Κορίτσι της διπλανής πόρτας

(Ανακατεύθυνση από Kορίτσι της διπλανής πόρτας)

Το Κορίτσι της Διπλανής Πόρτας (ΚΔΠ) είναι ο γείτονας θηλυκού γένους, ηλικίας 18-30 ετών, αν και εικάζεται ότι δεν αποτελεί πραγματικό είδος γείτονα, αλλά μάλλον δημιούργημα της φαντασίας των λάιφστάιλερς.

[επεξεργασία] Ιδανική περίπτωση

Κδπ

Έχεις λίγο καφέ;

Το ΚΔΠ είναι συνήθως 1.80 με αναλογίες 90-60-90 ,σπουδάζει στο Πάντειο, εργάζεται ως μοντέλο και ξεμένει από καφέ και ζάχαρη την ώρα που έχετε γυρίσει σπίτι, είστε κουρασμένοι και παράλληλα έχετε τρελές κ@ύλες .

Τότε κατά τις 9 και τέταρτο χτυπάει το κουδούνι σας και εσείς ανοίγετε την πόρτα περιμένοντας να δείτε τον πακιστανό ντιλιβερά που σας φέρνει την πίτσα αλλά αντ’αυτού είναι το ΚΔΠ φορώντας τις πυτζαμούλες της και τις χνουδωτές παντοφλίτσες της και σας ζητάει, πάντα με το χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό της, καφέ και ζάχαρη. Της δίνετε και αφού σας λέει «Αχ, πώς να σας το ανταποδώσω;» εσείς, επειδή έχετε και την οικειότητα μιας και μια πόρτα (η ΔΙΠΛΑΝΗ) σας χωρίζει, της κλείνετε το μάτι και αμέσως μπαίνει στο νόημα. Γδύνεται και αφού κάνετε όλες τις γνωστές στάσεις σας παροτρύνει να δοκιμάσετε πάνω της κάθε ανωμαλία που παρακολουθείτε στα πορνοσάιτ που μπαίνετε, πάντα χαμογελώντας φιλικά. Τι γείτονες θα ήσασταν άλλωστε αν δεν σας άφηνε;

Μετά το τέλος του σεξομαραθωνίου έρχεται η πίτσα και αρχίζει ο Ολυμπιακός οπότε της λέτε να πάει δίπλα και να γυρίσει για ένα στα γρήγορα στο ημίχρονο πράγμα που ασφαλώς δέχεται ενημερώνοντάς σας πως όλο τα βράδυ θα διαβάζει με δύο φίλες της, επίσης ΚΔΠ, γιατί την επομένη δίνουν μάθημα. Όποτε θέλετε μπορείτε να περάσετε να πείτε ένα γεια…

[επεξεργασία] Κακούργα πραγματικότητα

Mariaasximi

Μάλλον κάπως έτσι θα είναι η γειτόνισσά σας...

Το Πραγματικό Κορίτσι της Διπλανής Πόρτας (ΠΚΔΠ) απέχει πολύ από τα παραπάνω και φέρνει περισσότερο στην ξαδέρφη σας την Δοξούλα . Είναι κατά πάσα πιθανότητα από ένα χωριό έξω από την Λαμία, έχει 5-10 κιλά παραπάνω από το κανονικό και της ρίχνετε τουλάχιστον ένα κεφάλι. Είναι δευτεροετής στην Νοσηλευτική και υπολογίζει, όταν πάρει πτυχίο, να διοριστεί και να παντρευτεί τον γκόμενο που έχει στο χωριό και που τον γνώρισε όταν ήταν φαντάρος και εκείνη τελειόφοιτος Λυκείου. Παρόλα αυτά της αρέσει και το παιδί που ήταν μαζί στο εργαστήριο και αργά ή γρήγορα θα καταλήξει μαζί του, γιατί έχει και καλές σημειώσεις.

Το ΠΚΔΠ κατεβάζει τα σκουπίδια άλουστη τα Σάββατα και επειδή ο καμπινές της είναι μεσοτοιχία με το δικό σας την έχετε ακούσει να ρίχνει και κάτι πόρδους ξεγυρισμένους, πράγμα που την απομυθοποιεί στα μάτια σας.

Εάν την γνωρίσετε καλύτερα μπορεί να σας κάνει κάποιες χάρες όπως να σας καλέσει για καφέ ή φαγητό στη φοιτητική της γκαρσονιέρα ή να δεχτεί να βγείτε και μαζί κάποια φορά. Από την άλλη εσείς θα χρειαστεί να της αλλάξετε λάμπα τουλάχιστον 3-4 φορές καθώς και να σκοτώσετε τις κατσαρίδες από το μπάνιο της. Πάντως, η πιθανότητα να κάνετε σεξ είναι αρκετά καλή, ιδιαίτερα σε περιόδους δικής της ανομβρίας.

Όπως και να έχει ακολουθεί πάντα τις συμβουλές της μάνας της: «Μουρή, κοιτά μη γινς πτάνα εκεί κάτω που θα πας. Και μην είσ’ χαζή. Μην του δίν’ς σε όποιο κι όποιο. Να είσαι εκλεχτικιά, μπας και τυλίξ κανέναν. Ε, κι αν είναι και καλό παιδί, κάντ΄ και κανά κλαρίνο».

Η πιθανότητα να βρεθείτε παντρεμένος σε 7-8 χρόνια μαζί της είναι πολύ μεγάλη οπότε ξανασκεφτείτε το πριν της ξαναλλάξετε λάμπα.

Άλλες γλώσσες