Madonna

“Και πώς να το τραγουδήσω αυτό ρε; Μαντόνα είμαι;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

“Θα έπρεπε να την είχα σκοτώσει τότε στο Texas...”

- Ο Τσακ Νόρις για την Μαντόνα
1-1.jpg

Η Μαντόνα μετά τον χωρισμό της με τον Τσακ Νόρις...

[επεξεργασία] Ιστορία

Η Μαντόνα Λουίς (και Κλαρκ) Μου-Σηκών' Αλ Μουχαμάντ γεννήθηκε λίγο μετά την δημιουργία της Γης κάπου στην Μέση Γη. Συγκεκριμένα η κατοικία της ήταν η δεξιά σπηλιά στο βαλτότοπο που ευδοκιμούσε η Τατιάνα Στεφανίδου σκοτώνοντας άφθονα αραχνοειδή. Εκεί συνάντησε την απόλυτη ελληνίδα σταρ με την οποία έγιναν κολλητές. Την περίοδο της δεκαετίας του '70 που ήταν 50 χρονών ανακάλυψε το πρώτο τάβλι σκάβοντας με το φτυάρι της παραλίας. Από τότε άρχισε να παίζει με άτομα της ηλικίας της σε καφενεία της προηγούμενης δεκαετίας. Αργότερα γνώρισε τον Τσακ την ώρα που έδερνε έναν Τάκη και τα φτιάξανε. Η σχέση όμως δεν κράτησε και ο Τσακ της έδωσε μια κύκλο-στριφογυριστή κλωτσιά στη μούρη. Από τότε τρέχει στους πλαστικούς για να φτιάξει το πρόσωπο της. Το παράξενο είναι ότι δεν γέρασε ούτε μια μέρα από τότε που γεννήθηκε, γεγονός το οποίο προκάλεσε σύνδρομο εκρηγνυόμενης κεφαλής σε έναν επιστήμονα και σωβρακοφάνεια σε άλλους τόσους. Ακόμα και ο Μάκης - I see you δυσκολεύτηκε να το καταλάβει.

[επεξεργασία] Τα χρόνια της αποξένωσης

Η Μαντόνα άρχισε να γίνεται κλειστή και να μένει μόνη της. Άρχισε να παίζει Lineage και μετά World of Warcraft, με αποτέλεσμα να πάρει μέρος σε διαγωνισμό χλιμιντζουριάς. Μετά την απελευθέρωση της από την πόρωση έγινε μετά-φυσικός και ερεύνησε την Φυλετικομαχίτιδα και το μυστήριο των κουρδουπουλιών. Μετά παράτησε την μετα-φυσική και έφτιαξε μια μηχανή-τηλεμεταφοράς και πήγε στην Ανδρομέδα, όπου έγινε γνωστή τραγουδίστρια.

Madonna-saint.jpg

Η Μαντόνα μετά την απελευθέρωση της από το Lineage έγινε μοναχή...

[επεξεργασία] Καριέρα

Η Μαντόνα με το που έφτασε στην Ανδρομέδα πήγε για ψώνια και άρχισε να ψάχνει για δουλειά. Παραδόξως, βρήκε πολλά περισσότερα από όσα περίμενε...

[επεξεργασία] Ηθοποιός

Εκεί βρήκε μια θέση σε μια νέα σειρά με όνομα Friends όπου θα υποδυόταν την Ρέιτσελ, αλλά έμεινε έγκυος στον γιο του Μπάρακ Ομπάμα και γι' αυτό πήρε μέρος στο άλλο σίριαλ με όνομα Ιατρικές Υποθέσεις ή Dr. House ή Το σπίτι του Γιατρού Σπίτι.

Μία μέρα η κόρη της Madonna, Βourdes, εμφανίστηκε στο video clip "Cumlebration" ντυμένη με μαύρο νυφικό και πέπλο, επηρεασμένη από το "Τόλμη και γοητεία". Στα 12 χρόνια της αποφάσισε να ντυθεί "ξε-παρθένα" όπως είχε εμφανιστεί και η Madonna στην Ανδρομέδα το 1980. Η ομοιότητα τους ήταν απίστευτη, αφού νόμιζε κανείς ότι το πρόσωπο της κόρης ήταν Anunaki-munaki όπως της μαμάς στο "Like a Virgin" που όμως δεν ήταν virgin.

Η Bourdes ανέβηκε στη σκηνή και αντιγράφοντας τον Τσακ έκανε στριφογυριστές κλοτσιές στον αέρα αφήνοντας να φανεί η κλάση της.

Βέβαια έχει αρχίσει όλη η οικογένεια να χάνει από κάποια εμφυτεύματα στον εγκέφαλο και κάνει τα video clip οικογενειακή υπόθεση αφού ο νεαρός φίλος της Madonna, Χέζους Λούγκρ, λοιδορεί τη μικρή Bourdes και δεν αποκλείεται να έχουμε τρία ρι λα ρό!!! Λέγεται δε ότι η Madonna θα δημοπρατήσει την παρθενιά της κόρη της στο Ίντερνετ για να εξασφαλίσει τα εισιτήρια του λεωφορείου που θα την πηγαίνει στο πανεπιστήμιο, όπου θα σπουδάσει το τραγούδι στα όρθια αλλά και στα γόνατα.

[επεξεργασία] Καλόγρια

Αργότερα δοκίμασε την τύχη της στο Βατικανό, ένα κτήριο δίπλα στα MacDonalds το οποίο φιλοξενούσε άτομα με ειδικές ανάγκες που ήθελαν να πάρουν τον δρόμο για τον Παράδεισο. Έτσι όταν μπήκε μέσα η Μαντόνα, πήρε σουίτα 5 αστέρων με πισίνα, κομπιούτερ με Λίνουξ, καζίνο και μια καρέκλα...

“Δεν μπορώ να πω, η καρέκλα είναι και γαμώ...”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για την σουίτα της Μαντόνα

“Το ίδιο και 'γω...”

- Ο Θεός για την ρήση του Ουάιλντ...

Συνεργάστηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, ο οποίος την ονόμασε Θεοδώρα, επειδή και καλά ο Θεός του το είπε. Ο Θεός μήνυσε την εταιρεία για συκοφαντεία και παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Η διαμάχη συνεχίστηκε, και οι μάρτυρες οδηγήθηκαν στο δικαστήριο για την λύση του ζητήματος. Δύο κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους και ο Χριστόδουλος, μήνυσαν τον Θεό για ψευδομαρτυρία και κάλεσαν για μάρτυρα τον Μωυσή. Η διαμάχη δεν είχε τέλος και ο Χριστόδουλος και ο συνεργάτης του, ο Τάκης, βρέθηκαν νεκροί στο πορτ μπαγκάζ ενός τζιπ. Στην κηδεία του Χριστόδουλου δεν παρευρέθηκε κανένας, ενώ στην κηδεία του Τάκη χιλιάδες ήταν οι Τάκεις που θρηνούσαν για τον χαμό του Τάκη. Ανάμεσα τους ήταν και ο αρχι-τάκης.

“Μπουχουχου θα μου λείψεις αδερφούλη!”

- Ο Τάκης για τον χαμένο του αδερφό

“Μπουχουχου θα μου λείψεις ξαδερφούλη!”

- Ο Τάκης για τον χαμένο του ξάδερφο

“Μπουχουχου θα μου λείψεις αδερφέ της θείας του ξαδέρφου του νονού που είναι παντρεμένος με την μητέρα του δεύτερου ξάδερφου του νονού του κουμπάρου του γαμπρού του πατέρα μου!”

- Ο Τάκης για τον χαμένο του γνωστό

Οι Τάκεις κατηγόρησαν την Μαντόνα για όλα αυτά αναγκάζοντας την να κρυφτεί. Μετά από πολλές πολιορκίες οι Βριλ την παρέδωσαν σε έναν μαστούρη που της έφτιαξε πλαστή ταυτότητα και την έκανε...

[επεξεργασία] Τραγουδίστρια

Η Μαντόνα έπαιζε στην αρχή σε κλαμπάκια στο Στρουμφοχωριό και έβγαλε τα εξής σίνγκλς: Διακοπές με τα Στρουμφάκια, Ageline(φήμες λένε ότι πριν δημοσιευθεί λεγόταν Lineage), Κωλόφαρδη Στάρ, Η αναζήτηση για καταφύγιο στο όραμα που είδα και Τρελή για τον Τάκη τα οποία βραβεύτηκαν με βραβεία Grammy (Γράμμη στα ελληνικά, βασισμένο στην Εποχή της Γραμμής) και το άλμπουμ που τα περιείχε πούλησε 13 τρισεκατομμύρια άλμπουμ το 1ο λεπτό της πώλησης του.

[επεξεργασία] Δισκογραφία

Διεθνής τίτλος Ελληνικός τίτλος
The First Album Η πρώτη μου φορά
Madonna Πάουλα
Like A Virgin Το παρθενοσέντονο
True Blue Πούτσες μπλε
Like A Prayer Το Πάτερ ημών
I'm Breathless Χωρίς ανάσα
Erotica Το απαγορευμένο
Bedtime Stories Έτσι και μίλαγε ο σουμιές
Ray Of Light Αστροπελέκι
Music Μπουζούκια
American Life Παχυσαρκία
Confessions On A Dance Floor Με θυμιάτισες στο μπαρ
Hard Candy Είναι Σκληρό Παπ' Άρη
MDNA Μ.Α.Γ.Δ.Α.
Rebel Heart Επαναστατικός Πόθος
Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Madonna?oldid=116990".