Hilton

“Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος”

- Όσκαρ Ουάιλντ για τις υπηρεσίες μασάζ στο Χίλτον

“Ούτε το σκυλί μου μένει στα Hilton”

- Πάρις Χίλτον για τα ξενοδοχεία Χίλτον

“Τα 'σπασα όλα εκεί μέσα”

- Ρόκυ Μπαλμπόα για το δωμάτιο του Χίλτον

Τα Χίλτον είναι αλυσίδα σαν και τα ΜακΝτοναλντς. Έχουν πλακώσει τον κόσμο. Ο ιδιοκτήτης κύριος Χίλτον ήταν γόνος φτωχής οικογενείας και ζούσε στα δυτικά προάστια σαν τον Γιωργούλη. Επένδυσε τα λεφτά που κέρδισε στις ιπποδρομίες σε ένα ψητοπωλείο στη Νέα Σμύρνη καθώς και σε τομείς του πολιτισμού. Έπιασε την καλή όταν βοήθησε την Άντζελα Δημητρίου να βγει από το εργοστάσιο όπου δούλευε το καημένο το κορίτσι, και την βοήθησε να κάνει ένα δίσκο. Από τότε έγινε πλούσιος και έκτισε ένα ξενοδοχείο στην Αθήνα. Μετά τσακώθηκε με την Άντζελα γιατί ήταν πολύ αχάριστος και δεν της είπε ούτε ένα ευχαριστώ, πράγμα που αρμόζει σε μια κυρία. Έτσι αναγκάστηκε ο κύριος Χίλτον και ξενιτεύτηκε. Έκτισε και αλλού Χίλτον ξενοδοχεία, γενικά όπου υπάρχουν ΜακΝτόναλντς υπάρχουν και Χίλτον. Παρόλα τα πλούτη του νιώθει ακόμα ντροπή που δεν εκτίμησε την Άντζελα.

Dog

προφανώς το σκυλί είναι άρρωστο...

[επεξεργασία] Τι δεν πήγε καλά

Η ζωή όμως είναι τροχός και γυρίζει και ο Χίλτον μπήκε μόνος του στη μαύρη λίστα. Όλα τα ξενοδοχεία του κυρίου Χίλτον πάνε κατά διαόλου, έτσι το αγγελούδι του (το οποίο εμφανίζει σημάδια υπερκόπωσης) αναγκάστηκε να ξεπέσει για να βγάλουν το ψωμί τους. Το σκυλί πάσχει από υποσιτισμό, η Πάρις κατάντησε στη φυλακή γιατί δεν είχε λεφτά να ανανεώσει την άδεια οδήγησής της. Βλέπετε αν και η κοπέλα προσπάθησε να κερδίσει χρήματα μέσω κάποιων ενημερωτικών ντοκυμαντέρ, αυτά λόγω του Ίντερνετς, όλοι τα βρίσκουν δωρεάν και το κορίτσι δεν κέρδισε τίποτα. Πολλοί ψάχνουν την εξήγηση όλης αυτής της γκαντεμιάς στον κύριο Μητσοτάκη. Αυτός όμως δεν φταίει σε τίποτα γιατί μένει μόνο σε Χόλιντεϊ Ιν. Όταν όμως ο κύριος Χίλτον ομολόγησε την σχέση του με την κυρία Δημητρίου δεν χρειάστηκαν άλλες εξηγήσεις. Σε δηλώσεις της η κυρία Δημητρίου είπε ότι μίλησε η δικαιοσύνη και πως όλοι την ζηλεύουν, ακόμα και ο κύριος Χίλτον. (Γι αυτό και η κόρη του κυρίου Χίλτον μοιάζει με την Όλγα.) Επίσης είπε ότι ο κύριος Χίλτον δεν την προσκάλεσε στο ξενοδοχείο. Ο άξεστος!

[επεξεργασία] Τα αχούρια

Αν και δεν υπάρχει λόγος αναφοράς (αφού σε λίγες μέρες τα ξενοδοχεία θα κλείσουν), να πούμε λίγα λόγια για να λέμε ότι είναι ολοκληρωμένο το άρθρο. Υπάρχουν ξενοδοχεία σε κάτι περίεργες περιοχές όπως οι Μαλδίβες, ο Μαυρίκιος, η Μαδαγασκάρη, η Θαϋλάνδη και κάτι άλλες περιοχές που δεν νομίζω να τις γνωρίζει κανείς.
Hilton

Οι άθλιες υποδομές πάλι πλημμύρισαν

Γενικά πρόκειται για δωμάτια δωδέκατης κατηγορίας. Δεν υπάρχουν μπάνια στα δωμάτια, όλοι κάνουν ντους στην κεντρική λίμνη. Ο μπουφές που προσφέρεται αποτελείται από ωμά αυγά ψαριού, χτηπημένα αυγά, ωμό ψάρι με φύκια, χοχλιοί μπουρμπουριστοί, και κατσίκα στη σχάρα. Να μην αναφέρω άλλα γιατί μου έρχεται αναγούλα. Οι υπηρεσίες είναι μηδενικές. Τα σεντόνια τα πλένει ο καθένας μόνος του στην κεντρική λίμνη και ο γυμναστής που προσφέρεται δεν έχει ιδέα από πραγματική γυμναστική (ξέρει μόνο κάτι πιλάφες, καπόιρα - καπήρα δεν κατάλαβα καλά), ουσιαστικά πρόκειται για τον μάγειρα που αναπληρώνει όποιες θέσεις μπορεί... Κατάντια!

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Hilton?oldid=91980".
Άλλες γλώσσες