Δρ. Φραγκόπετρος

Ανακατεύθυνση από Dr. Frankenstein
Mad-scientist

Ο Φρανκενστάιν.

Dr. Frankenstein. Μέγας γενετιστής, θεωρείται ο γενάρχης της γενετικής. Το "Φρανκενστάιν" αποτελεί καλλιτεχνικό ψευδώνυμο. Το πραγματικό του όνομα είναι Φραντς Ρούντολφ Άλμπρεχτ Νόρμπερτ Κλάους Ενστάιν.

[επεξεργασία] Νεανικά χρόνια

Ο Φραντς είναι το έκτο παιδί μιας πλούσιας και επιφανούς οικογένειας του Ντίσελντορφ. Ο πατέρας του, Γιόχαν Αουγκούστ Ενστάιν, ήταν διάσημος χημικός και η μητέρα του, Μπριγκίτε, δασκάλα μπαλέτου. Ο νεαρός Φραντς διδάχτηκε βιολογία, ιατρική, χημεία, φυσική, μαθηματικά και ηλεκτρική κιθάρα.

[επεξεργασία] Σπουδές

Μετά το σχολείο, ο Φραντς μπήκε στο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, ως φοιτητής βιολογίας. Τελειώνει τις σπουδές μέσα σε 3 χρόνια, με άριστες επιδόσεις. Στη συνέχεια, κάνει το μεταπτυχιακό του στη Βασιλική Σχολή του Λονδίνου. Εκεί γνωρίζει το μέντορά του, δρ. Φρίξον, ο οποίος του μιλάει για τη δημιουργία ζωής. Ο Φραντς εντυπωσιάζεται και παρακολουθεί με μεγάλη ζέση τις διαλέξεις του.

[επεξεργασία] Τα πειράματα, ο Πόγκο και ο Φράνκι Τζούνιορ

Another-ugly-dog

Ο Πόγκο

Τελειώνοντας τελικά τις σπουδές του, αγοράζει ένα σπίτι στην εξοχή της Γερμανίας και αρχίζει τα πειράματά του. Ο Φραντς αναγκάζεται να κλέβει πτώματα από το κοντινό νεκροταφείο. Ωστόσο τα πρώτα 3 χρόνια είναι σκέτη αποτυχία. Και τότε ο Δρ. Φρανκενστάιν καταφέρνει και δημιουργεί ένα σκύλο, τον Πόγκο. Ευτυχισμένος απ'το κατόρθωμά του συνεχίζει τις προσπάθειές του για τη δημιουργία ανθρώπου. Σταματάει όμως για περίπου ένα χρόνο, αφού αναγκάζεται να εργαστεί ως καθηγητής Χημείας σε κάποιο σχολείο. Έτσι, μετά από 4 χρόνια 10 μήνες και 52 ημέρες, ο Δρ. Φρανκενστάιν δημιουργεί τον Φράνκι Τζούνιορ!

[επεξεργασία] Η Μαθηματική Απόδειξη

Γνωστή και ως "ο τύπος του Τρελού":

1f327ff6895a63833fc564c1ee9530e4

Άλλες γλώσσες