Interstellar

Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

Το Interstellar είναι λέξη που χρησιμοποιούμε για να προσδιορίσουμε μία μεγάλη βόλτα (προτείνεται να πάρετε ζακέτα).

[επεξεργασία] Ιστορία

Το Interstellar ξεκίνησε σαν βίβλος των ΕΛ όπου αναφέρει πως ο Μάθιου Μακόναχη (Στην Ιστορία με το ψευδώνυμο Κούπερ) και η κόρη του Μερφ μας έφεραν σε αυτόν τον πλανήτη. Τα γεγονότα κατέγραψε ο πρώτος ιστοριογράφος και ευαγγελιστής (για τους ΕΛ) Κρίστοφερ Νόλαν ο οποίος και μετέφερε την ιστορία στην μεγάλη Οθόνη το 2014.

[επεξεργασία] Πλοκή

Όλα ξεκινάνε όταν οι γριές από το How clean is your house πεθαίνουν και ο πλανήτης μαζεύει σκόνες και δεν μπορούμε πλέον να μαγειρέψουμε μουσακά και παπουτσάκια (πράγμα που κάνει σοβαρή την κατάσταση) επειδή οι μελιτζάνες δεν είναι πλέον καλλιεργήσιμες. Παράλληλα η κόρη του Μάθιου Μακόναχη έρχεται σε επικοινωνία με ένα φάντασμα το οποίο εκφράζεται με σήματα μορς κλοτσώντας βιβλία από την βιβλιοθήκη (Το τέλειο παράδειγμα για να στρέψει το κοινό προς την ανάγνωση). Αφού ο Μακόναχη και η κόρη του Μερφ καταφέρνουν να αποκρυπτογραφήσουν ένα μήνυμα του φαντάσματος αυτή τη φορά σε δυαδικό σύστημα (κάτι του σατανά, βλέπε c++) Βρίσκουν τις συντεταγμένες για το αρχηγείο των ΕΛ. Όταν φτάνουν στους ΕΛ χρίζονται ο Μακόναχη αρχηγός επειδή είχε γαμάτη προφορά και η κόρη του Έντι Μερφ εκπαιδευόμενη επιστήμονας υπό εκπαίδευση. Σαν αρχηγό τους λοιπόν τον εφοδιάζουν με 2 αυτόματες μηχανές πώλησης για αναψυκτικά και πατάκια και 3 συνεπιβάτες, έναν όμορφο, έναν μαύρο και έναν γκέι. Το σχέδιο ήταν όλοι αυτοί να μπουν σε μια σκουληκότρυπα και να βρουν έναν πλανήτη παρόμοιο με τον αυτόν που ζούσαν τότε. Στον πρώτο πλανήτη πήγαν ο Μακόναχη ο γκέι και ο όμορφος, ο μαύρος έκατσε να παίζει league of legends επειδή βαριόταν να πάει. Άλλα τελικά βρήκαν μόνο νερό και από ατυχία πεθαίνει ο όμορφος συνεπιβάτης και λόγο της βαρύτητας κάθε ώρα που περνούσαν σε εκείνο τον πλανήτη ισοδυναμούσαν με 7 χρόνια οπότε όταν γύρισαν είχαν περάσει περίπου 20. Στον δεύτερο πήγε και ο μαύρος επειδή βαρέθηκε την ζωή του επί 20 χρόνια στο bronze v και παράτησε το leage of legends. Άλλά βρήκαν μόνο πάγο, χιόνι και τον στρατιώτη Ρίαν να κοιμάται. Αφού το ξύπνησαν ο Ρίαν σαμποτάρισε τον Μακόναχη, σκότωσε τον μαύρο και έκλεψε ένα από τα διαστημόπλοιά τους για να πάει στον πλανήτη τους. Τελικά ο Τσακ Νόρις επενέβει και με μια στριφογυριστή κλωτσιά τον σταμάτησε. Τότε ο Μακόναχη και ο γκέι βρήκαν έναν τρίτο πλανήτη αλλά επειδή δεν τους έφταναν τα καύσιμα είπαν να πάνε κοντά σε μια μαύρη τρύπα και να αφήσουν πίσω τα μηχανήματα για τα αναψυκτικά για να τους δώσουν ώθηση αλλά ο Μακόναχη κατά λάθος πάτησε λάθος κουμπί και έφυγε και αυτός προς την μαύρη τρύπα. Έτσι μπήκε σε έναν άλλο κόσμο με 4 διαστάσεις και κατάλαβε πως αυτός ήταν το φάντασμα με το οποίο προσπαθούσε να επικοινωνήσει και αυτή τη φορά είπε να στείλει μήνυμα στην κόρη του που ήταν πιο μεγάλη και μέσω μορς της δίδαξε πως να μαζέψει τον πληθυσμό στην Ατλαντίδα και να βάλουν πλώρη προς τον νέο πλανήτη που λέγετε Γη (γνωστή ως Alright Alright Alright theory). Και έτσι φτάσαμε σε αυτόν τον πλανήτη πριν από χιλιετίες.

[επεξεργασία] Αρχεία που σώζονται