Death Note

Death-note-book.jpg

Κλασικό Death Note.

To Death note ή αλλιώς απουσιολόγιο (μερικές φορές αναφέρεται και σαν λίστα θανατικών ποινών) χρησιμοποιείται από τους λεγόμενους φυτούς ή δήμιους του σχολείου, για να καταδικάσουν τους μαθητές που δεν χωνεύουν.

[επεξεργασία] Ιστορία

Λίγα είναι γνωστά για αυτό το χαμένο τετράδιο του Δόγκα. Το απουσιολόγιο εφευρέθηκε πριν από 7.000.000 χρόνια από τον Τσακ Νόρις για να καταπολεμήσει το έγκλημα. Όμως σήμερα χρησιμοποιείται στο σχολείο για ψυχολογικά θέματα.

Την πρώτη απουσία την έβαλε ο Τσακ στο Μάκη και ένα μονοκύτταρο οργανισμό (πριν 7.000.000 χρόνια μόνο ο Τσακ και ο Μάκης ήταν νοήμων όντα), όταν ο Μάκης ζήτησε το λόγο στο Τσακ άλλαξαν οι συνθήκες ζωής πάνω στο πλανήτη αυτό !

Στο όρος Χαμαλαΐα στη Νέα Καληδονία βρέθηκε ένα μικροσκοπικό κομμάτι από το τετράδιο του Δόγκα, αργότερα έγινε πεντάδιο και μετά εξάδιο (από τους όρους αυτούς βγήκαν και οι ονομασίες για τις ζαριές ασσόδυο, τριώδιο κ.λ.π )

Από τότε όλοι οι απουσιολόγοι σε κάθε γωνιά της γης το γλεντάν για 6 ημέρες κάθε φορά που η γη ευθυγραμμίζεται με το κέντρο του Κενταύρου Α'.

[επεξεργασία] Σχετικές φοβίες

Το Death note θεωρείται από χιλιάδες μαθητές του Ελλαδιστάν ως ένα καταραμένο βιβλίο, πιο απόκοσμο και από το ημερολόγιο του Τομ Ριντλ (βλ. Χάρι Πότερ). Υπάρχουν μάλιστα βασικές υποψίες ότι η υπογραφή που δίνεται στο πέρας της σχολικής ώρας προέρχεται από το αίμα των άτυχων μαθητών ενώ ο ίδιος ο Λιακόπουλος κατόπιν σοβαρών ερευνών κατάφερε να μαγνητοφωνήσει φωνές αδικοχαμένων μαθητών που έμειναν στάσιμοι εξαιτίας Του!

Ο φόβος και ο τρόμος δεκάδων χιλιάδων μαθητών του Ελλαδιστάν, ένας εφιάλτης χειρότερος και από την βουβωνική πανώλη του 1349, πλέον συζητείται αρκετά σοβαρά στο Υπουργείο Αμορφωσιάς και Αθεϊας να αντικατασταθεί με τον βούρδουλα (ξέρετε, το μαστίγιο που κάνει μία ΧΡΑΤΣΣ!! και σε κάνει να πετάγεσαι από το ουρλιαχτό για μία και μόνον στιγμή (ούτε στάσιμοι μαθητές θα υπάρχουν έτσι ούτε μαλακίες) )!

Τον τελευταίο αιώνα έχει αρχίσει να οργιάζει μία νέα ασθένεια, ανίατη και άκρως επικίνδυνη για τους νέους μαθητές, η "deathnote-paranoia", χαρακτηριστικά συμπτώματα της οποίας η απάθεια για οτιδήποτε συμβαίνει στο εκπαιδευτικό σύστημα (πράγμα που θυμίζει τον σταρχιδισμότων Ελ), κρίσεις κοπάνας, κρίσεις σταρχιδισμού που εκδηλώνεται με απροθυμία του μαθητή να εισέλθει εντός της τάξεως και βέβαια ο κλασικός μαλάκας που μένει στάσιμος λόγω των υπερβολικών απουσιών του!

Κατά καιρούς, όταν η επιδημία αρχίζει να γίνεται εμφανέστατη, γίνονται πανελλήνιες διαδηλώσεις που απαιτούν την καθαίρεση του απουσιολογίου και την αντικατάσταση του με την λαιμητόμο, το θέμα όμως κολλάει πάντοτε στην γραφειοκρατία καθώς οι εκάστοτε Υπουργοί(συγκρίνοντας τον εαυτό τους με τους μαθητές) ισχυρίζονται ότι με την λαιμητόμο οι μαθητές δεν έχουν να χάσουν και τίποτα σπουδαίο...

Θεωρείται επίσης ότι το death note είναι φορέας αλλεργιών, ειδικότερα την Άνοιξη, και εξαιτίας του οι μαθητές αναγκάζονται να κάνουν σκασιαρχείο προκειμένου να διαφυλάξουν την υγεία τους. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που έβγαλαν σπυράκια βλέποντας το τερατογενές βιβλίο ενώ άλλοι κατέληξαν σε κλινικές σε σοβαρές καταστάσεις καθώς το death note είναι φορέας κατάθλιψης, μιζέριας και μοναχισμού (εξού και τα περισσότερα άτομα που έχουν πρόσβαση σε αυτό)!

[επεξεργασία] Πρόσβαση σε αυτό

Για να μπορέσει ένας μαθητής να αποκτήσει πρόσβαση στο death note θα πρέπει να πουλήσει την ψυχή του στο Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας και παράλληλα να κάνει εγχείρηση στον εγκέφαλό του για να χωρέσει ολόκληρη η ύλη που πρέπει να αποστηθίσει παπαγαλιστί! Συνήθως αυτοί οι μαθητές έχουν απώλεια ενδορφινών και σεροτονίνης στον εγκέφαλό τους, ως εκ τούτου τους βλέπουμε συνέχεια με ένα υποκριτικό χαμόγελο υπεροχής στα σκατοπρόσωπά τους αλλά ΟΧΙ!!ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ!!!

Ο κακόμοιρος μαθητής που θα έχει πρόσβαση στο death note πρέπει να αποχωρήσει από το 99,99% των παρεών που υπάρχουν στο σχολείο του, να μην τολμάει να βγει από το σπίτι μετά τις 23:00 και να έχει μονίμως ένα βιβλίο σαν προέκταση της παλάμης του, όπως περίπου οι κρατούμενοι έχουν την αλυσίδα! Αξίζει να σημειωθεί ότι και αυτοί που έχουν πρόσβαση στο death note, το μισούν (κατά 99%), για αυτό άλλωστε δεν υπάρχει ένας λογικός άνθρωπος στον πλανήτη που να θέλει να το πιάσει στα χέρια του (εκτός αν είναι τίγκα καμμένος)...