17 Νοέμβρη

Η 17 Νοεμβρίου αποτελεί την εθνική επέτειο του Ελλάδιστάν για την επιστροφή του Μεγάλου Τσακ Νόρις. Γιορτάζεται ιδιαίτερα στην Καμένη Γέφυρα του Ελλάδιστάν, με την ευγενική χορηγεία των αυνανιστών της ΔΑΠ.

[επεξεργασία] Η εξορία του Τσακ Νόρις

Στις 21 Απριλίου 1967 έκανε την εμφάνισή του ένας νέος σούπερ ήρωας, γνωστός και ως Συνταγματάρχης Παπά-παπού. Ο Συνταγματάρχης Παπά-Παπού, αφού έκανε μία εκστρατεία φραπέδων στη Θεσσαλονίκη, όπου κέρασε όλους τους φραπεδοφόρους της συμπρωτεύσας δωρεάν φραπέ εγκαταστάθηκε στην Αθήνα, όπου και κατέλαβε την εξουσία με τη βοήθεια του Ακατανόμαστου (βλ. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης), ο οποίος ευχήθηκε στην τότε κυβέρνηση να πάθει ανεμοβλογιά. Ο Παπά-παπού εγκαθίδρυσε Χούντα σε όλο το Ελλάδιστάν (υπάρχουν φήμες ότι, στο τέλος, παντρεύτηκαν με τη Χούντα σε κλειστό γάμο στα νησιά Φίτζι, οι οποίες, όμως, δεν έχουν επιβεβαιωθεί). Μετά την ανάληψη της εξουσίας ο Παπά-παπού, όντας από πάντα ψωνάρα, αποφάσισε να εξορίσει τον Τσακ Νόρις, το σούπερ ήρωα του Ελλάδιστάν, τον οποίο και έστειλε στον Άρη.

Με την εξορία του μεγάλου αυτού ήρωα άρχισε μία τρομερή περίοδος για το Ελλάδιστάν. Ο Παπά-παπού κόλλησε αφίσες του σε όλους τους κεντρικούς δρόμους των πόλεων και ανάγκασε τους Έλληνες να τον προσκυνάν πέντε φορές την ημέρα, θεσπίζοντας σχετικό νόμο. Σύμφωνα με αυτόν το νόμο, που όνομασε Η υποχρεωτική ένδειξη αγάπης προς τον προικισμένο (σε κάθε τομέα), πανέμορφο, πανέξυπνο και φοβερό Παπά-παπού πέντε φορές την ημέρα όποιος Έλληνας αρνούνταν να υπακούσει θα υποβαλλόταν στο τρομερό βασανιστήριο να δεχτεί την ευλογία του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Αυτή η κατάσταση κράτησε μέχρι τις 17 Νοέμβρη του 1973.

[επεξεργασία] Η επίστροφή του Τσακ Νόρις

Οι φοιτητές του πανεπιστημίου Αθηνών (παράρτημα του πανεπιστημίου Καμένη Γέφυρα) αποφάσισαν, στις 17 Νοέμβρη του 1973 την επάνοδο του Τσακ Νόρις στην Ελλάδα. Τα μεσάνυχτα της 16ης Νοέμβρης κλείστηκαν στο χώρο του πανεπιστημίου και έβγαλαν ραδιοφωνικές ανακοινώσεις, σύμφωνα με τις οποίες απαιτούσαν την επιστροφή του σούπερ ήρωα στην Ελλάδα.
Ο Τσακ Νόρις υπέκυψε στα κολακευτικά τους σχόλια και επέστρεψε στην Ελλάδα, για να διεκδικήσει το ρόλο του σούπερ ήρωα. Βοήθησε την εγκατάσταση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο τις πρώτες πρωινές ώρες της 17ης Νοέμβρη, με το σύνθημα "ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ". Ο Παπά-παπού έστειλε τανκς και αστυνομικούς για να καταστείλει την εξέγερση αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο Τσακ Νόρις έριξε πιπέρι στο φαγητό του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη ώστε να φτερνίζεται και να μην μπορεί να ξεστομίζει ευχές. Ως αποτέλεσμα, οι φοιτητές νίκησαν τις δυνάμεις του Παπά-παπού και η ηρεμία επανήλθε στο Ελλάδιστάν.
Ο Παπά-παπού το έσκασε με τη Χούντα ενώ ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης νοσηλεύτηκε για προβλήματα στους πνεύμονες λόγω συσσώρευσης κόκκινου πιπεριού. Η "ηρεμία" επέστρεψε στην ταραγμένη χώρα.

[επεξεργασία] Άλλες χρήσεις του όρου

Εμπνευσμένη από τη γενναιότητα του Τσακ Νόρις, μία ομάδα ανθρώπων με IQ-ραδικιού δημιούργησαν μία αίρεση την οποία ονόμασαν "Ε.Ο. 17 Νοέμβρη". Ωστόσο, η ασύγκριτη μαλακία με την οποία 'πότισαν' τους Έλληνες και την κυβέρνηση οδήγησε στη σύλληψή τους και την φυλάκισή τους στο Δαφνί.