Ψυχή

Η ψυχή αποτελεί πολυσύνθετο ζήτημα ισάριθμων αποπειρών ορισμού. Ως εκ τούτου ο όρος πρέπει να εξετασθεί από τις σκοπιές (γερμανικές) της βιολογίας, ψυχολογίας, θεολογίας, φιλοσοφίας και φιλολογίας.

[επεξεργασία] Βιολογική σκοπιά

Η βιολογική σκοπιά της ψυχής είναι τριπλό δίωρο νούμερο που επωμίζονται δύο φαντάροι σε πλήρη εξάρτηση από τον επιλοχία. Ως ψυχή βιολογικά ορίζεται εκείνο το πράγμα που βρίσκεται στον μετανωτιαίο προμετωπικό κρόταφο της σπάλας ενός διετούς εμβρύου με καθυστερημένη εμμηνόπαυση. Διαθέτει χνουδωτή ημίρευστη επιφάνεια και ζεστό εσωτερικό που την κάνει ιδανική για να διατηρήσετε τη θερμοκρασία στο παγουρίνο. Ο πατέρας της σύγχρονης βιολογίας Κάρουλος Δαρβέηντερ αποδίδει την ύπαρξη ψυχής σε μια αψυχολόγητη τσιγκολελέτα της φύσης την οποία ακόμη πληρώνουν οι πήθικοι στο εργαστήριο αλλά όχι και οι γιατροί τους. Κατά μια βιοθεϊστική άποψη η ψυχή μεταμοσχεύεται σε κομματάκια, καθώς ολόκληρο το σώμα είναι ο θρόνος της ψυχής.

[επεξεργασία] Ψυχολογική σκοπιά

Η ψυχολογική σκοπιά της ψυχής καταργήθηκε έπειτα από την αυτοκτονία δυο παλαίουρων που διατάχθηκαν να την κάνουν λίγο πριν τη λελέντζα. Παρά ταύτα και για την τιμή των όπλων (χονδρική) παρέμεινε ο ορισμός της ψυχής από τη σκοπιά αυτή. Έτσι, κατά την ψυχολογία η ψυχή είναι μια νευροχημικοβιολογικοσυνηδειτασυνειδητή λειτουργία με την κλινική ονομασία MC23TYV,12. Για την ψυχολογία ήταν απαραίτητη η ανακάλυψη του όρου "ψυχή" για να βγάζουν ψωμάκι οι επιστήμονες και οι κομπογιανήτες της ψυχής. Ως ψυχή κατ' επέκτασιν η ψυχολογία ορίζει "την έννοια που δύναται να εξοφλήσει μια μέτρια κολώνια μέσα σε μια συνεδρία και ένα καλό πλυντήριο μέσα σε μια μέρα.

[επεξεργασία] Θεολογική σκοπιά

Η θεολογική σκοπιά της ψυχής φυλάσσει ένα φρεσκοβαμμένο παγκάκι στον Έβρο εδώ και τρεις συναπτές δεκαετίες. Αποτελεί την πρώτη ύλη για την ίδια την ύπαρξη θρησκείας καθώς εκείνη προσπαθεί να σώσει τις ψυχές με ένα μικρό αντίτιμο ικανό να διπλασιάσει το βάρος, την περιουσία και την επιρροή ενός παπά. Ως ψυχή λοιπόν η θεολογία ορίζει εκείνο το ταπεινό αντικείμενο με απευθείας σύνδεση με το θεό, ο φορέας του οποίου πρέπει να απέχει από το φαγητό, το πιοτό, το χιούμορ, το γαμήσι και τους ανθρώπους.

[επεξεργασία] Φιλοσοφική σκοπιά

Η φιλοσοφική σκοπιά της θρησκείας μετατράπηκε σε απλή περίπολο έπειτα από κάτι φαντάρια με βγαλμένες αρβύλες που κοιμόντουσαν εν ώρα υπηρεσίας. Η ψυχή απασχόλησε τους φιλοσόφους ήδη από την πρωκτοσωκρατική εποχή δίνοντας τροφή και κύρος σε αμφισέξουαλ γερόντια να κηρύττουν την αξία της όπου υπήρχε πιθανότητα να παλεύουν λαδωμένα 18χρονα μούσκλια. Οι συνομιλίες είχαν έντονη τη φωνηεντική και στικτική ποιότητα αφού παρουσίαζαν την εξής περίπου μορφή...

Φιλόσοφος: Ω...
Μπρατσαράς: Α!!...

Φ: Ω ναι... Ω...
Μ: Α... ναι... ω....

[επεξεργασία] Φιλολογική σκοπιά

Η φιλολογική σκοπιά ονομάστηκε έτσι από τους στρατιώτες Ψυχάρη και Τριανταφυλλίδη όταν τη βάραγαν μαζί στο Τεπελένι. Οι έντονοι αντίλογοί τους, προπομπός του μετέπειτα Γλωσσικού Ζητήματος, έμειναν ιστορικοί και τιμής ένεκεν η εν λόγω σκοπιά ονομάστηκε εφεξής "Φιλολογική". Κατά τους φιλόλογους η ψυχή δεν είναι τίποτις άλλο από 4 γράμματα (ψ-υ-χ-η) που σαν ακορντεόν αναπτύσσουν 2 γράμματα: τα Ψ και Χ. Ως εκ τούτου η φιλολογία δεν παρέχει και πολλές πληροφορίες για την ψυχή πέραν από το ό,τι ετυμολογείται από το "ψύχω" που σημαίνει "πνοή". Αυτό έρχεται βέβαια σε εννοιολογική αντίθεση με το γεγονός ότι η ψυχή θεωρείται μία ενώ οι πνοές ενός όντος πάρα πολλές. Το πρόβλημα λύνεται εν μέρει εφόσον μιλάμε για επτάψυχες γάτες αλλά και πάλι οι γάτες έχουν πολλές παραπάνω πνοές.

Κατά την έγκριτο ψυχολόγο - ψυχοδραματίστρια - ψυχίατρο - ψυχοερευνήτρια Li Futoraifu από το Arkansas Αιτωλοακαρνανίας, η ευρωπανατολική διαδραστικότητα της Ψυχής καταμαρτυράται ως το Psy & το Chi της γκρίκλικης αλφαβήτου. Την παρετυμολογεί από το ρήμα «ψύχω» & «πνέω» ως τον κολοφώνα του αεροκινητήριου ψυγείου. Παρακάτω το γλήμμα θα αξιοποιήσει αρκετές από τις προτάσεις της επιστήμονος αναφορικά με την ψυχή. Αφού αναλύθηκε ο ορισμός της ψυχής από διάφορες σκοπιές μπορούμε πλέον να προχωρήσουμε στα ζητήματα που εκείνη έχει εγείρει.

[επεξεργασία] Σχετικά με την ψυχή

Η Ψυχή εξαπανέκαθεν και απανταχώθεν θεωρείτο ζευγάρι με τον Έρωτα. Για τούτο το λόγο και πλήθος κοσμικών στυλών (στυλοί που δημιουργούνται από αυτοανάφλεξη σκοτεινής ύλης) ασχολούνται με το δημοφιλές ζευγάρι ήδη από την εποχή της Μανίνα και του Μπλεκ.

  • Μαθηματικώς ταυτίστηκε με το άπειρο κατά τη λαϊκή ρήση "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου".
  • Η ψυχή συνηθίζεται να βγαίνει είτε μετά το θάνατο του αθρώπου, είτε μετά από 10 λεπτά με τον Πρέκα. Συνήθως βγαίνει μετά τις 9 το βράδυ σε επιλεγμένα μπαράκια που βαράνε Psy Trance.
  • Κατά τον κινηματογράφο η ψυχή ζυγίζει ακριβώς 9 γραμμάρια και κάτι ψιλά (κι αγνάντευε).
  • Κατά την την τηλεόραση ψυχή είναι αυτό που έχουν και οι παντρεμένοι. Πράγμα απολύτως λογικό εφόσον μόνο με ψυχή μπορείς ν' αντέξεις ένα γάμο και είναι εκείνο ακριβώς που ζητάει το άτερον ήμισυ για να τσαλοπατήσει ανελέητα.
Άλλες γλώσσες