Τσάκι Τσαν

(Ανακατεύθυνση από Jackie Chan)
Stop hand.png Νομίζεις ότι είναι αστείο, ρε αλήτη;
Dirty Harry.jpg
Ξέρω τι σκέφτεσαι: έκανε 6 διαγραφές, ή μόνο 5;
Να σου πω την αλήθεια, κι εγώ πάνω στην αναμπουμπούλα
έχασα το λογαριασμό. Αλλά όταν γράφεις αυτές τις σαχλαμάρες,
πρέπει να αναρωτηθείς: αισθάνομαι τυχερός; Λοιπόν,
αισθάνεσαι τυχερός, αλήτη; Τσακίσου να το ξαναγράψεις,
πριν σου τινάξω το άρθρο στον αέρα με το 44άρι Magnum μου!

Jackie Chan ή αλλιώς Ιάκιος Χανίδης είναι ένας Κινέζος (μάλλον), ο οποίος σύμφωνα με κοινές ομολογίες, έχει στενή σχέση με το υπεράνθρωπο ον Τσακ Νόρις. Φήμες μάλιστα λένε ότι ο Ιάκιος οφείλει τις ικανότητές του στον μπατζανάκη του ξαδέρφου, του θείου, του ανηψιού του πατέρα του Τσακ Νόρις, ο οποίος αποτέλεσε το πρότυπό του.
Χαρακτηρίζεται ως: 'Ο Αναμάρτητος' (δεν έχει τελέσει κανένα εκ των 7 θανάσιμων αμαρτημάτων), 'Ο κλωτσομπουνίδης του Δικαίου' (προστατεύει χήρες, ορφανά, άστεγους και τους ομοφυλόφιλους τύπου Rod Halford).

[επεξεργασία] Η Αρχή (δεν πρόκειται να τελειώσει ποτέ)

Ο Ιάκιος γεννήθηκε προ αμέτρητων χρόνων, στις φτωχογειτονιές τις Κινέζικης επαρχίας Τσιμπούτσι και από μικρός έβραζε ρύζι και άφηνε τον πούστη να σφυρίζει, ενώ έδειξε και το ταλέντο του στην κλωτσοπατινάδα, δέρνοντας τις γίδες του παππού του.
Η πανέμορφη φάτσα του δημιουργήθηκε μετά από μια κλωτσιά που δέχθηκε από τον γάιδαρο του πατέρα του,καθώς προσπαθούσε να τον αρμέξει, μπερδεύοντάς τον με αγελάδα.
Ο πατέρας του γέλασε τόσο με τη σκηνή που χέστηκε πάνω του και πέθανε από τις αναθυμιάσεις.
Η μητέρα του μύρισε τη μπόχα και, πηγαίνοντας να ελέγξει την προέλευσή της, γλίστρησε στα σκατά του χεσμένου από το γέλιο πατέρα του Ιάκιου. Τον ίδιο τραγικό θάνατο βρήκαν ακόμα 406466545,5 άτυχα κινεζάκια (μάλλον) αδέρφια του. Μόνος πια στον κόσμο και χωρίς συντροφιά, ο Ιάκιος αποφάσισε να βγάλει μόνος το του το ψωμί του. Στην αρχή το δοκίμασε από τον φούρνο, είδε όμως ότι δεν είχε μείνει ψωμί και αποφάσισε να δουλέψει και να γίνει γελωτοποιός - κατά άλλους ηθοποιός - στο μεγάλο Αμέρικα.

[επεξεργασία] Η Μέση (ποτέ δεν τον πονάει)

Ο Ιάκιος από την πρώτη του κιόλας ταινία, παίζει συνήθως τον πανάγαθο - κακόμοιρο - τίμιο - ειλικρινή - ανιδιοτελή - φιλότιμο - ανίκητο (ανίκανο) - τσαμπουκά κινέζο αστυνόμο - πωλητή - ντετέκτιβ - αρχαίο πολεμιστή - φτωχό συγγενή και πάντα αθώο, του οποίου του βιάζουν την γκόμενα ή του κλέβουν την κασέτα/μενταγιόν/κοστούμι /φαγητό ή του απειλούν τον θείο και το μαγαζί του και γενικά του κάνουν τη ζωή σκατά (μπλε). Τίποτα από τα παραπάνω όμως δεν συγκλονίζει τον ακούραστο Ιάκιο, αφού με αδύνατες κινήσεις, πλακώνει εκατομμύρια εχθρούς, πάντα μόνος και χωρίς γρατζουνιά.

[επεξεργασία] Αξέχαστες ερμηνείες

1.Ωρα αιχμής (1,2,3,4........): Ο μπάτσος Ιάκιος και ο καθυστερημένος αράπης σύντροφός του, κάνουν τον υπόκοσμο, ανώκοσμο, πηδάνε, τους πηδάνε, αλλά πάντα, νικάνε. 2.Το πατζούρι της αστυνομίας (και αυτό με μπόλικα νούμερα): Ο μπάτσος Ιάκιος τα βάζει πάλι με τον υπόκοσμο (βαρεθήκαμε πια...) 3.Το σακάκι: Ο Ιάκιος (όχι μπάτσος αυτήν τη φορά), μαζί με τη βυζαρού συνάδελφό του (Ενιφέρη Αγάπη Χιουη(τ)), φοράει ένα σακάκι και τα βάζει με...τον υπόκοσμο. 4.Χαμός στο Μπρονξ: Ο Ιάκιος σπάει στο ξύλο το μισό Αμέρικα και τα βάζει με τον υπόκοσμο (ΟΥΑΟΥ πρωτοτυπία!!!!), επειδή φάγαν τα πορτοκάλια του θείου του και πήραν το μαξιλάρι του παράλυτου αδελφού της γκόμενάς του. (που ανήκει -πού αλλού?-) 5.¨Ενα απόγευμα στη Σαγκάη με τους ιππότες: Ο πολεμιστής Ιάκιος (γουστάρω πρωτοτυπία...), μαζί με τον φίλο του με τη σπασμένη μύτη, γυρίζουν τη ¨Αγρια Μακρά Δύση, τα βάζουν με τον τότε υπόκοσμο (#$@$%%&$!@), σώζουν πριγκίπισσες και γίνονται σερίφηδες.

[επεξεργασία] Το τέλος

Όπως προαναφέρθηκε δεν θα υπάρξει ποτέ τέλος, αφού, αν και υπεραιωνόβιος, ο Ιάκιος θα γαμάει και θα δέρνει εις τους αιώνας, των αιώνων, αμήν.