Bleach

Το Bleach είναι δημιούργημα του Ιάπωνα συγγραφέα Tite Kubo κι είναι στην ουσία η αυτοβιογραφία του συγγραφέα με την μορφή μυθιστορήματος. Στο βιβλίο ο συγγραφέας αναφέρεται στον εαυτό του ως Kurosaki Ichigo, όπου Ichigo σημαίνει φράουλες, που ο συγγραφέας τις αγαπά ιδιαίτερα καθως τρεφόταν αποκλειστικά με αυτές κατά την διάρκεια που είχε εγκλωβιστεί στο ψυγείο του. Στο βιβλίο ο συγγραφέας αναφέρεται και στην Ιαπωνική επαναστατική οργάνωση Gotei 13 στην οποία ο ίδιος δεν ήταν μέλος αλλά είχε στενές σχέσεις μαζί της και πολλές συνεργασίες σε τρομοκρατικές επιθέσεις. Σκοπός της Gotei 13 ήταν η απελευθέρωση της Ιαπωνίας από την τυραννική εξουσία της άρχουσας αστικής τάξης (arrancar στα Γιαπωνέζικα) και αποσκοπούσε στην εδραίωση των αρχαίων πορνοστάρ. Επίσης έχει καμιά τρακοσαριά επεισόδια στις ιαπωνικές τηλεοράσεις (tohoshima, futzitsou k.a.) και μπορεί να τα δει ο καθένας (αρκεί να ξέρει ιαπωνέζικα) στο animeseason.com. Μην φοβάστε ότι δεν θα καταλαβαίνετε τίποτα (να είστε σίγουροι) έχει αγγλικούς υπότιτλους.

[επεξεργασία] Τεχνικες του Tite

Επειδή ο Tite είχε αλτσχαΐμερ όταν έγραφε το βιβλίο του και δεν θυμόταν αν είχε γράψει κάποιες λέξεις το βιβλίο του παρουσιάζει την γνωστή τεχνική που γράφεις όποιες λέξεις σου έρχονται στο μυαλό και δημιουργείς μια καινούργια π.χ. χιριουγκεκιζοκουσιντενράιχο που σημαίνει ότι ένας τύπος που τον λένε Χίριου ήταν ξάδερφος (cousin) του Tite και φόραγε τάνγκα .

[επεξεργασία] Υπόθεση βιβλίου

Ο Ichigo (δηλαδή ο Tite Kubo) γεννιέται στην ιαπωνική Karakura (καρικατούρα ελληνιστί) έχοντας την ιδιότητα να βλέπει φαντάσματα εκτός από το φάντασμα της όπερας και τον Μητσοτάκη. Λόγω της ιδιαίτερης προτίμησής του στο σουτζούκι του Μαθιού, όταν ένα τέτοιο σουτζούκι πάρθηκε από έναν ρουφιάνο (hollow στα ιαπωγγλικά) τον κυνήγησε και μονομάχησε μαζί του με αποτέλεσμα να μετατραπεί σε shinigami (καταζητούμενο). Κυνηγημένος πια από ανθρώπους και φαντάσματα βρίσκει καταφύγιο στην soul society μαζί με τη μικρή Λουκία (Kuchiki Rukia), όπου και έρχεται σε επαφή για πρώτη φορά με την Gotei 13 και με το 313 του Ντόναλντ Ντακ. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι λίγο πολύ γνωστά μέσω των Ιαπωνικών αστυνομικών δελτίων εγκλήματος και καιρού. Στο προσεχές μέλλον ο Tite Kubo και κυκλοφορήσει τον δεύτερο τόμο του βιβλίου με τίτλο "Bleach:The Return of the Jell" που θα εξιστορεί την συνέχεια της ιστορίας όταν έρθει για πρώτη φορα σε επαφή με arrancar που κατέχει το "άγγιγμα του χοτ-ντογκ" λόγω της χρόνιας του αλληλεπίδρασης με έναν ιριδίζων ζελέ.

[επεξεργασία] Είπαν για το Bleach

“Μα τι γράφω ο πούστης;!”

- Ο Tite Kubo για το Bleach

“Αφού ούτε τρώγεται ούτε έχει συνταγές δεν με ενδιαφέρει.”

- Κώστας Καραμανλής για το Bleach

“Αντικατοπτρίζει την ανησυχία του συγγραφέα για τα σύγχρονα οικολογικά προβλήματα.”

- ένας μεθυσμένος για το Bleach

“Κριτικάρει οξύτατα το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι των φαντασμάτων σε σχέση με τις σύγχρονες επιρροές της rock μουσικής.”

- Μπαμπινιώτης για το Bleach

“Αφού δεν το έγραψα εγώ δεν λέει.”

- Πάολο Κοέλιο για το Bleach

“Μιλάνε όλοι μιλάν κι οι Kόλ(ι)οι!”

- Tite Kubo για τον Πάολο Κοέλιο

“Στο ψυγείο είχε μόνο φράουλες ή και σαντιγί;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το Bleach

“Έχει και σαντιγί παιδί μου.”

- κάποιος για τον Όσκαρ Ουάϊλντ
Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Bleach?oldid=105204".