Game of Thrones

“Στο παιχνίδι των θρόνων, νικάς ή ψοφάς.

- Όσκαρ Ουάιλντ

“Καλέ αυτή μου μοιάζει!

- Λουκρητία Βοργία για Σέρσεϊ Λάννιστερ

Το Game of Thrones (Γκέημ οβ Θρόουνς στα engreek), γνωστό και ως Παιχνίδι των Θρόνων, είναι μία σειρά του γνωστού τηλεοπτικου δικτύου του Νέου Κόσμου Έιτς Μπι Όοου (ΗΒΟ) βασισμένο στην (μελλοντική) επταλογία του μεγαλύτερου troll στην ιστορία της λογοτεχνίας G. R. R. R. R. R. R. R. R. R. Martin A Song of Ice and Fire (Ένα Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου ελληνιστί).

[επεξεργασία] Το στόρι

Westerosgreece

Το Westeros αν ήταν στην Ελλάδα

Στον απομακρυσμένο κόσμο του Γουέστερος (σύμφωνα με τους ερευνητές είναι ανάμεσα σε Νάρνια και Αλαγαισία ενω πολύ κοντά του είναι και το Τρίγωνο των Πιτσιλωτών Βερμούδων) επτά οικογένειες σφάζονται για να καθίσουν σε μια καρέκλα από λιωμένα σπαθιά που μπορεί με οποιαδήποτε κίνηση του καθήμενου να του κόψει σημαντικά μέλη του σώματος και να έχουν την απόλυτη εξουσία επάνω στα επτά βασίλεια.

Η σειρά ξεκινά κάπου στο βορρά πέρα από το Τείχος όπου βλέπουμε κάτι αόρατα τέρατα να πετσοκόβουν αθώους άνδρες της νυχτερινής Φρουράς.Το πλάνο αλλάζει μεταφερόμαστε στην Προσγείωση-του-βασιλιά (Κινγκς Λάντινγκ) και βλέπουμε το μνημόσυνο ενός τυπά που ήταν ο μέχρι τότε βοηθός του βασιλιά. Συγχρόνως γνωρίζουμε την Σέρσεϊ που μπαλαμουτιάζεται με τον αδελφό της τον Τζέιμι σε καθημερινή όπως φαίνεται βάση. Επιστρέφουμε στον Βορρά, στο κάστρο Έπεσε-χειμώνας (Γουίντερφελ)στο οποίο ο άρχοντας Σταρκ οι δυο γιοι του και το μοναδικό του μπάσταρδο πάνε να εκτελέσουν έναν λιποτάκτη. Καθως γυρνάνε σπίτι μέσα από το δάσος της Κοκκινοσκουφίτσας βρίσκουνε έναν νεκρό λύκο με τα κουτάβια του τα οποία μετά από παράκληση του μικροτερου γιου παίρνουν σπίτι μιας και αντιστοιχούν στον αριθμό των απογόνων του μπαμπά του. Όταν επιτέλους γυρνάνε στο κάστρο μαθαίνουν ότι ο βασιλιάς έρχεται για βίζιτα και πιάνουν να ετοιμαστούν. Παράλληλα βλέπουμε τις περιπέτειες της Δαινέρυς στην χώρα των Ντοθράκι. Οι Ντοθράκι είναι κατι μανουλομάνουλα με άψογο μαύρισμα δίχως σολάριουμ και μαλλί μακρυ στο οποίο κρεμάνε κουδούνια για να δείχνουν πόσο γαμιστεροί είναι και ότι κανείς δεν τους έχει νικήσει ποτές. Αρχηγός τους είναι το αρχιμανούλι Καλ Ντρόγκο, γνωστός και ως Κόναν ο Βάρβατοςρος, ο οποίος είναι ένα βάρβαρο πλάσμα με ευαίσθητη ψυχή.

[επεξεργασία] Πιθανολογούμενα τέλη

Spoiler
Spoiler
Προειδοποίηση για σπόιλερς, αεροτομές, ζάντες αλουμινίου.
Με τα σπόιλερς το άρθρο γίνεται πιο αεροδυναμικό και πιο καγκουρεμένο. Ακόμα μπορεί να σας γλιτώσει από την ανάγνωση ενός βιβλίου ή την παρακολούθηση μιας ταινίας αφού θα γνωρίζετε το δήθεν αναπάντεχο τέλος.
Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.

Τέλος νουμεγό αν με κωδικό όνομα "όνειρο ήταν"

  • Φράση κλειδί:"... ο Νεντ ξύπνησε κάθιδρος από το όνειρο που έβλεπε όταν λάλησε η σάλπιγγα που ανάγγελνε την άφιξη του λιποτάκτη στο Γουίντερφελ"
  • Εκσπλανέισιον: Το σενάριο αυτό μας τοποθετεί σχεδόν στην αρχή της σειρας/βιβλίου ένα και άρα το μόνο που όντως συνέβη είναι η σφαγή των ανδρών της νυχτερινής Φρουράς. Ακολουθούν άλλα 7 βιβλία για να δούμε τι όντως συνέβη μετά από αυτό.

Τέλος νουμεγό ντε με κωδικό όνομα "κάψτε τον!"

  • Φράση κλειδί: "...κατέληξε ο μάντης. Τότε ο Αίρυς διέταξε τη άμεση εκτέλεση του Τζέιμι Λάννιστερ για εσχάτη προδοσία μέσα στην αίθουσα που ακόμα μύριζε ψημένη σάρκα"
  • Εκσπλανέισιον: Βρισκόμαστε 15 χρόνια πριν από την εποχή που εκτυλίσσονται τα γεγονότα και με την αντίδραση του Αίρυς δεν θα συμβούν και ποτέ καθώς ο Τζέιμι "Βασιλεοσφάχτης" Λάννιστερ δεν θα ζήσει για να αποκτήσει το προσωνύμιο Βασιλεοσφάχτης και η επανάσταση θα ναυαγήσει.

Τέλος νουμεγό τγουά με κωδικό όνομα "τα παλιά τα χρόνια"

  • Φράση κλειδί:'"...., και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα" είπε το γηραιό παιδί του δάσους στα κατά πολύ νεότερά του καθώς τελείωνε την καθιερωμένη ιστορία για καληνύχτα μπροστά στη φωτιά "Εγώ πάντως ήσελα να κελδίθει η Δαινέλυθ με τουθ δλάαακουθ τηηηηθ!" είπε ένα απο αυτά. "εγώ ήσελα τον Ρομπ!" "Εγώ θα στηρίζω πάντα την Άσα δεν ξέρω για εσάς" πέταξε ένα απο τα μεγαλύτερα, έπειτα έσβησαν τη φωτιά και πήγαν για ύπνο'
  • Εκσπλανέισιον: Εδώ βλέπουμε ότι τα Επτά Βασίλεια δεν υπήρξαν ποτέ και όλος ο κόσμος των φαν διαλύεται μπροστά στα μάτια τους. Επίσης φαίνεται σαν ο συγγραφεύς να σπάει πλάκα με τις επιθυμίες των φαν πράγμα που είναι πολυ κακό γιατι μας πληγώνει.

Τέλος νουμεγό κατγ με κωδικό όνομα "ο τρολλ συγγραφέας"

  • Φράση κλειδί: "Οι περισσότεροι Άλλοι κείτονταν για τα καλά νεκροί στο χιονισμένο έδαφος. Ο Τζον και η Ντάνυ κοίταξαν προς το σκοτεινό δάσος, περιμένοντας... Έμενε μόνο ένας εχθρός. Ο δυνατότερος. Ακούστηκαν κλαδιά να σπάνε, και βαριά βήματα στο χιόνι. Και εμφανίστηκε ο Τζορτζ Μάρτιν, με ένα τεράστιο χαμόγελο, να ευχαριστεί τους αναγνώστες που έμειναν μαζί του μέχρι το τέλος".
  • Εκσπλανέισιον: Μια σκηνή φτιαγμένη καθαρά για trolling, με σκοπό να κάνει τους αναγνώστες να ρίξουν και τους επτά τόμους στο τζάκι και να κάνουν τα DVD της σειράς σκιάχτρα για τα πουλιά. Κι αυτό το τέλος επίσης είναι σαν να σπάει πλάκα με τις επιθυμίες μας και μας πληγώνει.

Τέλος νουμεγό σανκ με κωδικό όνομα "Δημοκρατία"

  • Φράση κλειδί: "... και από τοτε κάθε τέσσερα χρόνια γίνονταν εκλογές στο Γουέστερος. Πρώτη πρωθυπουργός εξελέγει η Λαίδη Λολίς Στόουκγουορθ.".
  • Εκσπλανέισιον: Τα επτά βασίλεια γίνονται η Ενωμένη Δημοκρατία του Γουέστερος και δεν έχουν πια βασιλείς! Ένα τέλος για να μας σπάσει τα νεύρα μιας και επί 7 βιβλία περιμένουμε να βγει βασιλιάς!

Τα σπόιλερς τελειώνουν εδώ. Δεν έχουμε να σας χαλάσουμε κάτι άλλο.
Τώρα μπορείτε να σβήσετε τον υπολογιστή σας με ασφάλεια.

[επεξεργασία] Οι οικογένειες

  • Stark: Είναι αυτό που φαν του Χάρι Πότερ θα αποκαλούσαν Χαφλπαφ του κερατά. Επίσης για κάποιο λόγο ξεκληρίζονται. Πρώτα ο πατέρας, μετα ο γιος και η σύζυγος. Φήμες λένε ότι γι' αυτό ευθύνεται ο Κθούλου, ο οποίος τους καταράστηκε μια μέρα που είδε να τρώνε χταποδάκι ξυδάτο και με κοφτό μακαρονάκι. Ο μικρός, ανάπηρος και λίγο μέντιουμ γιος, Μπραν, πάει να γίνει κυριολεκτικά φυτο. Η μεγάλη κόρη είναι πλέον παντρεμένη με δόξα και τιμή με τον Τύριον Λάννιστερ. Η μικρότερη κόρη αλωνίζει και σκοτώνει θρηνώντας για τον χαμένο της έρωτα με τους υπέροχους κοιλιακούς κατάλληλους και για επίλυση σουντόκου, Γκέντρυ, και για τον μικρό Ρίκον είμαστε έτοιμοι να βγούμε στα Amber Alert και στο "Φως νερό τηλέφωνο στο τούνελ" γιατι αγνοείται η τύχη του.
  • Lannister: Στην οικογένεια ετούτη ανήκει η βασιλική σύζυγος, ονόματι Σέρσεϊ. Είναι μια καραπουτ@ν@ρ@ του κερατά -Θεέ μου σχώρα με!- η οποία τα έχει άκουσον άκουσον με τον δίδυμο αδελφό της Τζέιμι κι έχουνε και τρία παιδάκια τα οποία πασάρει στον σύζυγό της ως δικά του. Λάβαρό τους είναι ένα χρυσό λιοντάρι σε βαθύ κόκκινο φόντο πράγμα που κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι υπάρχει συγγένεια με τον Γκόντρικ Γκρίφιντορ.
  • Baratheon: Η οικογένεια του βασιλιά Ρόμπερτ. Ο τύπος αυτός είναι ένας μεθύστακας με μπάσταρδα σε κάθε μεριά των επτά βασιλείων κάτι που εξοργίζει την σκύλα σύζυγό του. Επίσης είναι τόσο μπούφος που δεν του κόβει ότι τα τρία ξανθά μούλικα δεν είναι δικά του μιας και όλα τα άλλα μπάσταρδα είναι μελαχροινά. Έχει δυο αδελφούς, τον Ρένλι και τον Στάνις. Σύμβολό του είναι ένας μαύρος τάρανδος (προφητικό το ζωάκι) σε χρυσό φόντο.
  • Targaryen: Η πρώην βασιλική οικογένεια, με μοναδικούς επιζώντες την Νταινέρυς και τον ημίτρελο-και-διψασμένο-για-εξουσία Βισέρυς, ο οποίος την πουλάει σ' έναν αρχηγό βαρβάρων ονόματι Καλ Ντρόγκο με σκοπό να αφήσει τους 40,000 ιππείς του και τα άλογά τους να την γ@μήσουν. Τα πράγματα δεν πάνε according to plan μιας και καταλήγει με λιωμένο χρυσό στο κεφάλι. Η μικρή κι αθώα Νταινέρυς πάλι ξεσκολίζεται και βάζει τον "ουγκ!" Ντρόγκο στο βρακί της. Μετά τον θάνατό του αποκτα τρεις δράκους και την βλέπει ελευθερώτρια των σκλάβων με μια κάποια επιτυχία. Στην φάση αυτή γνωρίζει τον Ντάαριο Ναχάρις με τον οποίο ζει έναν θυελλώδη έρωτα όμοιο με αυτόν του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς και της Χουρέμ.
  • Greyjoy: Κυβερνάνε τα Σιδερένια Νησιά και θέλουν να λένε πως είναι πολύ γαμάουα και "όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω" τύποι. Βέβαια αν κρίνουμε από τον φλώρο Θήον που το μόνο που ξέρει είναι να παλαμαριάζει τις πόρνες στο Έπεσε-Χειμώνας και να περηφανεύεται για το πόσο άντρας είναι ενώ δεν έχει σφάξει ούτε έναν εχθρό, μάλλον δεν τους βγαίνει πολύ... Το οικόσημό τους είναι ένα χρυσό κράκεν πάνω σε μαύρο φόντο.
  • Martell: Δεν έχουν πολυεμφανιστεί αλλα ξέρουμε ότι μισούν με πάθος τους Λαννιστερς. Επίσης ξέρουμε ότι είναι πολύ χατ και έτοιμοι-για-όλα τύποι.
  • Tyrell: Κύριος αντιπρόσωπος της οικογένειας αυτής σε ετούτη τη σαιζόν ειναι ο Λόρας, που ειναι και πολυ χατ αγορι κι ολες τονε εποθουνε. Δυστυχώς όμως εκείνος φέρεται να έχει δώκει την καρδιά του κι ίσως και την παρθενιά του στον Ρένλι, σύζυγος της αδελφής του Μάργκερι, και ετσι να είναι μη ετεροφυλόφιλος. Στο φαν κλαμπ του ανήκει και μια γόνος των Stark η Σάνσα, λογοδοσμένη με ενα μούλικο της Σέρσεϊ ονόματι Τζόφρεϋ. Η Μάργκερυ που χηρεύει στη δεύτερη σεζόν αρραβωνιάζεται το μούλικο, Τζόφρεϋ, αφού ακυρώσει τον αρραβώνα του με την θαυμάστρια του Λόρας. Ο Τζόφρεϋ κάνει σαν fangirl στην παρουσία της και μας διασκεδάζει αφάνταστα.
  • Tully: Πολύ φλώροι, πολύ βαρετοί ακόμα και για να τους κοροϊδέψουμε.
  • Bolton: Είναι λίγο σαδιστές. Το έμβλημά τους ένας γδαρμένος άνδρας σε μαύρο φόντο. Το μπάσταρδό τους την βρίσκει με το να βασανίζει τους πάντες.
  • Frey Δεν τους έχουμε δει πολύ στη σειρά, αλλα έμειναν γνωστοί σε όλους μας για τον Κόκκινο γάμο όπου κατα τη διάρκεια του γλεντιού μετά το γάμο είχαμε τον αιφνιδιαστικό θάνατο των εναπομείναντων Tully και των Stark. Μετά απο αυτό οι Φρευ στιγματίστηκαν ως τον πιο αφιλόξενο οίκο στο Γουεστερος

[επεξεργασία] Άδερ ίνφο

Η σειρά πήρε το Ο.k και για σίζον του η οποία ξεκίνησε να προβάλλεται -δεν σας κάνω πλάκα- την 1η του Απρίλη. Επίσης η τρίτη σεζον ξεκίνησε να προβάλλεται στις 31 του Μάρτη.

Άλλες γλώσσες