Boeing

Nike2.jpg

Η Boeing είναι μια Αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία αεροσκάφων που δημιουργήθηκε απο τον Γιώργο Παπανδρέου και την μητέρα του, Άνγκελα Μέρκελ με στόχο την κατασκευή RC αεροσκάφων για την κατάκτηση του κόσμου. Η εταιρία έχει τα εργοστάσια της στην Ομόνοια και είναι γνωστή για την συμμετοχή της στην μαύρη αγορά και στην αγορά ηρωίνης.

Το όνομα προέρχεται από τον ήχο που κάνουν τα αεροσκάφη, όταν προσγειώνονται. Φήμες λένε ότι το όνομα δόθηκε επειδή στους ανθρώπους της Boeing αρέσει να βλέπουν ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Το μεγαλύτερο θηριό της, το Τζάμπο το ελεφαντάκι τζετ, είναι αποτυχήμενο σχέδιο της εταιρίας για να κατασκευάσει πολεμικά αεροσκάφη για χάρη των Ελ. Την εργολαβία για το σκάφος ανέλαβε τελικά η ΕΛΒΟ, η οποία έφτιαξε το γνωστό Βολβόσαυρο, ο οποίος αποσύρθηκε πρόσφατα από τη κυκλοφορία.

[επεξεργασία] Μοντέλα

Boeing 707

Η νταμιτζάνα/αεροπλάνο 707, αποτελεί ειδική παραγγελιά από τον Τζέιμς Μποντ. Έχει 6 διαφορετικές κρεβατοκάμαρες, 3 μπάνια, 1 χαμάμ, μία αίθουσα τεχνολογίας, ένα εσωτερικό κότερο καθώς και τριώροφο γκαράζ. Στο υπόγειο υπάρχουν ειδικές εγκαταστάσεις για ψυχρολουσία, καθώς και ελαφρών βασανιστηρίων για τους κακούς ανθρωπάκους που βρίσκει στο διάβα του. Επιπρόσθετα, το αεροπλανάκι διαθέτει εσωτερικό Martini Bar, αποκλειστικά εφοδιασμένο με τα καλύτερης ποιότητα ποτά, επιλεγμένα από τους ατζέντηδες του Τζέιμς Δεσμός. Στο πίσω μέρος του αεροπλάνου υπάρχει ένα σούπερ-ντούπερ-υπέρ σύγχρονο γυμναστήριο, για να εξασκεί το κορμί του ο "Δεσμός", και να λιώνουν οι κοπέλες της Αμερικάνικης Σόου Μπιζ που συνήθως τον περιβάλλουν. Τέλος, υπάρχει και εσωτερικό καζίνο, για να εξασκεί τις ψυχολογικές του τεχνικές πόκερ (από φύλλο δεν έχει ανάγκη).

Οπλικά Συστήματα

Όντας μέγκα φαν των όπλων, ξύλου, και τα συναφή, η Boeing έβρισκε τον μπελά της αν δεν ενσωμάτωνε όλο το οπλοστάσιο του 'murica στο 707 του "Δεσμού". Έτσι, στο πίσω μέρος του αεροσκάφους υπάρχει ένα ειδικό δωμάτιο όπου όλα τα ήδη οπλοπολυβόλων πεζικού είναι έτοιμα προς χρήση. Επιπλέον, η νταμιτζάνα είναι εξοπλισμένη με σύστημα άφεσης φωτοβολίδων (Flares) καθώς και εκρηκτικών, δίνοντας έτσι την δυνατότητα εντυπωσιακής εισόδου ανά πάσα στιγμή.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα Πλεύσης: Απόρρητη

Οροφή Πτήσης: Ιονόσφαιρα

Πλήρωμα: 2

Επιβάτες: 2 + "Δεσμός" + 1 γκόμενα ανά τέταρτο πτήσης.

Βάρος: Όσο υπέδειξαν τα κάκαλά του στην προηγούμενη αποστολή.

Boeing 727

Φήμες λένε πως το αεροπλάνο αποτέλεσε έκπληξη στον Γενικό Διευθυντή της Μπόινγκ, που είχε κόλλημα με τα οπίσθια της Beyoncé. Χωρίς αρχικά να είναι σίγουροι ποιο ξεκίνησαν το πρότζεκτ, οι αεροναυπηγοί της Μπόινγκ έλαβαν εντολή να σχεδιάσουν ό,τι πιο κοντινό μπορούσαν με τα οπίσθια της προαναφερθείσας. Έτσι οι κινητήρες του αεροπλάνου τοποθετήθηκαν στο πίσω μέρος του, δίνοντάς του την χαρακτηριστική του "φουσκωμένη" όψη.

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Boeing?oldid=118486".