Maizod

[επεξεργασία] Maizod

Ο Maizod (προφέρεται Μέιζοντ) είναι ένα μυθικό πλάσμα που πρωτοεμφανίζεται στην Ελληνική μυθολογία και που ο σκοπός ύπαρξής του παραμένει μέχρι και σήμερα άγνωστος. Αναφορές προς τον Maizod βρίσκονται μάλιστα σε πολλά τμήματα της λαϊκής παράδοσης όπως δημοτικά τραγούδια κλπ. Σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος βλέπουμε τον Maizod να αναφέρεται και ως Maizos, Maizas, Maiza, Maizis,Maize, Barbara καθώς και άλλες παραλλαγές του ονόματος Maizod.

[επεξεργασία] Ο Maizod εις την αρχαιότητα

Ουκ ολίγες οι αναφορές στον Maizod εις την αρχαιότητα. Η πρώτη χρονολογικά αναφορά στον Maizod τον τοποθετεί ως ένα από τους καλύτερους φουρνάρηδες στην αρχαία Αθήνα, πράγμα που μπερδεύει τους εκάστοτε ιστορικούς που ασχολούνται μαζί του, καθως ουδέποτε ακούστηκε μυθικό πλάσμα να παίζει το ρόλο φούρναρη. Η αναφορά αυτή όμως αποτελεί κλειδί για τη συσχέτιση του πλάσματος Maizod με τη λεξη ψωμί.

Από αυτή την αναφορά μέχρι και το 1453 υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο κενό στην ιστορία του Maizis, καθότι είναι λίγες οι αναφορές σε αυτόν κατά αυτή την περίοδο και συχνά μονολεκτικές. Η κυριότερη επανεμφάνιση του πλάσματος Maizod γίνεται το 1453 μ.Χ. Φημολογείται ότι ο Maizod ήταν αυτός που πούλησε στην Μαρίκα Μητσοτάκη τα αμπελόφυλλα με τα οποία έφτιαξε την κατσαρόλα ντολμάδες που καθυστέρησε το πλάσμα Μ (όχι τον maiza, τον άλλο) και τα στρατευματά του και που οδήγησε στην πτώση της Πόλης.

O Maizis ξαναεμφανίζεται λίγα χρόνια μετά ως Άγγλος γαιοκτήμονας. Λίγες είναι οι πληροφορίες για τον Maizod αυτή την εποχή, υπάρχουν όμως νύξεις ότι τότε ήταν που πρωτοασχολήθηκε ο Maizis με το άθλημα της ιατρικής, κάνοντας πειράματα αγνώστου φύσεως πάνω σε διάφορα μικρά ζώα κυριώς κουνάβια.

Maizod To οικόσημο του Maizod όπως εμφανίζεται σε αναγεννησιακά βιβλία. Εμφανής η παρουσία των 2 κουναβιών και του ψωμιού.

Αυτή ήταν και η τελευταία αναφορά στον maizis. H κυριάρχουσα θεωρία μέχρι στιγμής τον θέλει να έχει μετακομίσει για τα επόμενα 320 χρόνια σε μια σπηλιά στο Θιβέτ όπου μάθαινε Τάι Τσι Τσουάν, διάβαζε εγχειρίδια ιατρικής και μελετούσε την μυθολογία του Warcraft. Η τελευταία αυτή ασχολία του έγινε δυνατή πολύ πριν κυκολφορήσει το Warcraft χάρη σε μια φιλική δωρεά απο τον Τσακ Νόρις o οποίος ως γνωστόν ξέρει τα πάντα προτού καν αυτά συμβούν.

[επεξεργασία] O Maizod στη σύγχρονη εποχή και στην αστική κουλτούρα/μυθολογία

Μετά το πέρας των 320 χρόνων φημολογειται ότι ο Μaizod έχει γυρίσει στα εγκόσμια και βρίσκεται ανάμεσά μας. Είναι σύνηθες φαινόμενο οι εμφανίσεις του Maizod στο World of warcraft όπου και καίγεται για αρκετές ώρες κάνοντας raid και βιάζοντας τις διάφορες αθωες χωριατοπούλες στις διάφορες περιοχές του παιχνιδιού. Επίσης εμφανίζεται στην ΓΚΑΡΕΝΑ όπου μπαίνει για να παίξει το καταραμένο αρρωστημένο παιχνίδι της NΤΟΤΑΣ. Θεωρείται μεγάλος feeder και ψωμί και πολλοί τον αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι. Οι κατηγορίες αυτές όμως θεωρούνται αβάσιμες από την πλειοψηφία των Μaizodologists και αποδίδονται στην κακή φήμη του Maizod λόγω της σχέσης του με την Μαρίκα Μητσοτάκη.

Παρόλο που εμφανίζεται συχνά στα διαδικτυακά παιχνίδια που αναφέρθηκαν παραπάνω, δεν είναι γνωστή η τοποθεσία όπου κατοικεί το πλάσμα Maizod. Είναι σίγουρα εντός της Βορείου Ελλάδος, όπως υποδεικνύει και το ping του, η ακριβής τοποθεσία όμως παραμένει μυστήριο. Καποιοι θαρραλέοι τοποθέτησαν κάμερες στα υπόγεια εργαστήρια της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ευελπιστώντας να πιάσουν έστω και ένα πλάνο του Maizod.

Ο λόγος ύπαρξης του Maizod παραμένει ένα μυστήριο μέχρι και σήμερα. Είναι αρκετά πιθανό ο μύθος του Maizod να συντηρείται από διάφορες μασωνικές στοές. Σε ενέργειες αυτών των στοών αποδίδεται το ότι η ελληνική λέξη μεζές εμφανίζεται στα αγγλικά όχι μόνο ως meze αλλά και ως maize (σαφέστατη αναφορά στον Μaizod).

Κάποιες σύγχρονες πηγές αναφέρουν τον Maizod ως "πρόεδρο" λόγω της φημολογούμενης προτίμησής του να κάθεται στην προεδρική θέση στο αυτοκίνητο (ακριβώς πίσω από την θέση του συνοδηγού δηλαδή).

[επεξεργασία] Οff Shore εταιρείες και παράνομες δραστηριότητες

Ο Maizod αν και μυθικό πλάσμα διαθέτει νομική υπόσταση και κατάφερε έτσι να ιδρύσει την παρακάτω off shore εταιρεία στην οποία εργάζονται παιδάκια και κατασκευάζουν αθλητικά είδη. Πιο πετυχημένο προϊόν τους είναι ο φουσκωτός Maizos.

Πέραν αυτών ο Maizod είναι ιδρυτικό μέλος της σπείρας "Α.Σ.Π. Ο Μορφέας" που πουλάει έναντι αστρονομικών ποσών wow accounts.

[επεξεργασία] Mozgod

O Mozgod (αλλιώς γνωστός και ως Mozgod) είναι μακρινός ξάδερφος του Maizod. Κανένας δεν γνωρίζει κάτι παραπάνω για το άτομο αυτό και κανένας δεν ενδιαφέρεται να μάθει.

Το άρθρο αυτό δεν έχει ιντερβικιές.Πηγαίνετε γρήγορα να του βάλετε τις απαραίτητες ιντερβικιές, γιατί αλλιώς θα πάτε εδώ.

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Maizod?oldid=60675".