Johnnie Walker

Johnnie walker keep walking

Η πορεία του Γιάνναρου του περιπατητή

O Γιάνναρος ο περιπατητής γνωστός ως Johnnie Walker (και στα ντόπια ως ροβόλαϊε ο Γιάνς) είναι Βενεζουελάνος στην καταγωγή, άσχετα αν συμπεριφέρεται σαν Αγγλάκι και Σκωτσέζος. Είναι ο άνθρωπος που έχει περπατήσει περισσότερο πάνω και κάτω από τη Γη, γι 'αυτό και πάντα λέγεται walker. Ποτέ δεν κάθεται. Κάνει άσκοπα βήματα, τρεχάματα και κύκλους. Κύκλους επίσης προκαλεί στον εγκέφαλο μας το ποτό το οποίο ο ίδιος δημιούργησε και διαφήμισε για πρώτη φορά στην Ε.Σ.Σ.Δ τον 17ο αιώνα.

[επεξεργασία] Βιογραφικό

Ο περιπατητής εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Καράκας της Βενεζουέλας σε ηλικία 21 χρονών. Καμία σχέση με το πως είναι τώρα, στη Βενεζουέλα πρόσεχε την εμφάνισή του και τριγύρναγε παντού με ένα καπέλο μεξικάνικο. Αργότερα χρησιμοποίησε αυτό που φοράει και τώρα.

Ήταν ο άνθρωπος που ανέβηκε πρώτος τις Άνδεις επειδή δεν έπιαναν τα φρένα. Αργότερα το 1922 εμφανίζεται στην Ευρώπη, στο Σαντιάγκο της Ιταλίας όπου και ασχολείται κυρίως με την κατασκευή παπουτσιών. Το πρώτο ζευγάρι που κατασκεύασε είναι αυτές οι ανοησίες που φοράει στις διαφημίσεις. Τέσπα να μην τα πολυλογούμε, αργότερα φεύγει από την Ιταλία και μετακινείται στην Ινδονησία όπου αρχίζει την ενασχόλησή του με το τραγούδι. Συνεργάζεται με τον John Lennon και τον Chopin με την επιστροφή του στην Κόστα Ρίκα. Αργότερα επισκέπτεται την αγαπημένη μας Ελλάδα όπου μετά από θερμή παράκληση του κολλητού του Μπάμπη Νιώτη, αρχίζει την ενασχόλησή του με τα ποτά και αποφασίζει να δημιουργήσει και αυτός κάτι, έτσι για να μείνει στην ιστορία.

[επεξεργασία] Johnnie Walker

Επηρεασμένος από όσα έχει κάνει στη ζωή του ονομάζει το ποτό που δημιουργεί Johnnie Walker αφού είχε ξεχάσει επίσης το πραγματικό του όνομα που δεν ήταν άλλο από το Miguel Castro. Το ποτό αυτό διαδίδεται πολύ γρήγορα την εποχή εκείνη κυρίως χάρη στα ταξίδια του Ντα Γκάμα και του Κολόμβου. Γίνεται επίσης νούμερο 1 στην Σκωτία και στην Αγγλία για άγνωστους λόγους. Φυσικά δεν έχει πεθάνει. Απλά δεν κυκλοφορεί πλέον δημόσια. Μόνο στις διαφημίσεις. Η αλήθεια είναι ότι τα έχει παίξει λιγάκι και νομίζει ότι τα βουνά που του έχουν βάλει εκεί πίσω είναι πραγματικά...Λογικό της ηλικίας του βέβαια.

[επεξεργασία] Κατορθώματα

Αχώριστος σύντροφός του το μπαστούνι του, το οποίο έχει χρησιμοποιήσει κατά τις αρκετά συχνές κρίσεις του. Συγκεκριμένα ξυλοκόπησε:

  • 7 αγόρια που τρώνε σπόρια και ζούνε χώρια στ' Άνω Κατώγια
  • 5 νάνους, 9 αθίγγανους και 10 θάμνους που λέγαν Θάνους
  • κάποιον που έμοιαζε στον Τσακ Νόρις (άσχετα τι σας λένε)
  • τη μάνα του
  • τη μάνα της μάνας του
  • τη θειά της μάνας του
  • τον μικρό του αδερφό ή όπως τον λέει L.B. (Little bastard = το μικρό μπαστάρδι)
  • τη Ζήνα, τη Μήνα, τη χήνα, τη Λίνα, την Τίνα και όλες όσες ανήκουν στη φυλή των -ινα (Μαρίνα, Χριστίνα, Κατερίνα), τις οποίες μετά ΚΑΙ βίασε

[επεξεργασία] Χόμπυ

Κάθε πρωί πάει για τζόκινγκ, το μεσημέρι τρώει Μακντόναλτ'ς, και το βράδυ ξυλοκοπεί την γυναίκα του την Ρομίνα. Επίσης το 20.000.000.000μ.Χ θα φτιάξει μαγαζί με παπούτσια για "να περπατάτε με άνεση" όπως λέει (άσχετα αν σκίζει τις σόλες και τις καίει στην πλατεία).

Λατρεύει το μπέηζμπολ, στο οποίο κατέκτησε το καταπληκτικό ρεκόρ των 20.000 λευγών κάτω απ' τη θάλασσα και -1 της ΚΜΜ (Κατάταξη Μαλάκα Μπεηζμπολίστα).

Πίνει Gordon's (κολλητός του απ' το Γυμνάσιο), και δέρνει αγνώστους στην malakia street. Μένει σε μια καλύβα με 27 υπηρέτες που χτυπάνε καστανιέτες και χορεύουν κλακέτες, με 56 ορόφους τους οποίους ανεβοκατεβαίνει στον ελεύθερο χρόνο του, τζακούζι, σπα, γήπεδο γκολφ και σιντριβάνια. Αλλά κοιμάται πολύ μακριά απ' το σπίτι του γιατί κάθε μεσάνυχτα πάει για τροχάδην. Έχει σπάσει το ρεκόρ Γκίνες του μεγαλύτερου ΜΠΙΠ (Μαλάκα Πότη Ιλίθιο Περιπατητή) και ελπίζει σε ανώτερα..

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες