FANDOM

“ Famous Last Words ”

- Μπορούμε;; Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε!!!!! Λεωνίδας 480 πΧ

Η μονάδα 306 ΕΒΤ ή αλλιώς "Ελίτ Βυσμάτων Τεχνικού" είναι η κυριότερη μονάδα του Ελληνικού Στρατού εντός Αθηνών. Η εισαγωγή στη μονάδα απαιτεί βύσμα ανώτατου επιπέδου και σωματική ικανότητα Ι4.

Πολεμική Προετοιμασία Edit

Η εκπαίδευση των στρατιωτών της μονάδας είναι άρτια και βασίζεται πάνω στα πρότυπα του US army. Οι στρατιώτες εκπαιδεύονται στο στρίψιμο του κεφαλιού όταν υπάρχει κοντά σημαία, στη δολοφονία κοριών και στο μπιφτέκι. Δύο φορές το μήνα λαμβάνει χώρα βραδυνή εκπαίδευση την οποία παρακολουθούν όσοι αργήσουν να ζητήσουν υπηρεσιακό, και η οποία περιλαμβάνει κρυφτό, αναπτήρα και τρομακτικές ιστορίες στο χώρο του ΚΨΜ. Κυρίως αποτελεί δοκιμασία νεύρων για το μάγειρα ο οποίος αναγκάζεται να μείνει μέσα εκτός και αν σκεφτεί αρκετά καλό ψέμα, όπως «δεν έχω βρακί στο στρατόπεδο κύριε Λοχαγέ». Οι στρατιώτες της μονάδας είναι από τώρα έτοιμοι για πόλεμο με την Τουρκία, έχοντας όλοι μαζί ναυλώσει αεροπλάνο για την Αγγλία. Επίσης έχουν περάσει όλοι εκπαίδευση ΣΠΕΝ, ακόμα και τα μεγαλύτερα Γιωτόμπαλα. Για να γλιτώσεις το ΣΠΕΝ πρέπει να κρατάς στο χέρι το κομμένο σου κεφάλι και η γυναίκα σου να περιμένει οκτάδιμα ενώ το οικονομικό επίπεδο της οικογένειάς σου θα πρέπει να είναι χειρότερο από του Ανδρέα του Άνεργου.

Σκοπιά Edit

Η σκοπιά είναι η πιο κουραστική υπηρεσία του στρατοπέδου. Ο ταλαίπωρος σκοπός είτε στην κάλυψη, είτε στην πύλη, είναι αναγκασμένος να κάθεται σε καρεκλίτσα με θερμοφόρα στα πόδια και να παίζει κινητό. Άλλοι σκοποί χωρίζουν με τις γκόμενές τους και ύστερα πνίγουν τον καημό τους ακούγοντας Παντελίδη και τρώγοντας δύο Στεργίου και μία Λάκτα. Η βαρεμάρα χτυπάει κόκκινο και ευτυχώς ο διοικητής έχει ορίσει εφοδεύοντες για να ξυπνάνε τους σκοπούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Θαλαμοφύλακας Edit

Ίσως η πιο σημαντική υπηρεσία του στρατοπέδου. Ο θαλαμοφύλακας οφείλει να φροντίζει ο οπλοβαστός να είναι πάντα ξεκλείδωτος, και να αλλάζει έγκαιρα την τηλεόραση από Τατιάνα να δείχνει την ΑΟΤ. Ο Θαλαμοφύλακας στο 306 διαθέτει κριτικό πνεύμα, iPad και εμφάνιση Γιωτόμπαλου. Βρίσκεται σχεδόν πάντα στα γραφεία εκτός εάν είναι στα εστιατόρια και τρώει ή παίζει πινγκ πονγκ, οπότε και αποκαλείται «τηλεθαλαμοφύλακας».

Αστικοί Μύθοι Edit

Η πολύχρονη ιστορία της μονάδας δε θα μπορούσε παρά να περιλαμβάνει και πληθώρα αστικών μύθων, οι οποίοι σχηματίζουν ένα πέπλο μυστηρίου γύρω απο τη μονάδα. Πολλοί στρατιώτες δηλώνουν ότι η μονάδα είναι στοιχειωμένη. Συγκεκριμένα κάθε 17 μέρες εμφανίζεται ένας άγνωστος στρατιώτης - Κάσπερ και εκτελεί μια υπηρεσία προτού εξαφανιστεί για άλλες 17 μέρες. Άλλοι λένε πως μέσα στη μονάδα κρύβεται ένα τεράστιο φίδι που φωλιάζει στα μαγειρεία και στο ΚΨΜ και προσελκύει ανυποψίαστους στρατιώτες για να τους δηλώσει πως δικαιούται ΜΕΧΡΙ ΤΡΕΙΣ υπηρεσίες γιατί έχει παιδί. Το ίδιο φίδι συνηθίζει να παίζει με κουκλάκια στο παράθυρο του γραφέα την ώρα της αναφοράς.

Διασημότητες στο 306 Edit

Τη μονάδα 306 στελεχώνουν καλτ μορφές της διεθνούς showbiz όπως ο Ράμπο και ο Σούπερ Μάριο. Κάποιος που έρχεται για πρώτη φορά στη μονάδα μπορεί να δει από κοντά το Ράμπο να τρώει το μπιφτέκι του ή να μιλάει σαν ψυχοπαθής που μόλις το έσκασε από το Δαφνί, κραδαίνοντας το G3A3 με εξτρά τελαμώνες σε περίπτωση θερμού επεισοδίου. Στη μονάδα 306 μετατέθηκε τιμητικά μετά από μάχη μέχρι θανάτου με λυκάνθρωπο που είχε επιτεθεί σε στρατιώτη στην παραμεθόριο. Ο ίδιος δηλώνει πως όταν τελείωσε με το λυκάνθρωπο «έμειναν μόνο τρίχες».
Ο Σούπερ Μάριο, γνωστός και πολυαγαπημένος ήρωας της Νιντέντο, είναι βασικό στέλεχος του 306. Σήμα κατατεθέν του είναι τα ασύμμετρα μπατζάκια στο παντελόνι και ο μπερές φορεμένος σε στυλ ζωγράφου, ή διοικητή αστυνομικού τμήματος, καθώς και η απώλεια ενός πολύ σημαντικού δοντιού (εμφάνιση 9/10). Σφυρηλατημένος στα πεδία μάχης της παραμεθορίου, αρέσκεται να κάθεται με τους στρατιώτες κρατώντας ένα ποτήρι ουίσκι μπροστά στη φωτιά και να τους διηγείται τις εμπειρίες του από πολεμικές επιχειρήσεις, όπως τότε που έδωσε εντολή να δοθούν επιθέματα στους στρατιώτες και δε δόθηκαν. Ως αποτέλεσμα οι στρατιώτες έπαθαν τα λαιμά τους και έτσι χάθηκε η Πόλη. Αυτά και άλλα τόσα ανδραγαθήματα έχουν για να αγνοούν οι στρατιώτες για την υπόλοιπη θητεία τους.

Φήμες αναφέρουν ότι στη μονάδα υπάρχει και διοικητής, ενώ άλλοι λένε πως είναι απλά ο λοχαγός μεταμφιεσμένος.

Φαγητό Edit

Το φαγητό στο 306 είναι άψογο. Ο μάγειρας φροντίζει να βάζει την προσωπική του πινελιά σε κάθε γεύμα, ενώ η ποιότητα του φαγητού είναι γνησίως φθίνουσα, γραμμική συνάρτηση της διάθεσης του μάγειρα. Τα αγαπημένα φαγητά των στρατιωτών είναι γιουβέτσι από το φρεάτιο, ρύζι μασχαλότριχα και διάφορες σάλτσες με κρεμμύδια. Αξίζει να σημειώσουμε ότι μόνο ένας στρατιώτης έχει χάσει τη ζωή του από το φαγητό ξερνώντας μέχρι θανάτου την ώρα εξωτερικής εφόδου. Οι τελευταίες λέξεις του άτυχου στρατιώτη ήταν "Ρε μαλάκα, πολύ λάδι έχει αυτό το ρύζι". Το χαμόγελο του μας λείπει μέχρι σήμερα.

Πολιτικό προσωπικό μονάδας Edit

"Ναι! υπάρχουν και τέτοιοι. Φωλιάζουν και αναπαράγονται στα λεγόμενα εργαστήρια της μονάδας, όπου όταν δεν πίνουν καφέ, όταν δεν τρώγονται με τα ρούχα τους, όταν δεν πλακώνονται μεταξύ τους (για 99.9% μλκιες θέματα), όταν δεν συχνάζουν στο ΚΨΜ όπου επαναλαμβάνουν όλα τα παραπάνω αλλά σε κοινή θέα, ξεχνώντας ότι τους βλέπουν και τους ακούνε μελλοντικοί πολίτες που αύριο θα βρίσκονται στον ιδιωτικό τομέα και θα μιλάνε -δικαίως- για αργόμισθους κηφήνες και κομματικό στρατό, προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους, κάπου μεταξύ 10 με 12. Αλλά για κακή τους τύχη τους έχουν κόψει τον μισό μισθό -έτσι λένε- και δυσκολεύονται να δουλέψουν. Για να είμαι δίκαιος την υπόλοιπη κοπιαστική εργασία (του ψειρίσματος της μαϊμούς) την κάνει το ένστολο προσωπικό, οπότε η κυβέρνηση της τρόικας μπορεί να αποκαταστήσει τις αποδοχές τους στα επίπεδα του 2012, μιας και τα κέρδισαν με την αξία τους. Τραγικά πράγματα..." Γιάννης Πρετεντέρης

Ανεξάρτητα απο την συκοφαντική προπαγάνδα και τη λασπολογία του παραπάνω "κυρίου", το πολιτικό προσωπικό της 306 αποτελεί το αφαν σκατέ του Ελληνικού Δημοσίου. Οι "πολίτες" έρχονται πάντα νωρίτερα από την έναρξη του ωραρίου τους για να πιάσουν σειρά στο ΚΨΜ και να προλάβουνε τις τυρόπιτες με τις λιγότερες μύγες, ενώ την υπόλοιπη μέρα δουλεύουν ασταμάτητα για το καλό του στρατοπέδου προσπαθώντας να τερματήσουν πρώτοι παγκοσμίως το Flappy Bird προκειμένου ο Ελληνικός στρατός να αποκτήσει ακόμη μια σημαντική διάκριση.

Σε τέτοιους πατριώτες αποφάσισε να πετσοκόψει το μισθό ο κύριος Στουρνάρας, σε αυτούς που σηκώνουν την τιμή του έθνους στα στιβαρά τους μπράτσα. Όπως ήταν φυσικό, μετά την τραγική μείωση του μισθού τους, η όρεξή τους για δουλειά έχει πέσει, ανέβηκε όμως η όρεξή τους για φαί για να ισοσταθμιστεί η απώλεια. Έτσι, κάθε μεσημέρι στη 1 ντάν, ορδές απο τους καθημερινούς αυτούς ήρωες επισκέπτονται τα μαγειρεία ζητιανεύοντας ένα μπούτι κοτόπουλο, λίγο ζαμπόν ή ένα δύο καρβέλια ψωμί να πάνε στη φουκαριάρα τη μάνα τους, γιατί από τα 1200 ευρώ που παίρνουν για να παίζουν bubble trouble δε μένει 1.40 να πάρουν μια φρατζόλα πολύσπορο από το φούρνο. Σε τέτοιο σημείο μας έχει φτάσει η τρόικα κύριοι...

Παρόλαυτά, το πρόβλημα των δημοσίων ΗΡΩΩΝ δε σταματάει εκεί. Ορισμένες φορές κάποιοι φαντασμένοι φαντάροι που έχουν τελειώσει κανα ψωροΕΜΠ και έχουν χαζομεταπτυχιακά από ξένα πανεπιστήμια αμφιβόλου κύρους, όπως το Imperial και το ΜΙΤ, τοποθετούνται σε πόστα του εργοστασίου, και προσπαθούν να επιβάλλουν τα ξενόφερτα ήθη και έθιμά τους, όπως τη δουλειά. Άλλες φορές έχουν αρκετό θράσος ώστε να προσπαθούν να αλλάξουν την παραγωγική διαδικασία που χιλιετίες τώρα χρησιμοποιεί ο Ελληνικός Στρατός και είχε εφέυρει ο Θαλής ο Μιλήσιος. Σύμφωνα με αυτή, για την επισκευή ενός ασυρμάτου χρειάζονται 6 άτομα, 1 για να επισκευάζει, 2 για να ελέγχουν το χώρο για ρομπότ-εισβολείς που έχουν έρθει να κλέψουν την τεχνολογία των ΕΛ που κατέχει το πολιτικό προσωπικό της 306 και άλλοι 3 για να παίρνουν τηλέφωνο στο μαγειρείο να ρωτάνε τι ώρα θα είναι έτοιμο το μεσημεριανό. Σε αυτούς λοιπόν τους ψευδο-επιστήμονες που υποστηρίζουν οτι το φαγητό θα βγεί στη 13:00 μμ και οτι δεν υπάρχουν ρομπότ εισβολείς και πως και οι 6 θα έπρεπε να επιδιορθώνουν ασυρμάτους, το πολιτικό προσωπικό υψώνει το ανάστημα του και δηλώνει με παρρησία "Και τί θα κάνω εγώ ρε σειρά άμα επισκευαστούν όλοι οι ασύρματοι???" Τότε ο φαντάρος αναγνωρίζει το λάθος του, προσκυνάει την ανώτερη ευφυία του πολίτη, που σε όλα τα παράλληλα σύμπαντα είναι ηγεμόνας κράτους, νομπελίστας επιστήμονας ή μετενσάρκωση του Βισνού, και ενστερνίζεται την τακτική "Ράβε-Ξήλωνε, δουλειά να μη σου λείπει".

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/306_EBT?oldid=125000".