Holy Grail

Holygrailbottle
Μπύρα Holy Grail, όπως την φαντάστηκε Ιησουίτης Μοναχός
Αρχαίο δισκοπότηρο. Άμα είσαστε τόσο ανόητοι και δείτε το Κώδικας Ντα Βίντσι, ίσως αλλάξετε γνώμη, γιατί τότε θα ψάχνετε για περούκα και όχι για δισκοπότηρο, ένεκα του ότι θα καραφλιάσετε.

Οι λεπτομέρειες είναι οι εξής:

[επεξεργασία] Οι Πότες της Στρογγυλής Τραπέζης

Ο Ήρωας της ταινίας, Τομ Χάνκς, μαζί με τον Γκούφη και την Αμελί, ψάχνουν για ένα δισκοπότηρο για να σερβίρουν τους φίλους τους, γιατί ο Πλούτο έσπασε το δικό τους που ήταν ένα αρχαίο από τον καιρό του Αδάμ, φτιαγμένο από ξύλο μουσμουλιάς. Αλλά ο Άγιος Βασίλης (της Κόκα Κόλα), έχει αγοράσει όλα τα δισκοπότηρα, κι έτσι μεταναστεύουν στη Γαλλία, για να ψάξουν ένα τέτοιο στα μαγαζάκια της Ντίσνεϊλαντ στο Παρίσι.

Εκεί, ο Τομ Χανκς βγάζει έναν καλόγερο στον πισινό και δε μπορεί να καθίσει, κι όλο τρέχει και δε φτάνει. Κι όπου πάει, από πίσω κι ο καλόγερος. Με την ευκαιρία, να πούμε ότι εκεί στη Ντίσνεϊλαντ, συναντούν και
Έργο Λεονάρντο
ο Κύριος είπιε μπύρα Holy Grail στου Θωμά το Μαγαζί, ένα σαββατόβραδο
τον Ντόναλντ Ντακ κι ένα ηλίθιο υποκείμενο με το όνομα Πιέρ Πλαντάρ, που θέλει να γίνει Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη, και νομίζει ότι είναι απόγονος της γαλαζοαίματης γενιάς των βασιλιάδων της Μεροβίγγειας Δυναστείας (δηλαδή των απογόνων εκείνου του τύπου στο Μάτριξ που λεγόταν Μεροβίγγειος, αλλά ήταν πρόγραμμα του Μάτριξ). Μια εξέταση αίματος όμως, έδειξε ότι δεν ήταν γαλαζοαίματος, αλλά είχε αίμα χρώματος ροζ με πράσινες βούλες.

Τότε αυτός πλαστογράφησε κάτι χαρτιά υγείας, και τα έβαλε στην τουαλέτα του Μίκυ, για να τα διαβάσει πριν σκουπιστεί με αυτά, αλλά ο Τομ Χανκς έπαθε κόψιμο εξ' αιτίας του καλόγερου, και πήγε πρώτος στην τουαλέτα, και τα διάβασε αυτός πρώτος.

Holy-grail-2
O Ριχάρδος ο Λιονταρόκαρδος και οι πότες του, αναζητούν το μπαρ που σερβίρει Holy Grail
Η επόμενη κίνηση του Τομ Χανκς, ήταν να τα δώσει σε έναν αποτυχημένο συγγραφέα με το όνομα Νταν Μπράουν, κι αυτός τα έκανε βιβλίο και κέρδισε τα άντερά του στο χρήμα, καθ' ότι ο κόσμος είναι γεμάτος από ηλιθίους που πάνε και διαβάζουν σκουπίδια. Μετά τα γύρισε και σε ταινία, κι έτσι βρήκε περισσότερους ηλιθίους να χρηματοδοτήσουν την κοτσάνα του Πιερ Πλαντάρ, και χέστηκε στο τάλιρο, κι από αποτυχημένος έγινε πλέον πετυχημένος συγγραφέας.

[επεξεργασία] Η δημιουργία του χαμένου Δισκοπότηρου

Playmobilknights
Ναΐτες πότες που αφιέρωσαν τη ζωή τους στην εμφιάλωση της Holy Grail
Στο μεταξύ, καθώς ο Νταν Μπράουν χεζόταν στο χρήμα, εκεί στη Ντίσνεϊλαντ ο Τομ Χανκς μαζί με τον Γκούφη και με τον καλόγερο που είχε στον πισινό του, βρήκαν τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι, και του ζήτησαν ως καλλιτέχνης που είναι να τους φτιάξει ένα δισκοπότηρο και πάλι από ξύλο μουσμουλιάς, αλλά να είναι κι αυτό αρχαίο, μιας κι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ήταν κι αυτός αρχαίος. Εκείνος δέχτηκε, αλλά τους είπε ότι δε προλαβαίνει να το φτιάξει γρήγορα, γιατί είχε να φτιάξει τη σαρκοφάγο του Πιερ Πλαντάρ που μας είχε αφήσει χρόνους το 2000. Γι' αυτό ο Γκούφη τον αποτέφρωσε, κι έτσι ο Λεονάρντο δεν είχε πλέον λόγο να φτιάξει σαρκοφάγο, κι άρχισε να φτιάχνει ένα αρχαίο δισκοπότηρο από ξύλο μουσμουλιάς.
Indianajones
Ο George Harisson ισχυρίζεται πως ξέρει που πουλάνε μπύρα Holy Grail
Τότε όμως, στην ιστορία εμπλέκεται κάποια απόκρυφη κυρία, συνονόματη της αγίας Μαρίας της Μαγδαληνής, η οποία ήταν φιλότεχνη, και τους πήγε όλους εκδρομή στο Λούβρο, να θαυμάσουν το χαμόγελο της Μόνα Λίζα. Αλλά ο Λεονάρντο τους αποκάλυψε ότι το μυστικό του αινιγματικού της χαμόγελου, ήταν πως φορούσε μασέλα! Τους έδειξε κι άλλα τέτοια καλούδια, όπως ότι σε έναν άλλο πίνακά του ο Χριστός δεν ήταν Χριστός αλλά Ιωάννης, κι ο Ιωάννης δεν ήταν Ιωάννης αλλά Χριστός, σε έναν άλλο πίνακά του, τους εξήγησε ότι ο Ιωάννης δεν ήταν Ιωάννης αλλά Μαρία Μαγδαληνή, τους έδειξε ότι είχε ξεχάσει στον πίνακα ένα παραπάνω χέρι, ότι υπήρχε ένας λόφος που ήταν ο λόφος του Φιλοπάππου, όπου ο Λεονάρντο αμολούσε χαρταετούς όταν ήταν μικρός τις Καθαρές Δευτέρες, κι άλλα.

Όταν επέστρεψαν στη Ντίσνεϊλαντ, ο καλόγερος είχε πλέον χαθεί από τον πισινό του Τομ Χάνκς, ο τάφος του Πιερ Πλαντάρ ήταν πλέον άχρηστος γιατί σκόρπισαν τη στάχτη του στα νερά του Σηκουάνα, και στον τάφο θάψανε έναν βλάχο. Έτσι, ο Λεονάρντο έφτιαξε το (αρχαίο) δισκοπότηρο, και το πήραν να πιουν στην υγειά του, ενώ ο Νταν Μπράουν συνέχιζε να χέζεται στο τάλιρο λόγω των ηλιθίων που έβλεπαν την ταινία του και διάβαζαν το βιβλίο του, που όπως είπαμε ήταν αντίγραφο από το πλαστογραφημένο χαρτί υγείας του θεόμουρλου Πλαντάρ.

[επεξεργασία] Δεσμοί για το θέμα: