FANDOM

Rtrt Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

Ο αριθμός 11 (για συντομογραφία θα αναφέρεται με βάση τον 15 'X'e^12,345 αλγόριθμο μικρού μήκους ως παπάγια), αποτελεί πόλο έλξης μαθηματικοφυσικοχημικών και οικονομολοβιοτεχνολογικών επιστημών,διότι ο αριθμός "παπάγια" θεωρείται ως σημαδιακός αριθμός σε όλους αυτούς τους κλάδους,με κλασσικά παραδείγματα τα 11 παιδιά του Ζεβεδαίου,τις 11 Εντολές του Θεού,τους 11 μαθητές του Χριστού(ο 12ος αποχώρησε επειδή τόλμησε να φιλήσει τον Διδάσκαλο του έχοντας φάει σκόρδο στον Μυστικό Δείπνο)και βέβαια οι 11 "μαύρες σκουλυκομυρμηγκότρυπες" του δημοσίου!!Επιπλέον,σύμφωνα με τον Θρύλο της Βαβέλ ο Αίσωπος σε συνεργασία με τον Ρομποκόπ μπόρεσε και έχτισε την Σελήνη από μιά σκόνη από το βρακί του Σούπερμαν(ξέρετε,αυτό το κόκκινο για το οποίο ακόμη ¨πουλάει μούρη")μέσα σε 11 ημέρες και 11 νύχτες(τυχαίο?)...Αλλά ας εξετάσουμε πιό προσεχτικά την τρομερή ιοντικοηλεκτρομαγνητική συνομωσιολογική επίδραση του αριθμού 11!

Ο παπάγια είναι πρώτος αριθμός με επέκταση και επίσης ο πρώτος αριθμός που έπιασε γκόμενα την Πάμελα .exe και κατά κύριο λόγο είναι ένα πανάρχαιο ιερογλυφικό της εποχής του Τούτενσταϊν της Μικρής Μούμιας(ο οποίος χρονολογήται κατά το 11.111πΧ στις 11:11 μετά μεσημβρίας) το οποίο βρέθηκε πρώτη φορά στον Πολεμικό Ωκεανό, όταν ο Χριστόφορος Κολόμβος ανακάλυψε το λιμάνι της Νέας Υόρκης και έκανε παρέα στο Άγαλμα της Ελευθερίας(φήμες λένε ότι η Ελευθερία από την χαρά της έβαλε κατά λάθος φωτιά σε όλην την πόλη-από τότε κρατά πέτρινο δαυλό) στην προβλήτα 111/11 καθώς ένα μικρό πλοιάριο που το καθοδηγούσε το Ιπτάμενο Μακαροδονοτέρας μετέφερε τον μοναδικό γνώστη του αριθμού παπάγια αλυσοδεμένο και ραντισμένο με θειάφι.
.Αμέσως ο Κολόμβος έστειλε ταχυδρομικά περιστέρια στην Τουμπάι για να αναγγείλει το γεγονός!!

Ο άνθρωπος αυτός (το όνομα του παραλείπεται από τα κείμενα της ιστορίας λόγω γεροντικής άνοιας έπειτα από το 11ο μπάι-μπας του συγγραφέα) κατά την άφιξή του ψέλλισε τον αριθμό αυτό και αμέσως οι δορυφορικές επικοινωνίες κόπηκαν..

Ο παπάγια αμέσως έκοψε το σήμα των ταχυδρομικών περιστεριών,με αποτέλεσμα τα τελευταία να αποπροσανατολιστούν και αντί για την Τουμπάι να καταλήξουνε στην Τούμπα!!Θρύλοι λένε πως τα περιστέρια από τον ντροπή τους πήδηξαν στην Αίτνα όπου και έγιναν ψητά,άλλοι πάλι λένε ότι τα περιστέρια άλλαξαν επάγγελμα και έγιναν σοβατζήδες…

Η απελευθέρωση τεράστιας ποσότητας γκοτσιλιάς και αμμωνίας προκάλεσε διάβρωση των βράχων και ξηρότητα της ατμόσφαιρας που σε συνδυασμό με το επικείμενο χαμηλό βαρομετρικό δημιούργησε τις καταλληλότερες συνθήκες για βροχή.

Τότε έβρεξε βατράχια και καρακάξες στη Σικελία, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Ο Κολόμβος διέταξε αμέσως τον άγνωστο άνθρωπο που κατέφθασε στην Αμέρικα και δημιούρησε όλο αυτό το χάος να του εκμυστηρευτεί το μεγάλο μυστικό του.

Ο άγνωστος άνθρωπος που για συντομία θα τον ονομάζουμε Τραχανά του έθεσε το εξής ερώτημα :

  • « 7 + 5 πόσο κάνει; Έντεκα ή ένδεκα» .
  • Ο Κολόμβοςς απάντησε έντεκα, και τότε η προβλήτα ξαναcrashαρε.
  • "Μαλάκα Ισπανέ" - του είπε ο Τραχανάς (λόγω ιδιωματισμού στην αστική αγγλοσαξωνική γλώσσα θα τον λέμε σκουπ) -"δώδεκα κάνει".
Ο Ισπανός αφηνιασμένος  φώναξε «This is SPARTA!!!” 

και με μια κίνηση τζούντο στο οποίο είχε αποκτήσει 11 ΝΤΑΝ πέταξε τον άγνωστο Τραχανά στον ωκεανό και έγινε τροφή στα γατόψαρα!

Φήμες,βέβαια,λένε ότι από τον φόβο του η θάλασσα έγινε καφεκίτρινη και έτσι γλύτωσε
απ’τα ψάρια!Από την χαρά του έκανε μια κίνηση κωλοδάχτυλου στον Κολόμβο 

φωνάζοντας του «Ή Ταν ή Νταν!!!»και έτσι ο Κολόμβος έβγαλε το τουφέκι από την θήκη του και αφού φώναξε «Άσ’τα λαβήστα,μπέυμπι» του πέταξε χοντρό αλάτι!!

Από τότε το πτώμα του αγνώστου ακόμη αναζητήται….

Πάντως μαζί του πήρε και τον μυστικό του αριθμό!

Ο Κολόμβος φώναξε τότε στον ελαφρώς ντικιντάγκα υποπλοίαρχο του:

"Ρε Μπάμπη,τι ώρα είναι;" και αυτός αποκρίθηκε
"ένδεκα καλέ Κολόμβε".

Λογικό ακόλουθο ήταν να μαυρίσει ο ουρανός και να ρίχνει καταιγίδα κάνναβης για έντεκα ώρες. Ο τόπος γέμισε μαστούρα,ο Κολόμβος αναγκάστηκε να γυρίσει στην Ισπανία και τότε λύθηκαν τα Ελευσίνια Μυστήρια από τον Νιούτον(άλλη ιστορία)…Ωστόσο επιστημονικές μελέτες αποδυκνείουν ότι ο άγνωστος παπάγια είναι τελικά ο αριθμός 11,μερικά από τα πλέον ατράνταχτα επιχειρήματα είναι ότι ο αριθμός 11 είναι ο αριθμός που αποτελείται από δύο φορές τον πρώτο αριθμό(αριθμός 1)και συνεπώς ο αριθμός 11 πρέπει να είναι δύο φορές πιο πρώτος αριθμός από τον 1(που είναι Ο πρώτος)και επίσης ο αριθμός 11 περιέργως αποτελεί πόλο έλξης για πολλούς σπουδαίους ανθρωπιστές και ειρηνοποιούς της παγκόσμιας ιστορίας,όπως ο Μπιν Λάντεν(ο οποίος ανακαίνισε τους Δίδυμους Πύργους στις 9/11-πράγμα καθόλου τυχαίο),άρα είναι φανερό ότι κάποια άγνωστη δύναμη διέπει αυτόν τον αριθμό και η οποία ερευνάται ακόμη από τον Νόμο του Μπόλτζμαν και τον Αρκά!

Μιας και που αναφέρθηκε η εν λογω τρομοκρατική επίθεση, είναι γνωστό πως τον Σεπτέμβριο του 2001 αεροσκάφος της Aegean, σε συνεργασία με τους Εβραίους και την Αλ-Κάιντα, συμμετείχε στις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Διεθνές Κέντρο Εμπορίου. Για να μην δυσφημιστεί το όνομα της εταιρίας, το αεροσκάφος βάφτηκε στα χρώματα της American Airlines και ο τύπος του δηλώθηκε ως Boeing 767, αντί για 737, τον τύπο που χρησιμοποιούσε τότε η εταιρία. Σύμφωνα με την επίσημη αναφορά,οι πιλότοι λίγο πριν την σύγκρουση κατανάλωσαν 2 μπουκάλια βότκα ο καθένας και ύστερα έδεσαν τα μάτια τους με ένα μαύρο μαντήλι. Σκοπός των πράξεων αυτών ήταν η συκοφαντία εις βάρος τρίτων. Δηλαδή να δηλώσουν πως τους νάρκωσαν. Τελικά, το σχέδιο εκτελέσθηκε με επιτυχία σύμφωνα με κάποιους κατοίκους από το Δαφνί Αττικής. Ωστόσο λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων, της επίσημης αναφοράς και σοβαρότητας, η ιστορία αυτή θεωρείται ως ψέμα. Οι πιλότοι του μοιραίου αεροσκάφους ήταν ο King Kong και ο Αδόλφος Χίτλερ, που τον είχαν ξεγελάσει οι Εβραίοι και του εγγυήθηκαν ότι η πτήση είχε σκοό υπερ της Άρειας Φυλής.

Ανακτήθηκε από το "http://frikipaideia.wikia.com/wiki/11?oldid=126829".