Καραμολέγκολας

Ανακατεύθυνση από (καραμο)λέγκολας

Ο Καραμολέγκολας ανήκει στην φυλή των ξανθών ξωτικών της χώρας του Ποτέ.

Γιος του Θρανδουίλη και της Μερόπης, ο Καραμολέγκολας γεννήθηκε κάπου-κάπως-κάποτε στην Ελλάδα του δυο χιλιάδες. Διακρίθηκε στις μάχες με τους Σπαρτιάτες (ήταν πισωκολλητάρι και πατρώνος του Χελωνίδα, τον οποίο τελικά πρόδωσε για μια φέτα ψωμί λέμβας και μια ψηφιακή μπογάτσα από ηλεχτρισμένο καλαμάρι) και ως οπλαρχηγός της επανάστασης (ναι μπρε...) του '21 στην Πελοπόννησο της Σμύρνης όπου μαζί με τον κοντοπίθαρο εκατόναρχο-κουμπάρο Γίμλι τα έκαναν γυαλία καρφιά-μονά-ζυγά-διπλά δικά σου και έφεραν τους Ντούρκους στο αμήν παρά τέταρτο.

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια της νιότης

Ο Καραμολέγκολας γεννήθηκε στο Κάτω Περτούλι του Λοθλόριεν Ηγουμενίτσας και από τα πρώτα 50 χρόνια της ζωής του διακρίθηκε για την παχύτητα, την πεστροφία και το μεγάλο μήκος (του τόξου του). Mαζί με τους κολλητούς του συνήθιζε να περνά-περνά-η-μέλισσα τα ζεστά απογεύματα του ανοιξιάτικου Αυγούστου σφαγιάζοντας Ορκ και ειδικούς φρουρούς στις όχθες του ποταμού Farmville.

Πέρασε άσχημη παιδική ηλικία. Ο παππούς του τον βίαζε κατά συρροήν κι εκείνος νόμιζε ότι του έκανε μαθήματα σεξ. Ο πατέρας του δούλευε ως πόρνη στην Τρούμπα και στα ρεπό του έπαιζε υδραυλικό μαντολίνο σε χαρτοπαικτικές λέσχες της Ριγήλης και σε πρεζοδρόμια. Η μητέρα του φέρεται ως πολύ αυταρχική, απόγονος της Ξανθίππης και με ελάχιστο ενδιαφέρον για την τοξοβολία, την επαγγελματική σταδιοδρομία του γιού της, Καραμολέγκολα. Μέχρι και τα 6 του χρόνια φέρεται να της έφερνε τις εφημερίδες μέσα στις παντούφλες αφού έτρωγε 3 σφαλιάρες κι ένα Φοφίκο.

[επεξεργασία] Εφηβεία και κούρεμα

Στα 12 του χρόνια κι ενώ μελετούσε Μανίνα για τις ακαδημαϊκές εξετάσεις Χλωρίνης, τον επισκεύτηκε ο έρωτας. Ήταν ακριβώς πάνω απ' το δέντρο του και σκυμμένος ως ήταν ο Καραμολέγκας έφαγε μια βελιά στον κώλο.(Του μπήκε αρκετά βαθιά και καθότανε για έναν ολόκληρο μήνα με τα πόδια ανοιχτά. Βέβαια, λόγω των βιασμών που αναφέρθηκαν παραπάνω το είχε συνηθίσει). Γύρισε να κοιτάξει τι τον χτύπησε και ερωτεύτηκε ακαριαία το βέλος. Έκτοτε η φαρέτρα αποτελεί γι' αυτόν ότι η ταμπακιέρα για μένα... Χαχαχα (pov)

Ερωτευμένος πλέον με την τοξοβολία άρχισε συνεχώς να εξασκείται στην οικογένειά του. Προμηθεύτηκε πολυκαρβονικά, elixirια βέλη, διαμέτρου 1,76 KG/Fm?/34m2 και φαρέτρα DUO καθώς και αυτοκόλλητους στόχους τύπου dart. Κόλλησε σε κάθε μέλος της οικογένειας από ένα και σε λίγες μέρες τον επισκέφτηκε κοινωνικός λειτουργός σε θέματα ορφάνιας. Η απόφαση του δικαστηρίου ήταν σαφής: αναμορφωτήριο ή Μόρντορ. Η πολιτική υπεράσπιση του Βαμβακούλα επέλεξε το δεύτερο κι έτσι ο Χαραμολέγκολας μετατέθηκε στη Μέση Γη να βρει τη συντροφιά του δακτυλιδιού και του παλουκιού ν' αρχίσουν τις μπύρες και το κουν-καν πριν ξεκινήσουν την ταλαι-πορεία για την καταστροφή του δαχτυλιδού στο μεγάλο HP καταστροφέα της Μόρντορ. Μαζί τους πήραν κι έναν δόκιμο συγγραφέα τον Ρόναλντ Ρίγκαν Τζέη Ρέη Λη Άαρονς Νιμπελούκεν Βόλχραφτ ΈηζοφΜπέης Λίγκρεν Γουόκι Τόλκιν Λένιν, ως ρεπόρτερ.

[επεξεργασία] Η μάχη της Κοίλης (μέσης) Γης

Δυστυχώς γι' αυτόν το καθήκον τον κάλεσε και αυτός ως υψηλό ξωτικό έπρεπε να πάει να καταταγεί. Ο λοχίας Έλροντ τον έστειλε σε απαλλακτική αποστολή, με άλλους οκτώ άντρες (?). Η αποστολή τους ήταν να δώσουν πίσω στον Σάουρον τον Μαύρο ράφτη το άθλιο και ντεμοντέ δαχτυλίδι που έφτιαξε για τον Σμίγκολ, ένα Bisexual πλάσμα που λάτρευε την σαρκική επαφή με δαχτυλίδια και τα ονόμαζε - my precious.

Εκεί, ο Ταραμολέγκολας αφού προετοιμάστηκε κατάλληλα για τη βιοκαλλιέργεια πίτσας από στειρωμένα μανιτάρια κι αφού προσευχήθηκε στο θεό του έρωτα να προσέχει τα βέλη του, ρίχτηκε στη μάχη με τις αδερφές Μπρόγιερ στο πλευρό του (εμφύτευση). Η συμβολή στην καταστροφή του δαχτυλιδιού και την αντικατάσταση (με εγγύηση) με ένα αποψιλωμένο-βιοδιασπώμενο στρακαστρούκα λιακόνι, ήταν καθοριστική, όσο κι ο Σεϊταρίδης στη σταυροβελονιά. Παρέα με το νανοτεχνολόγο Γκίμλυ Κορσάκωβ προστάτευσαν το Φρόντο και την παρθενιά του έως και να κουμπαριάσουνε προξενεύοντας τον στο Γκόλουμ.

Έκτοτε ο Παρλαπαλέγκολας ζώθηκε και στεφανώθηκε με δάφνες, πικροδάφνες και μαυροδάφνες Ντομ Περινιόμ (πράσινη Λα ματζόρε) οπότε και ανακηρύχθηκε Άρχοντας του Δάσους και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Θανάσης Βέγγος ΕΠΕ. (ναι, σιγά μη βάλω παραπομπές ;)...)

[επεξεργασία] Ενηλιθίωση και πρώκτωρος θάνατος

Τα υπόλοιπα χρόνια κύλησαν χαλαρά για τον Τυροπιτολέγκολας, σαν επίμονη κουραδίτσα κολλημένη στο χείλος της σούφρας, αναποφάσιστη και δειλή για την πτώση της τη στιγμή που ούτως ή άλλως σου έχει τελειώσει το κωλόχαρτο.

Παρέα με ένα Τζακ Ντάνιελς κι ένα καλό βιβλίο για τα ψηφιδωτά πέρασε τα υπόλοιπα 123.326.789,log4 χρόνια της ζωής σου πλάθοντας ιστορίες τρόμου με τα κατορθώματά του στη Μόρντορ και στο Παγκράτι ενώ, προς το τέλος της ζωής του, δηλαδή το 2046, ανακηρύχθηκε από το Σύλλογο Πιγκουίνων του Ουζμπεκιστάν, ως "Επίτιμος Δημότης" ή επίδημος Τι-πότης!?" για την πολιτισμική του προσφορά στο ψάρεμα ναρκαλιευμένης πέρκας με διπλό κουρκουμπίνι και εμαγιέ φασόν τύπου Ω (ΣΟΛ μινόρε εβδόμης). Πέθανε στα 43 του χρόνια μετά 81 ολόκληρα χρόνια στην Τουλούπα Αγίου Στρατή του Πολυχρονεμένου (Άνω Καλούμπα Κυθήρων) και κηδεύτηκε με τιμές στη γενέτειρά του Τρούμπα. Τη σωρό του συνόδεψαν τα Παιδιά απ'την Πάτρα κι ο Τζων Τίκης τραγουδώντας τη Ζιγκουάλα σε παραδοσιακή Βρετανική έκδοση (V. 12s5 beta). Τα βέλη και η φαρέτρα χαρίστηκαν στο Λαογραφικό και Εξοραϊστικό Βιολογικό Όμιλο κοινής εταιρικής ευθύνης Ομορρύθμου fax Ο Πικιοκιός ο Μωραΐτης, για τις ανάγκες τους σε εκθετήριο υλικό. Το μουσείο πλέον μετονομάστηκε απλά σε "Άρκαλος" σκοπεύοντας σε φοροαπαλλαγές (Απαλλάχτηκα από σένα, απαλλάχτηκααααα).

[επεξεργασία] Είπαν για το Λέγκο

“Ή εγώ ή αυτός.”

- Αυτός σε κρίση προσωπικότητας

“Η 'γωω ΄η φαυτόυός.”

- Αυτός σε κρίση ελονοσίας

“Μάλλον εγώ!”

- Αυτός, σε άδικη κρίση

“Ωχ... ήρθε κι ο ψηλός... σιγά μη γαμήσω απόψε...”

- Ο Φρόντο ενθουσιασμένος στη θέα του ΔενΚολάς νά λυκοκοιτάει το Γιοσάμιτι Σαμ

“Επανέφερε καθεστημένες φόρμες στην επιστήμη της βαλιστικής ενώ η διάμετρος του τόξου αναπροσαρμόστηκε στα πηγαία μέτρα της ιδιοκατασκευής πέραν γεωμετρικών προσομοιώσεων της φρακταλικής λειτουργίας της μολόχας ως αποσμητικού του βέλους.”

- Ο Τζίμης ο Πατατούκας για τη ραδιενέργεια

“Το γλήμμα από stub έγινε stop! Να δούμε ποιος θα συμμαζέψει τις τόσες παραπομπές!”

- Διχτάτορας Γκόμπλιν της Φιρικιπαίδειας (bot)