Coldplay

Coldplay yellow
Οι Coldplay βόσκουν. Ηλιοτρόπια. Αλήθεια.

“Δε γαμάς...”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τους Coldplay.

Οι Coldplay (ελ: Ψολδπλάυ) είναι ένα όμορφο συγκρότημα από μία όμορφη πόλη μιας όμορφης χώρας και τραγουδούν, επειδή ζουν σε έναν όμορφο κόσμο ("We live in a beautiful world" έχει τραγουδήσει ο Chris Partin). Είναι πολύ δημοφιλείς στο όμορφο νεανικό κοινό και δεν έχουν καμία σχέση με τους άσχημους Hotplay. Oνομάστηκαν έτσι επειδή κάνουν πρόβες μες το πουτσόκρυο.
Γνωστά τραγούδια τους είναι το Κίτρινο, τα Ρολόγια, ο Βιολετί Λόφος ,Θα σε Διορθώσω και το Βίβα λα Βίδα.

[επεξεργασία] Ιστορία

[επεξεργασία] Τα Πρωτοβρόχια

Ήταν μια κρύα νύχτα του χειμώνα όταν ένας τύπος που είχε το όνομα Chris Partin (Κρις Παρ'την) βρήκε έναν άγνωστο στη ντουλάπα του να παίζει drums. Ο άγνωστος άνδρας ισχυριζόταν ότι είναι πρωταθλητής στο άλμα εις μήκος και γι' αυτό αποφάσισε να ονομαστεί Will Champion (Ουίλ Πρωταθλητής).
Την επόμενη μέρα βρήκαν άλλους τρεις άκυρους στο δρόμο και αποφάσισαν να φτιάξουν ένα συγκρότημα. Ο πρώτος άκυρος λεγότανε John Buckland, για τους φίλους Μπακλαβάς και για τους πιο φίλους Μπάκλα. Ο Μπάκλα λοιπόν πήρε την κιθάρα. Ο δεύτερος άκυρος, λεγόταν Guy Berryman (Μουράνθρωπος) κάπως και έπαιζε μπάσσο. Ο τρίτος άκυρος δεν μπορούσε να παίξει κανένα όργανο εκτός απο το γενετικό του. Ετσι, μετά από δυό πρόβες, οι άλλοι 4 αποφάσισαν να τον kickάρουν. Έτσι, οι Coldplay, χαρούμενοι και πιο όμορφοι από ποτέ, αποφάσιζουν να βγάλουν εξής αποτυχημένα EP:

  • Αλεξίπτωτα (2000)
  • Βιαστικά κυλάει το αίμα στο κεφάλι (2002)
  • Αδερφοί και Αδερφές...X&Y (2005) και
  • Viva la Vida ή ο θάνατος και όλοι οι φίλοι του (2008)
  • Μήλο Βρωμόξυλο (2000κατι)

[επεξεργασία] Έκτοτε

Οι Coldplay είναι πολύ όμορφοι. Έχουν βγάλει 4 άλμπουμς και ένα δώρο και έχουν πουλήσει του κώλου τα αντίτυπα.
Νιώθουν αυτοπεποίθηση και σιγουριά και είναι έτοιμοι να κατακτήσουν την παγκόσμια μουσική σκηνή, χωρίς να ξεχνάνε την ιδιαίτερη πατρίδα τους το Στρουμφοχωριό. Έχουν εμπνεύσει δεκάδες ανθρώπους ανά τον κόσμο με τις συναυλίες τους και τη διαστημική μουσική τους. Δέχονται τηλεγραφήματα από εξωγήινους. Έχουν στενές σχέσεις με τον Τσακ Νόρις. Πιστεύουν σε έναν Θεό, Πατέρα, Παντοκράτορα. Αμήν. Α ναι, τώρα τελευταία την είδαν πιο mainstream κι έτσι φάση, οπότε συνεργάζονται και με διάφορους χτυπημένους[1]. Πετάνε τα πιάνα τους σε ουράνια τόξα και ξερω 'γω πολυ χιπστεράδες.

[επεξεργασία] Το Μέλλον

  • Οι Coldplay σκεφτονται να κατακτήσουν τον κόσμο.

Ξέρω και ένα καλύτερο.

  • Οι Coldplay σκέφτονται.

[επεξεργασία] Στυλ

[επεξεργασία] Μουσική

Η μπάντα έχει πει πως η μουσική της είναι (εκτός από όμορφη) "ένα μείγμα από alternative, electronica, rock, pop και άλλες μ***κίες" αλλά είναι ένα μείγμα, μόνο από μ***κίες. Ένα μείγμα για κρέπες, θα μπορούσε να πει κανείς.

[επεξεργασία] Στίχοι

Οι στίχοι των τραγουδιών των Coldplay είναι όμορφοι. Έχουν δεχτεί επιδράσεις από Έλληνες και ξένους λογοτέχνες όπως τον Κώστα Πρέκα και τον Όσκαρ Ουάιλντ.

[επεξεργασία] Live Συναυλίες

Οι Coldplay κάνουν όμορφα live. Στις περισσότερες συναυλίες τους, ο φρόντμαν Chris Partin παθαίνει ηλεκτροσόκ τη στιγμή που προσπαθεί να τραγουδήσει, ενώ η υπόλοιπη μπάντα όχι. Το γεγονός αυτό όμως, δεν έχει σοβαρές συνέπειες στην υγεία του.

[επεξεργασία] Δισκογραφία

  • The Blue Groom EP
  • Brothers And "Sisters" EP
  • Paparachutes
  • Headshot / A Rush Of Blood To The Head
  • Pokemon X&Y
  • Viva La Vida Or Maybe Not
  • Μήλο Βρωμόξυλο
Άλλες γλώσσες