Happy tree friends

“Είναι μικρά, είναι άσχημα και βρίσκονται παντού”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για χαρούμενους δεντρόφιλους

“Να ζήσεται....να ευτυχίσεται”

- Κωνσταντίνος Μητσοτάκης για τους χαρούμενους δεντρόφιλους

“Τα έχω δει μια φορά να επιζούν!!!!!!Το έχω σε DVD!!!!!”

- Μάκης για τους χαρούμενους δεντρόφιλους

“Τι λες βρε....αν δεν το δω δεν το πιστεύω...”

- Kάποιος για τον Μάκη (Περιτό να πούμε πως αυτός ο κάποιος το μετάνιωσε άσχημα που υποτίμησε τα DVD του Μάκη)

[επεξεργασία] Γενικά

Οι Happy tree friends (οι χαρούμενοι δεντρόφιλοι) είναι κάτι μικρά παραπληγικά γυμνά πλασματάκια που σχεδόν πάντα διαμελίζονται, ακρωτηριάζονται ή ξεσκίζονται (με την κακή έννοια) στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα του επεισοδίου...Ανεξήγητο παραμένει το ερώτημα για το ποιός τα καταράστηκε....(ποιος άραγες;;;;). Φήμες θέλουν να τους ευχήθηκε το πλάσμα Μ αιώνια ευτυχία και ευημερία μέσα από την καρδιά του.... Αλλά τόση γκαντεμιά;;;;.... Πολλοί έχουν αρχίσει να πιστεύουν ότι τους καταράστηκε (sorry Μ) κάτι πολύ ανώτερο από τον Μητσοτάκη.... Κάποιοι αυτό το έκαναν θεό.... Κάποιοι άλλοι το άφησαν ανεξήγητο... Κάποιοι ισχυρίστηκαν πως το έκανε ο Chuck Norris (και μετά φάγανε μια στριφογυριστή κλωτσιά).... Κάποιοι άλλοι αυτοκτόνησαν..... Κάποιοι είπ(ι)ανε φραπέ (άσχετο)..... Όμως κανένας δεν κατάφερε να αποδείξει τι ακριβώς ήταν....

Aa.jpg

Ένα ακόμα θύμα της χαρουμενο-δεντροχώρας...

[επεξεργασία] Τα μέλη της χαρουμενοδεντρόφιλης παρέας vr1

Η σειρά στην αρχή λεγόταν "Happy three (τρεις) friends" γιατί αποτελούνταν από μία τριμελή οικογένεια σκίουρων...

Η σειρά στην αρχή έμοιαζε με σαπουνόπερα αλλά με την εγκατάσταση των νέων γειτόνων όλα άλλαξαν.....φορ εκσάμπλ:

[επεξεργασία] Το τι, το πώς, και το γιατί.....(χε???)...vr2

Οι Χ.Δ.Φ αποτελούνται από μία μεγάλη ποικιλία ζώων του δάσους (βλ.σκιουράκια, ελαφάκια, αρκούδες, δράκους, τους Manowar, το ξαδέρφια του Μανώλη) και άλλους τυπικούς ζωικούς οργανισμούς γνωστούς όπως:

[επεξεργασία] Χαρακτήρες(αλφαβητικά)

Happy tree friendsΌνομαΧαρακτηριστικά
Cro-marmot.jpg
Cro-marmotΈνας κατεψυγμένος πρασινοκίτρινος (μουχλιασμένος) μαρμότος κομπάρσος που χάρη στο τέλεια σχεδιασμένο παγάκι γύρω του δεν πεθαίνει ποτέ αλλα καταφέρνει με ένα μυστήριο τρόπο να κάνει διάφορες δουλειές όσο δεν τον δείχνει η κάμερα.
CubΟ γιος του Pop. Φοράει ένα καπελάκι με έλικα και σκοτώνεται πάντα από τη μαμακία του Pop.
Cuddles.jpgCuddlesΈνα επιληπτικό κίτρινο (λεπρό) κανίβαλο (φοράει λαγουδοπαντόφλες) λαγουδάκι που σχεδόν πάντα πεθαίνει από μαλακία και κατά βάση ξεσκίζεται κυριολεκτικά. Το μαλλί του είναι τα ίδια σκατά με την ουρά του.
Disco Bear Dancing.png
Disco bearΤο μοναδικό ζωάδι που μπαίνει στον κόπο να φορέσει παντελόνι είναι αυτός ο τελείως ψώνιο αρκούδος που χορεύει ακόμα και όταν αρχίσουν να πετάνε τα άντερα των άλλων.

Ντυμένος σαν τα '80s και κάνοντας αποτυχημένο καμάκι σκοτώνει άθελά(?)του τους γύρω του με τον κουνιστό του κώλο.

Flaky.bmp 1.jpgFlakyΤο μοναδικό ζωάκι που δεν έχουν αποφασίσει για το φύλο του οπότε θα το αποκαλώ "το". Είναι ένα κόκκινο χεστράκι σκαντζοχοιράκι με πιτυρίδα(?) στα αγκάθια και που κατά βάση πεθαίνει πρώτο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, φοβάται και τα κοτοπουλάκια ΠΆΡΑ πολύ!
FLIPPY HTF fanart.jpgFlippyΈνας σχιζοφρενής πράσινος πρώην στρατιωτικός αρκούδος που αν ακούσει έστω και ένα μπαλόνι να σκάει γίνεται ο Fliqpy και αρχίζει να ξεκοκκαλίζει όποιον βρίσκει.

Κατά βάση θυμίζει τον Γιάννη αλλά έχει και λίγο terminator μέσα του.

Giggles.gifGigglesΈνα ροζ ακτιβιστικοοικολογικό σκιουράκι που μερικές φορές την γλιτώνει σε βάρος της κολλητής της της Petunia ή του γκόμενου της του Cuddles και σώζει το περιβάλλον από τον Lumpy .
Handy.gifHandyΤο τελείως άκυρο. Μηχανικός ονόματι Χεράκιας χωρίς χέρια. Έχει την ιδιότητα του Μαρμότου να κάνει αδύνατα γι' αυτόν πράγματα όταν δεν τον δείχνει η κάμερα. Δεν του αρέσει καθόλου να καταλαβαίνει πως δεν έχει χέρια.
Happy Tree Friends 022-lumpy.jpg LumpyΈνας αλλήθωρος μέχρι αηδίας γαλάζιος τάρανδος. Μπλέκει συνέχεια σε άκυρες επικίνδυνες καταστάσεις, λόγω της εξωφρενικής αδεξιότητας που τον δέρνει (αυτός και το Κατερινάκι στους s1ngles). Ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα? Φυσικά το ανελέητο μακελειό των υπόλοιπων χαρούμενων δεντροφίλων, που πάντα τους έρχεται από εκεί που δεν το περιμένουν. Περιστασιακά γίνεται και αυτός θύμα της αδεξιότητας του.
TheMole.gifMoleΕίναι ο γκαβός αλλά ταυτόχρονα και ο πιο κωλόφαρδος της υπόθεσης. Σχεδόν πάντα καταφέρνει να γλιτώσει από το μακελειό με αξιοθαύμαστο τρόπο. Κατά έναν περίεργο τρόπο κάνει τα πάντα (είτε τον δείχνει η κάμερα, είτε όχι) με χαρακτηριστική ευκολία που θα ζήλευε ο καθένας. Είναι πιθανόν ο πιο "φυσιολογικός" από όλους τους χαρούμενους δεντρόφιλους.
Σκιουρέξ.pngNuttyΈνα λαίμαργο πράσινο Γλυκόσκυλο που αν δει έστω και κάτι παρόμοιο με ζαχαρωτά τρελαίνεται και αρχίζει να τρώει ότι βρίσκει.
Petunia.gif
PetuniaΕίναι το φιλαράκι της Giggles και πάντα θα την βρεις να κάνει παρέα μαζί της. Αναγνωρίζεται εύκολα από το αρωματικό αυτοκινήτου που έχει κρεμάσει στον λαιμό της και το βελάκι-τατουάζ (?) που έχει στο μέτωπό της.
PopΈνας αρκούδος που είναι πατέρας του Cub. Πάντα κυκλοφορεί με μπουρνούζι και πάντα φταίει για το θάνατο του γιου του. Είναι χήρος και χοίρος.
Sniffles.gif
SnifflesΕίναι ένας γαλάζιος καμένος μυρμηγκοφάγος που την έχει δει Μαγκάιβερ. Θέλει να καταβροχθίζει μυρμήγκια και θα το προσπαθήσει με κάθε ευφάνταστο τρόπο. Πάντα στο τέλος τα μυρμήγκια καταφέρνουν και τον μακελεύουν χρησιμοποιώντας τις ίδιες του τις ιδέες. Τα αίματα και το σπλάτερ στο τέλος του μακελειού θα τα ζήλευε ακόμα και ο δράκουλας. Τελικά ως τώρα έχει καταφέρει να φάει ένα μυρμήγκι.
Splendid Ένα ψώνιο που την έχει δει σούπερμαν και "προσπαθεί" να σώσει τον κόσμο.
Toothy Είναι ένας κλώνος του Μπομπ Σφουγγαράκη, άλλα είναι κάστορας με μοβ χρώμα. Συνήθως τραυματίζεται στα μάτια του, αν όχι πάντα!
Long-tail-marsupilami.jpgΜαρσουπιλαμίΈνα αιλουροειδές ζώο, παρόμοιο με λεοπάρδαλη, αλλά πιο μικρό, που έχει τρίχωμα με έντονο κίτρινο χρώμα που φωσφορίζει στο σκοτάδι. Το χαρακτηριστικό του όμως γνώρισμα είναι η πολύ μεγάλη ουρά, η οποία μπορεί να φτάσει σε μήκος τα 5 μέτρα! (ΠΡΟΣΟΧΉ: Ο Μαρσουπιλαμί δεν είναι ένας χαρούμενος δεντρόφιλος)

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Ιούνιος 2011)