Amstel

“Γιατί γιουβέτσι, μας αρέσει με Άμστελ.”

- Φαγάδες, για την προτίμηση στο γιουβέτσι.

“Άμστελ. Γιατί οι οικοδόμοι ξέρουν”

- Ο άγνωστος κνίτης, για τα βαρέα ανθυγιεινά των οικοδόμων.

“Βάζω την Άμστελ, βάλε τη βενζίνη.”

- Ανώνυμος Φρικηπαιδιστής, για το γνωστό νηστίσιμο άσμα...

Εταιρία απόσταξης Ολλανδικών συμφερόντων αποικία της Βόρειας Μπανανίας, που παράγει το ομώνυμο ποτό.

Είναι το επίσημο ποτό του συνδικάτου οικοδόμων, επίσημο όργανο βασανιστηρίων των απανταχού μπυρόφιλων, μέσο όξυνσης (Be), μέσο ακατανόητου και απεριόριστου πρηξίματος και εκτροφής και καλλιέργειας μπυροκοιλιάς, πηγή πρόσληψης όποιας άλλης ουσίας εκτός βύνης, μαγιάς και λυκίσκου. Φημολογείται ότι ανήκε στα χημικό οπλοστάσιο του Σαντάμ Χουσεΐν.

[επεξεργασία] Σύνθεση:

Άγνωστη μέχρι τις μέρες μας η πραγματική σύνθεση της Άμστελ. Φήμες την θέλουν να δημιουργείται από τον συνδιασμό ούρων σκύλων και/ή οικοδόμων ενίοτε και μεταναστών οι οποίοι εκτρέφονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο πίσω από τα κεντρικά του σατανικού πύργου της Αθηναϊκής Ουροποιείας, με προσθήκη μεθυλικής αλκοόλης, ανθρακικού (πολύ όμως) και με έντονη εσάνς μασχαλίλας. Μάλιστα, η Αθηναϊκή Ουροποιεία επιδίδεται σε μια άκρως αποτελεσματική προσπάθεια ανακύκλωσης συλλέγοντας τα ούρα των πελατών της, καθώς και τις πορδές τους, τις οποίες πουλά στη συνέχεια σε άλλες ουροποιείες, όπως η Φιξ Χελλάς για την παραγωγή της λεγόμενης και κλανόμπυρας, ή fart-infused beer για τους αγγλομαθείς.

Είναι γνωστό ότι ο Τσακ Νορις ψάχνει απεγνωσμένα να ξετρυπώσει τα κεντρικά της εν λόγω ουροποιείας για να τα εξολοθρεύσει με την ανάποδη στριφογυριστή κλωτσιά του, αλλά δε τα καταφέρνει γιατί είναι κρυμμένα μέσα στην αποχέτευση του ψευδοκράτους των Αθηνών, προστατευμένη με την κατάρα του Μητσοτάκη.

[επεξεργασία] Ενέργειες

Χρησιμοποιήθηκε ευρέως στα εργαστήρια των Χημικών Μηχανικών για να προκαλέσει μόνιμες βλάβες στις κότες που δεν χρησιμοποιήθηκαν σε πειράματα, πριν απαγορευθεί ως απάνθρωπο μέσο, στην εκτέλεση του Μιλόσεβιτς, στην γεννοκτονία της νεφελιμικής κοινότητας του Άρη από τον Προφήτη Λιακόπουλο στην Αμστελική εκστρατεία Νο2, κατά την σύλληψη του κομμουνιστικού μανιφέστου, του Χριστού, του Πάσαρη, των σατανιστικών οργάνωσεων "17 Δεκέμβρη" και "σέχτα Χαϊνεκενιστών", στην ανάπτυξη των Γουίντοουζ (Parethyri@®) Σβίστα (S-vista®), του Άη-Tablet (Σάντα-Ταμπλετ), την δημιουργία του SY.RIZ.A (from.the.roots), των επίπλων του Πράκτικερ (Prwktiker®), για τα ξερατά κατσαρίδας - μουσική (και καλά) του Παπακωνσταντίνου (father-Constantine).

[επεξεργασία] Παρενέργειες

Λέγεται ότι αν πιεις αρκετή, βλέπεις ένα μπλέ ανθρωπάκι να σου παίρνει τις πινακίδες και το δίπλωμα (Γιατί έτσι μας αρέσει! (ΕΛ.ΑΣ)), σε ακραίες περιπτώσεις τον Χριστό Οικοδόμο και τον Μπομπ μάστορα .

[επεξεργασία] Σχετικά έως άσχετα

Ποτά και μεζέδες

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Amstel?oldid=95729".