσματα, ναρκωτικά, σεξ κ.τ.λ.).

Στους πιό πρόσφατους δίσκους του δίνει εμφασή στη συναισθηματική τραμπάλα και τη σχέση μεταξύ πέους και μυαλού, που του προκάλεσαν οι χωρισμοί του.

Όπως για παράδειγμα:

Το "EAT ME DRINK ME" είναι καψούρικο, άλλωστε το έχει αφιερώσει στην σχέση του την Έβαν Ράσελ Γούντ αν και επιρροές απο το χωρισμό του με τη Ντίτα Βον Τίζ είναι εμφανείς.

To "THE HIGH END OF LOW" μιλάει για τον χωρισμό τους και αν το ακούσει κάποιος που έχει ζήσει τον πόνο του χωρισμού θα καταλάβει πολλά...

Και για να μην αγνοήσουμε τις προηγούμενες δουλειές του θα σας πούμε ότι:

Εκφράζουν μια επανάσταση και προς τη θρησκεία και προς τη ζωή γενικά!

Όπως σεξ,

ναρκωτικά,
αντιχριστιανικότητα
κλπ.