Judas Priest

Οι Judas Priest δεν είναι αλήτες. Είναι καλιτέχνες.

[επεξεργασία] Ειπώθηκαν

“ Όταν μεγαλώσει θα γίνει άντρας. ”

- Η μαμά του Rob Halford στον μπαμπά του

“ Θα βγάλω και μαλλιά όταν μεγαλώσω? ”

- Ο Rob προς την μαμά του

“ Καράφλα σημαίνει τεστοστερόνη ”

- Τέλλυ Σαβάλλας

“ Ρε μήπως είσαι τοιούτος? ”

- Οι Judas Priest στον Rob

“ Άμα σας γ@μήσω, θα σας δείξω εγώ ποιος είναι τοιούτος”

- Ο Rob στους Priest

Άστο καλύτερα, ήμαστε παντρεμένοι. ”

- Οι Judas Priest στον Rob

[επεξεργασία] Η γεννηση

Ξεκίνησαν την καριέρα τους στο χωριό "Προύστη" της βουκολικής Αργολίδας και μεσουράνησαν την δεκαετία του '90 γυρίζοντας την ελληνική επαρχία, κάνοντας διαδοχικές λάιβ εμβανίσεις μαζί με την Φιλιώ Πυργάκη, την Έφη Θώδη και τον Πασχάλη Αρβανιτίδη.

Όλα άρχισαν όταν τον Ιούνιο του 1980, ο δεκάχρονος Λάκης Μπαλάσκας πήγε στο πανηγύρι του χωριού του με τον πατέρα του , όπου ενθουσιάστηκε από το ζουμερό γουρουνόπουλο και την άφθονη ρετσίνα που σέρβιραν τζαμπα. Του άρεσε τόσο πολύ το πανηγύρι που αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό του πανηγύρι για να γιορτάζει όταν του κάνει κέφι. Είπε την ιδέα του στον Γιώργο Παπαζαφυροπουλόπουλο και στον Παναγιώτη Κουλουμπουκοτακόπουλο -παιδιά της χωριού του - και ξεκίνησαν να παίζουν μουσική. Στο τραγούδι ήταν ο Λάκης, στο μπουζούκι ο Γιώργος, και στο ντέφι ο Παναγιώτης. Δίνοντας φόρο τιμής στο χωριό τους "Προύστη", ονόμασαν την μπάντα τους "Τσόντας Προυστ". Το πρώτο συνθετικό προέρχεται από το ότι όταν τα παιδιά δεν έπαιζαν μουσική έβλεπαν τσόντα στο βίντεο του Λάκη Μπαλάσκα.

Judas priest 1234352437 crop 550x475

ωωωω μεγάλε μανιτού, δώσε μου μαλλιά

[επεξεργασία] Η βάφτιση του Πυρός

Ήταν χειμώνας του 1982, όταν στην αυλή του Παναγιώτη η μπάντα έκανε την καθημερινή πρόβα της. Από τα υψηλά ντεσιμπέλ του ντεφιού (γενική της λέξεως ντέφι) η γιαγιά του Παναγιώτη που κοιμόταν ξύπνησε και άρχισε να βρίζει τον εγγονό της και την μπάντα του. Μέσα στον σαματά παράκουσε και είπε το όνομα της μπάντας "Τζούντας Πριτς". Το όνομα άρεσε στα παιδιά που το υιοθέτησαν και αυτό τους έκανε γνωστούς.

Camel caravan

πηγαίνοντας στην συναυλία

Refugees leb border

...για ένα εισιτήριο...

[επεξεργασία] Η άνδρωση (σημ. δεν ειναι αρρώστια)

Μάρτη του 1986, στο πανηγύρι του Άι Γιάννη του Ακεταλδεύδη στο χωριό Μέρμπακα της Αργολίδος, ο Λάκης και η παρέα του ενθουσιάζουν την πρωτομαστόρισσα του καλαματιανού Φιλιώ Πυργάκη. Αυτή τους παίρνει μαζί στην περιοδεία της με τίτλο "Η Φιλιώ και το επιτελείο της Λάιβ" και γύρισαν όλη την επαρχία, από τους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας έως τα Τζουμέρκα Ακαρνανίας. Η λαϊκή αποδοχή ήταν τεράστια. Γεωργοί και κτηνοτρόφοι έκαναν λαϊκό προσκύνημα και έφτασαν στο σημείο να δίνουν τις κόρες τους με προίκα ως νύφες στους Τζούντας Πριτς.

[επεξεργασία] Δισκογραφία

  • Rocka Ψόλλα
  • Μad Pigs of Destiny
  • Jean After Jean
  • I didn't passed the Class
  • Drilling Machine
  • British Beer
  • Point of Entry
  • Screaming for Vengeance
  • Υπερασπιστές
  • Είσαι Turbo
  • Ram It Down
  • Painkiller
  • Jugulator
  • Demolition
  • Angelica on Masturbation
  • Mustarda

του μπι κοντίνιου σουν