21 Απριλίου

Μια παγωμένη νύχτα, όπου οι Ελ κούτσα - κούτσα με τους Βριλ κατέλαβαν το σώμα του Γεώργιου Παπαδόπουλου, του κοντού με το μουστάκι κοινώς και τον εξανάγκασαν να καταλάβει την Ελλάδα.

Ο τρόπος κατάληψης της ήταν απλός: Πηγαίνοντας σε ένα σκοτεινό νεκροταφείο το βράδυ στις 12, βρίσκοντας το κεφάλι μιας νεκρής κοπέλας που πέθανε 33 χρονών, παρθένα, ημέρα Σάββατο, κάνοντας έναν κύκλο με κρεμμύδια, σκόρδα και φασόλια φώναξε: "Οργκούντου Λιάκ Όπο Ούλος" και "Σόλου Όπο Κάιλ Υοτνθούκγρο". Αφού εκτέλεσε την συγκεκριμένη διαδικασία, βγήκαν από δυο ροζ-μπλε (ή μήπως ήταν μώβ-γκοθί?) τάφους ο Παττακός και ο Μακαρέζος οι οποίοι βοήθησαν τον Γιωργάκη τον κοντό στην διοίκηση.

Εκείνη την ημέρα, που πριν ήταν νύχτα, ημέρα που ανελήφθη στους ουρανούς ο Μπομπ ο μάστορας, η Ελλάδα κατελήφθη και πεθάναν όλοι.
Τότε γεννήθηκε ο Γεωργιάδης και τα καρότα αυτοκτόνησαν. Ως αποτέλεσμα, χρεωκόπησε η Forthnet που ξέμεινε από μαϊντανούς (και bandwidth λόγω κατάληψης των επικοινωνιών).

[επεξεργασία] Χρονικό της 21ης Απριλίου

  • 20 Απριλίου - 4:49 μ.μ: Κατελήφθη το σώμα του Γεωργίου Παπαδόπουλου από τους Ελ
  • 20 Απριλίου - 5:00 μ.μ: Υποστολή της σημαίας στο ΚΕΤΘ. Ο Στυλιανός Παττακός έπινε καφέ με τον βυσματία Καψιμιτζή.
  • 20 Απριλίου - 9:00 μ.μ: Ο Παπαδόπουλος με ένα εντυπωσιακό κόλπο έπεισε τον Παττακό πως ξημερώνει 25η Μαρτίου και πρέπει να γίνει παρέλαση.
  • 21 Απριλίου - 12:10 π.μ: Ο Παττακός βαράει συναγερμό στο ΚΕΤΘ και τρέχει τα φαντάρια στα άρματα.
  • 21 Απριλίου - 1:00 π.μ: Τα τάνκς παρελαύνουν στην Αθήνα. Ο Παττακός εδήλωσε πως εκάναμεν παρέλαση και οι Ελ που είχαν καταλάβει το σώμα του Παπαδόπουλου το παρέφρασαν σε εκάναμεν επανάστασιν

Τα υπόλοιπα είναι απλά ιστορία.

[επεξεργασία] Τι πραγματικά συνέβη

Φήμες λένε πως ο Κόμης Μ. διαφώνησε με τον Βασιλιά και επέταξε τις δυνάμεις των Ελ για να καταλάβουν την χώρα με κάθε δυνατό τρόπο. Εκείνοι βρήκαν την ευκαιρία να τρυπώσουν στο σώμα του Παπαδόπουλου και να συνωμοτήσουν, έτσι ώστε να φανεί σαν Πραξικόπημα υποκινούμενο από φιλοαμερικάνικα στοιχεία ούτως ώστε να μην μας βομβαρδίσουν με πυρηνικά οι Αμερικάνοι. Ο Παπαδόπουλος συναντήθηκε με τα συντρόφια αφού κατάφερε και τους έπεισε να κινητοποιηθούν ενάντια στην κομμουνιστική απειλή που άκουγε στο όνομα Βασιλεύς της Ελλάδος. Αυτοί τα πήραν και μετά τους έπεισε πως ξημερώνει η εθνική επαίτιος του Πολυτεχνείου και πρέπει να παρελάσουν.

Κατά τις δώδεκα το βράδυ, ο Παττακός ξύπνησε τον Μπαλούρδο για να πάει να ξυπνήσει το Περίπολο, το οποίο έπρεπε να πάει να σηκώσει τον Καραμαζώφ (και να του πει και δέκα μέρες φυλακή), ο οποίος έπρεπε να πάει στο κεπίκ να βαρέσει συναγερμό, μιας και ο κεπικατζής ήταν εξοδούχος και γύριζε τσόντα στο σπίτι της γκόμενας του Μπαλούρδου. Από κει και πέρα, συντεταγμένα ο Καραμαζώφ θα ξυπνούσε τα φαντάρια, θα έβαζε μπροστά τα τανκς για να ζεσταθούν, θα έκανε κάτι τελευταίες ρυθμίσεις στα πυρομαχικά, θα μαστόρευε την τηλεόραση που έδειχνε Τεχνική Βλάβη για να δούνε την επιχείρηση όλοι οι Έλληνες, θα ειδοποιούσε τα άλλα στρατόπεδα με σήματα καπνού σε κώδικα μορς αφού τον είχε κρυπτογραφήσει με SHA-1.

Ο Παττακός έμεινε ήσυχος αφού είχε αναθέσει όλη την επιχείρηση στον Καραμαζώφ που φώναζε Ε ρε Μπλιέτ! σαν τον παλαβό κι έτρεχε στο στρατόπεδο και γυάλισε τις αρβύλες του (πώς θα ζητούσε την χώρα με αγυάλιστες αρβύλες από τον Μεγαλειότατο;). Αφού τελείωσε βγήκε έξω κι ανέβηκε πάνω σε ένα Leopard-3, ξεκίνησαν για να καταλάβουν την Πόλη.

Ξεκίνησαν για Θεσσαλονίκη όπως έγραφε το αρχικό σχέδιο και πήρε τηλέφωνο τον Μακαρέζο στο κινητό για να του πει ότι δεν έχει E-Pass και κολλήσαν στα διόδια. Ο Μακαρέζος απάντησε με το ιστορικό Δεν Πληρώνω και μετά τον έβρισε γιατί κατάλαβε λάθος πόλη και θα ξεκινούσε τον 23ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο Πατακός έδωσε Μετά-Βολή! και αναδρομολόγησε όλα τα τανκ στην Αθήνα.

Τα φαντάρια δυσανασχέτησαν γιατί δεν υπήρχε ΚαΨιΜί και δεν υπήρχαν φραπέδες. Στην αρχή καταλήφθηκε η ΕΡΤ, το ΜΕΓΚΑ, το ΑΝΤΕΝΝΑ, το ΣΤΑΡ, το ΣΚΑΙ, τα ραδιόφωνα, τις εφημερίδες, τα φυλλάδια, το ίντερνετς, τα τηλέφωνα, τα κινητά, τα Άη Φον κι έπεσε λίγο ξύλο στο ΑΛΤΕΡ γιατί έδειχνε κάρτες με κουμμουνιστικό περιεχόμενο. Αφού κατελήφθησαν οι επικοινωνίες απο τα τανκς και η Forthnet είχε πολύ lag στο δίκτυο, κατέρρευσαν οι server και το διαδίκτυο και ο Βασιλιάς έμεινε να κοιτάει το Loading στο youtube. Πήρε τηλέφωνο στο ΓΕΕΘΑ όμως τον πρόλαβε ο Παπαδόπουλος που έσκασε μύτη στο Παλάτι με τα ΛΟΚ για να ζητήσει την διακυβέρνηση της χώρας. Ο Βασιλιάς του έριξε δέκα μέρες φυλακή γιατί ήταν αγυάλιστος και ο Παττακός γέλασε γιατί είχε προνοήσει. Ο Παπαδόπουλος τα πήρε στο κρανίο και συνέλαβε τον Βασιλιά. Ο Κόμης Μ. έτριβε τα χέρια του καθώς το σχέδιο πήγαινε όπως το είχαν σχεδιάσει οι σχεδιαστές του.

Το πρωί που ξημέρωσε, αράξαν για ταβλάκι όλοι μαζί και αφήσαν τους φαντάρους και την αστυνομία να κάνει συλλήψεις, φιλελευθεροποίησαν το Σύνταγμα και βγήκαν στα παράθυρα για να μαλώσουν με την Αντιπολίτευση. Η Τατιάνα ανέβασε τα νούμερά της αλλά βαρέθηκαν να βρίζονται και είπαν να τους στείλουν κρουαζιέρα στην Μακρόνησο. Αρκετοί δεν δέχτηκαν αυτό το δώρο και φύγαν με δικά τους λεφτά για Παρίσι, Λονδίνο και Τρίκαλα.

Εν τω μεταξύ οι Ελ που είχαν καταλάβει τον Παπαδόπουλο θέλανε να μιλήσουνε όλοι μαζί με αποτέλεσμα στις ομιλίες του να μιλάει σαν τον Μπάμπη τον Σουγιά όταν είχε νεύρα. Ο Κόμης Μ. συνειδητοποίησε το λάθος του και κούνησε τον ώμο κάνοντας έτσι νόημα στους Ελ να βγούνε μέσα από τον Παπαδόπουλο. Μόλις ο Παπαδόπουλος έμεινε ακατάληπτος από τους Ελ, συνειδητοποίησε το λάθος του και επιχείρησε να ξαναφέρει την Δημοκρατία στην χώρα. Πάλι καλά βρέθηκε ένας άγιος άνθρωπος που πρόλαβε το κακό και ανέτρεψε τον Παπαδόπουλο.

Ο Κόμης Μ. τότε ξεσήκωσε τους φοιτητές της πολυτεχνικής σχολής και τους έδωσε απόρρητα σχέδια για να φτιάξουν ένα ραδιοφωνικό σταθμό και να ξεσηκώσουν τον κόσμο έτσι ώστε να επέλθει η αποκατάσταση της δημοκρατίας. Η οποία επήλθε και φτάσαμε στο σήμερα.

[επεξεργασία] 21 Απριλίου Εορτολόγιο

Την Αγία ετούτη Ημέρα (είναι αλλιώς γνωστή και ως "η εθνοσωτήριος επανάστασις") εορτάζουν οι ακόλουθοι: Aγία Αλεξάνδρα η Αλεκωανδρούσα, ο Άγιος Παττακός ο Ολιγότριχος, ο Άγιος Μακαρέζος ο Θεραπευτής καθώς και ο Ιανός (όχι το βιβλιοπωλείο), ο Ιανουάριος (όχι ο μήνας) και ο Φαιστός (όχι το Ανάκτορο).

[επεξεργασία] 21 Απριλίου και Μουσική

Papadopoulos-21aprilioy

Το νέο CD του Γιώργου Παπαδόπουλου το οποίο κυκλοφόρησε στις αρχές Ιουνίου απο την Sony BMG Hellas. Περιέχει τα σουξέ του φύρερ και ένα τραγούδι ντουέτο με τον φύρερ του 3ου Ράιχ τον Αδόλφο Χίτλερ. Σύντομα θα κυκλοφορήσει και DVD με όλα τα videoclip του φύρερ Παπαδόπουλου.

[επεξεργασία] Eίπαν για την 21η Aπριλίου

-Γιατί αργήσατε εσείς?

-Είχε γεμίσει ο δρόμος μπλόκα κύριε Συνταγματάρχα... τανκς, πολλά τανκς...

-Ήταν πολλά Μπαλούρδο?

-Ουουου!!! Τανκς να δουν τα μάτια σας κύριε Συνταγματάρχα...

-Φαίνεται ότι έγινε κίνημα κύριε Συνταγματάρχα...

-Δεν έγινε κίνημα Καρανίκο... Εκάναμεν επανάσταση... Πηγαίνετε τώρα να πάρετε τα όπλα σας...

πάνε στον θάλαμο να πάρουν τα όπλα

-Πού είναι το όπλο μου?, Αα! Νάτο...

-Ρε μ@λ@κ@ αυτό είναι το δικό μου, πάρε το δικό σου...

-Ρε μ@λ@κε$ ποιος πήρε το δικό μου?

-Εδώ δεν έχουμε όπλα και αυτός κάνει επαναστάσεις...

-Τι γίνεται ρε μ@λ@κε$? (άλλος φαντάρος που μπαίνει στη σκηνή)...

-Εκάναμεν επανάσταση...(μιμούμενος τον Συνταγματάρχη)

-Περίεργο... εγώ είχα την εντύπωση ότι ο λαός κάνει τις επαναστάσεις...