Friends

FRIENDS
Το συντριβάνι που πνίγηκαν οι ήρωες όταν επιτέθηκαν οι εξωγήινοι

Χαζοαμερικανιά σίτκομ στην τηλεόραση που έχει φάει τα καλύτερα χρόνια πολλών γνωστών σας, πιστεύοντας ότι έτσι γλυκανάλατη είναι η πραγματική ζωή, και κάποιων αλλων γνώστων σας όταν έτρωγαν μακαρόνια με κιμά και έπρεπε κάτι να βλέπουν.

Κύριο θέμα τις σειράς είναι τα κόμπλεξ και η κομπλεξική ερωτική ζωή ενός κομπλεξικού γκρουπ νεοϋορκέζων κομπλεξικών. Η σειρά ξεκίνησε στην άρχη της δεκαετίας του '90 και τέλειωσε μετά την καταστροφή του κόσμου στο μιλένιουμ λόγω της επίθεσης εξωγήινων, του Γκοτζίλα, του Κινγκ Κονγκ, ενός κομήτη, της Ελένης Λουκά, και του Big Bang στην πολύπαθη Νέα Υόρκη.

[επεξεργασία] Κομπλεξικοί

[επεξεργασία] Οι Γνέκες

Φοίβη
Πρώτη ξαδέρφη του γνωστού Έλληνα μουσικοσυνθέτη. Σε διάφορους κακόσκοτους κοσμικούς κύκλους λέγεται ότι τα τραγούδια που δίνει ο Φοίβος σε διάφορους λαμπρούς Έλληνες καλλιτέχνες στην πραγματικότητα τα έχει γράψει η Φοίβη με την κιθάρα της (π.χ. το "Το Gucci των Masai", που έχει ίδιο ρυθμό, μέτρο και ποίηση με το "Smelly Cat"). Δεν παύει όμως να αποτελεί ξεπεσμένη χίπισα/ντομινάτριξ που δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα.
Ραχέλα
Το πρότυπο των απανταχού κορασίδων. Κακομαθημένο πορνίδιο που νομίζει ότι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από αυτήν. Κύρια ενδιαφέροντα στην ζωή: ψώνια, γκόμενοι, γκρίνια, η προσοχή όλων.
Μόνικα
Στρίγκλα/ντομινάτριξ αδελφή του Εβραίου σπασίκλα Ροσσσσ. Πρώην χοντρή που βγάζει όλα τα κόμπλεξ της στην μετεφηβική ηλικία. Όνειρο της να κερδίσει το πανγαλακτικό βράβειο των πάντων.

[επεξεργασία] Οι Άντροι (και καλά!)

Τζόι
Διασταύρωση τυρόπιτας και πέους σε ανθρώπινη μορφή. Ήρθε στην Γη με σκοπό να την κατακτήσει και για κάλυψη δουλεύει ως ατάλαντος ηθοποιός. Στο πιο πρόσφατο βιβλίο του ο γνωστός πρόφητης-επιστήμονας-ερευνητής-δημοσιογράφος-συγγράφεας Λιακόπουλος αποκαλύπτει την ύπαρξη σχεδίου των Σιωνιστών για την κατάκτηση του κόσμου μέσω της εξάπλωσης της βλακείας του Τζόι.
Τσάντλερ
Κρυφή αδερφή. Φήμες τον θέλουν να υποτάσσεται στην Μόνικα όταν αυτή τερμάτισε το Doom πριν απο αυτόν. Ο τρανσέξουαλ πατέρας του είχε απαγορέψει να παίζει Shinobi στα ουφάδικα όταν ήταν μικρός.
Ροσσσσ
Ο Εβραίος της παρέας. Αγάπαει την γλίτσα στα μαλλιά και μιλάει πιο αργά κι από τον θάνατο. Η αγαπημένη του φράση είναι "DANGEEEEEEER!"

[επεξεργασία] Οι Δευτεράντζες

Γκάνθερ
Ολλάνδος καφετζής με οξυζενέ στα μαλλιά του. Φτύνει στις κούπες καφέ που σερβίρει στον Ροσσσ.
Αδερφός της Φοίβης
Πρώην μπασίστας των Motorhead που κάνει καριέρα σαν καθηγητής πυρηνικής φυσικής στο Μ.Ι.Τ. και παντρεύτηκε μια γυναίκα 40 χρόνια μεγαλύτερή του που χαχανίζει περισσότερο κι από τον Μπαγκς Μπάνι.
Αδερφή της Φοίβης
Πορνοστάρ, παρτενέρ του τρισμέγιστου Γκουσγκούνη, με το αφροδισιακό όνομα Ούρσουλα.
Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Friends?oldid=108165".