AEK

“Μαρικάκι, αυτοί με τα κίτρινα βλέπω φέτος να παίρνουν το πρωτάθλημα.”

- Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης για την ΑΕΚ.

[επεξεργασία] Αρχέγονη Ιστορία

Demis-nikolaidis.jpg

Ο Ντέμης Βανδής.

Η ΑΕΚ (πρώην Αλβανική Εταιρία Κουράδας και νυν Ανώνυμη Εταιρία Κουραμπιέδων) δεν είναι τυχαία ομάδα. Είναι μια αυτοκρατορία. Πολύ πριν ιδρυθεί ως κλοτσομπαλικό σωματείο στην Αθήνα το 1924 υπήρχε ήδη ως ΙΔΕΑ. Το ποιος επινόησε αυτή την ΙΔΕΑ και πότε αποτελεί αντικείμενο μελέτης πολλών ακαδημαϊκών παγκοσμίως. Η πιο δημοφιλής άποψη είναι αυτή που λέει ότι η ΑΕΚ επινοήθηκε από τον θεό Ρα (Βούση) ο οποίος σύμφωνα με τον μύθο επινόησε τον εαυτό του για να αυτοδημιουργηθεί, και εν συνεχεία επινόησε αυτή την ΙΔΕΑ, η οποία σήμερα έχει μεταφραστεί στην απλή λαϊκή μας γλώσσα ως Σκατά ΑΕΚ. Ο ίδιος ο Ρα όμως, μένοντας άφωνος από το πόσο άσπηλη, αμόλυντη και πάγκαλη ήταν αυτή η ΙΔΕΑ-καθώς την έκανε αμέσως μόλις δημιουργήθηκε και το κακό δεν τον είχε σπηλώσει-αποφάσισε να εξαφανιστεί και να αφήσει την ΙΔΕΑ να κυριαρχήσει. Εμφανίστηκε μόνο άλλη μια φορά, κατά το έτος 1997, για να δώσει ένα μάθημα στον έκπτωτο πρίγκηπα του Ιδεατού Βασιλείου ο οποίος υπέκυψε στις υλικές ανταμοιβές του βρομερού τέρατος Κρόκους και εγκατέλειψε τον θρόνο του για να υπηρετήσει το Κακό. Αλλά ας τ' αφήσουμε αυτά κι ας επανέλθουμε εις το θέμα μας.

Η ΙΔΕΑ έπρεπε να περιμένει πολλά χρόνια για να κατέβει στη Γη. Έως τότε απλώς περιπλανιόταν στους αιθέρες, εμπνέοντας τους ανθρώπους να πράττουν το σωστό και το τίμιο βλακείες. Για όσους ΑΡΝΙΟΥνταν η ΙΔΕΑ δημιούργησε τον Τσακ Νόρρις ώστε να τους ξαποστέλνει.

Κάποια στιγμή η ΙΔΕΑ βλέποντας πόσο μοχθηροί έγιναν οι άνθρωποι αποφάσισε να δημιουργήσει κάτι πιο πατερναλιστικό και αυστηρό από τον φλου εαυτό της. Έτσι δημιούργησε τον Θεό των Ιουδαίων, Τον άφησε στο πόδι της κι έφυγε για να ξελαμπικάρει. Όσο έλειπε όμως, έγιναν θηριωδίες και σκάνδαλα από τον Θεό. Δεν Του αρκούσε η θέση του ως Θεός των ουρανών, αλλά έβαλε και τον γιο του! Παρόλα αυτά ο ίδιος δεν μπορούσε να διατηρήσει τα σκήπτρα του στους ουρανούς και εμφανίστηκαν ανταγωνιστές που απέκτησαν οπαδούς. Αιώνες επί αιώνων οι οπαδοί του Θεού και των ανταγωνιστών Του σφάζονταν μέχρι που η ΙΔΕΑ τα έμαθε όλα και αποφάσισε να λάβει δράση. Κατέβηκε στην πρωτεύουσα της μεγάλης αυτοκρατορίας του Θεού και άρχισε τη δράση της.

[επεξεργασία] Αιρέσεις

Κατά την μακρόχρονη φιλοσοφική αναζήτηση των θεωρητικών της ΑΕΚ υπήρξαν πολλές διαφωνίες. Συγκεκριμένα κατά την ΙΕ' Οικουμενική Σύνοδο της Κάτω Μουσουνίτσας το 167 μ.Α. (μετά ΑΕΚ) οι υποστηρικτές του Χατζηχρήστειου δεν δεχόντουσαν την φύση της ΑΕΚ ως ομάδα (ανθρώπινη διάσταση) αλλά μόνο ως Ιδέα (Θεία διάσταση). Ανάμεσα στους οπαδούς της αίρεσης αυτής ήταν και ο Ντέμης, μετέπειτα πρόεδρος, ιδρυτής της Ντεμοκρατίας και πρωθυπουργός.

[επεξεργασία] Σημαντικές Μορφές

Η σημαντικότερη μορφή της μεταεπαναστατικής ΑΕΚ θεωρείται ο Νίκος Γεωργέας, καράβλαχος και τσοπάνης, ξάδελφος του Σπίντι Γκονζάλες και μεγάλος κατεργάρης εν γένει. Χαρακτηριστικό του παίκτου αυτού ήτο ότι κάλυπτε και τις δύο πτέρυγες ταυτόχρονα. Κάποιοι έλεγαν ότι είχε τη δυνατότητα της τηλεμεταφοράς (μέσω μιας τεχνικής καμπύλωσης του χωροχρόνου), άλλοι ότι ήταν πιο γρήγορος από την σκιά του και άλλοι ότι απλά τον στένευε το σορτσάκι. Επιπλέον, ο Βασίλης Τσιάρτας είναι κι αυτός ιδιαίτερα γνωστός στον χώρο του αθλήματος, αφού είναι πιο αργός κι απ' τις καθυστερήσεις. Μάλιστα, λατρεύει τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου, επειδή είναι α ρ γ έ ς και καταλαβαίνεις εύκολα το νόημα.

[επεξεργασία] H Σημερινή κατάσταση της ΑΕΚ

Η ΑΕΚ μετά την καταχρέωση της, όλοι ήταν να τους κλαιν οι ρέγγες. Όπως είπαν πολλά χανούμια: Η ΑΕΚ είναι ΙΔΕΑ κι οι ΙΔΕΕΣ δεν πεθαίνουν. Έτσι λοιπόν, πολύ βαθυστόχαστα δήλωσε ο Τσακ Νορρις: Δεν πεθαίνει η ΙΔΕΑ... μόνο πέφτει κατηγορία! Έτσι λοιπόν ο Τσακ Νόρρις την κλώτσησε και την έριξε στη "Γ' εθνική", επείδή είχε βαρεθεί να τη βλέπει, όπως δήλωσε και στο Mega.

Bajevic.jpg

Ένας πρίγκηπας.

Για να σωθεί η ΑΕΚ την ανέλαβε ένας πλούσιος τίγρης από τη Νίκαια και από τότε έρχονται. Ο Κρισάντους ήταν μόνο η αρχή, αφού ο Ντούσαν Μπάγεβιτς ξαναεπέστρεψε για 32η φορά στο σύλλογο.

[επεξεργασία] Σχετικά με την ΑΕΚ

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/AEK?oldid=118227".
Άλλες γλώσσες