MAT Alliance

Mat1

Η εταιρία MANARI, σχεδίασε για τους λάτρεις των παιχνιδιών καταστροφής και στρατηγικής ένα πρωτότυπο τίτλο αποκλειστικά για το PlayStation 2. Ο παίκτης παίζει τον ρόλο του πρωθυπουργού μιας χώρας που λέγεται Ελλαδιστάν.

[επεξεργασία] Story

Σκοπός του ήρωα είναι να οργανώσει την αστυνομική δύναμη ώστε να αντιμετωπίσει τους εχθρούς και «κακούς» αναρχικούς που έχουν ξεκινήσει καταστροφές και λεηλασίες στην πρωτεύουσα της χώρας λόγω ενός ατυχήματος που προκλήθηκε από τον εξοστρακισμό σφαίρας ενός διακεκριμένου[μαλάκα]αστυνομικού σε ένα παιδί με αποκλίνουσα συμπεριφορά. Αυτή η παράλογη και διαστρεβλωμένη από τους αναρχικούς, ΚΑΛΛΙΚΑΝΤΖΑΡΑΙΟΥΣ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑΙΟΥΣ, ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ αντιεξουσιαστές είδηση εξέγειρε όλο εκείνο το υπόγειο κίνημα που έχει ασφαλώς σκοπό (όπως σε όλα τα παιχνίδια) να κατακτήσουν τον κόσμο.

[επεξεργασία] Basic Controls

Ο εξοπλισμός των καλών αστυνομικών έχει πολύ ενδιαφέρον. Αρχικά στο παιχνίδι έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιείτε μόνο παλαιού τύπου κουράδες (από το ’65), γκλομπ και φωτοβολίδες.

Καθώς προχωράτε στο παιχνίδι μπορείτε να αποκτήσετε νέου τύπου δακρυγόνα, καπνογόνα (αυτά του Ολυμπιακού και από τους Ηλίθιους χωρίς Σ.Υ.Ν.Ο.Ρ.Α.) μέχρι και Κλανοαέρια.
Το A.I. (Artificial Intelligence) του παιχνιδιού παρουσιάζει κάποιες ανωμαλίες. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι αναρχικοί και αντιεξουσιαστές να είναι εξυπνότεροι και οι αστυνομικοί δυσκίνητοι (οι αναρχικοί είναι οπλισμένοι με Μπανάνες, κολοκύθια, αυγά, γιαούρτια, κρεμμύδια, βουβουζέλες, καρέκλες, ντιβάνια, κρεβάτια, πολυθρόνες, κωλότοφ, σωλήνες, αγγούρια, τραπέζια, κουραδοκαταπέλτες, ψαροκασέλες, δονητές και καβλοφλογέρες μέχρι και της συνταξιούχας γιαγιάς την μαγκούρα μέσα από το μπουφάν τους και με λοστούς, ενώ οι αντιεξουσιαστές οπλίζονται με ό,τι βρούνε μπροστά τους, από σπαθιά από βιτρίνες που πωλούν διαφημιστικά αντικείμενα του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών μέχρι και κούκλες από μπουτίκ).

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν οι γραφικές αναπαραστάσεις των καταστροφών. Με τα χρόνια οι σχεδιαστές παιχνιδιών έχουν καταφέρει να αποδώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το εφέ της φωτιάς. Σε αυτό το παιχνίδι αυτά τα εφέ εντυπωσιάζουν και εκπλήσσουν πέρα από ό,τι έχουμε δει ποτέ σε οποιοδήποτε άλλο τίτλο.

[επεξεργασία] Hint & tips

Τα όπλα που έχετε την διάθεσή σας μερικές φορές μπορεί να σας δυσκολέψουν την καταδίωξή σας. Αν πετάξετε πολλά δακρυγόνα θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ορατότητας καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.

Τις περισσότερες φορές η χρήση αστυνομικής βίας μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν ο στόχος – εχθρός είναι ηλικίας κάτω των 15 ετών και το όνομά του είναι Αλέξης Κούγιας και τοποθετείται σε ακτίνα 2 μέτρων. Θα έχετε και την δυνατότητα να παλέψετε με βουλευτές, με πρωθυπουργούς των κωλοκομμάτων από τη Μουρλή των Ελλήνων. Δεν υπάρχει η "λειτουργία" ευκολίας κινήσεων σε όλο το παιχνίδι. Τις περισσότερες φορές η διμοιρία σας μένει στάσιμη στο ίδιο σημείο (εάν δεν σας κόψει χέσιμο) παρότι γίνονται καταστροφές. Και πάλι αν οι καταστροφές λαμβάνουν χώρα σε ακτίνα 2 – 3 μέτρα από εκεί που βρίσκεται η διμοιρία σας τότε μπορείτε να επέμβετε με κατασταλτικά μέσα όπως τα γλομπ και άλλα.

Βασικά στοιχεία όπως ασθενοφόρα, πυροσβέστες και άλλα λείπουν από το παιχνίδι για να μη γίνει μπουρδέλο. Προφανώς οι σχεδιαστές είχαν λόγο σοβαρό να μην εισαγάγουν αυτές τις παραμέτρους επειδή φαντάζουν ανούσια σε αυτό το εξαιρετικής πλοκής και σεναρίου παιχνίδι.
Με τον τερματισμό του παιχνιδιού έχετε την δυνατότητα να παίξετε ως αναρχικοί ενάντια στην αστυνομία.
Σας το συνιστούμε ειδικά για τις Άγιες και ειρηνικές μέρες για να κάψετε τα έλατα των Χριστουγέννων και να πετάξετε τα αβγά του Πάσχα κατά τον εορτασμό όλων των επομένων χρόνων. Να ξέρετε ότι εκεί θα παλέψουν και ήρωες από άλλα παιχνίδια και έχει να γίνει της μουρλής και της τρελής πουτάνας.
Εάν ο Μητσοτάκης δεν ευχηθεί. Και επίσης κύρια κωλοχαραχτήρας της αστυνομίας είναι η Μat Woman.