Χώρα του Ποτέ

Marijuana-leaf-USA m

Η σημαία της Χώρας του Ποτέ

Εξωτικός παράδεισος, γνωστή και ως Χώρα του Πρωκτέ, που βρίσκεται στο βορειοδυτικονοτιοανατολικό μέρος του Ατλαντικού Ωκεανού. Δεν είναι γνωστό σε εμάς πώς πήρε το όνομα η χώρα, αλλά μπορείτε βέβαια να απευθυνθείτε στο Μάκη. Πρωτεύουσά της είναι η Πρωκτόπολη. Η Χώρα του Ποτέ είναι γνωστή από τον μεγάλο της ήρωα Πήτερ Παν (ο οποίος διευθύνει αλυσίδα σουβλατζίδικων στην Ελλάδα) αλλά και από την εθνική της σταρ, την Τίκη-μπελλ.
Hookpirates

Το σήμα του Κάπταιν Χουκ

[επεξεργασία] Χλωρίδα & Πανίδα

Το εξωτικό αυτό νησί είναι καλυμμένο όλο από πυκνή ζούγκλα. Έτσι, ευδοκιμούν μπανανιές, φοινικιές, χουρμαδιές, σαρκοφάγα και χορτοφάγα φυτά καθώς και 98 διαφορετικά είδη μαριχουάνας (αυτό συμβολίζει και η σημαία της χώρας).

Στη ζούγκλα της χώρας ζουν πολλά είδη ζώων που δεν επιβιώνουν σε άλλα μέρη του κόσμου. Τέτοια είναι το μαρσουπιλαμί, ο κροκοδειλομικρούλης κ.ά.
Κροκομικρούλης

Ένας κροκοδειλομικρούλης

[επεξεργασία] Ιστορία

Η Ιστορία της χώρας ξεκινάει μόλις γεννιέται ο Πήτερ Παν. Αυτός μαζί με μια ομάδα αριστούχων ορφανών διώχνει από το νησί τους πειρατές του Κάπταιν Χουκ, που είχαν απαγάγει τη δεύτερη γκόμενά του, την ινδιάνα Τάιγκερ Λίλλυ.Τότε κηρύσσεται πρώτος βασιλιάς της χώρας, με το όνομα Πέτρος ο Α’ ο Παντοκράτωρ. Βασίλευσε επί 20 χρόνια δίκαια και σωστά. Ήταν μάλιστα ο πρώτος που
Sven myanmar crw 2081 rt8s

Γυναίκα από τη φυλή των Χλαπάτσι απολαμβάνει τη μαριχουάνα της, πριν από το μεσημεριανό της ύπνο.

έδωσε δικαιώματα στους ινδιάνους Χλαπάτσι, οι οποίοι ζουν μέχρι και σήμερα στο νησί. Μετά από 100 χρόνια της βασιλείας της Δυναστείας των Παν, που δικαίως χαρακτηρίζεται Πανιοκρατία,στην εξουσία ανεβαίνει ο πρωθυπουργός, ο Λουδοβίκος Γκρούμπλοξ, ο πρώτος στην ιστορία. Βοηθάει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας αφού νομιμοποιεί την εξαγωγή της μαριχουάνας, κύριο γεωργικό προϊόν. Στην εποχή του επίσης γυρίζεται και η ταινία του Ντίζνεϋ με θέμα τη ζωή του Πήτερ Παν. Η χώρα κονομάει απ΄ την ταινία 5.000.000 $. Εξαιτίας της ταινίας αυτής μάλιστα έρχονται ανήξεροι τουρίστες, οι οποίοι θέλουν να απολαύσουν τον ήλιο, την αγνή μαριχουάνα και τη ρέγκε, που είναι η παραδοσιακή μουσική της χώρας. Από τότε η χώρα αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς φτάνοντας σήμερα να είναι υποψήφια χώρα για την ένταξη στην Ε.Ε. και να παίζει προκριματικά για το Τσάμπιονς Λιγκ.
Ugly;θεεν

Η βασίλισσα Μαρία η Άσχημη, η τελευταία στην ιστορία της χώρας

[επεξεργασία] Eθνικός Ύμνος

http://www.youtube.com/watch?v=HdXz9Y9lztc&ob=av2e

Πολιτισμός

Όπως έχουμε ήδη πει η παραδοσιακή μουσική είναι η ρέγκε, που ακούγεται απ’ άκρη σ’ άκρη στο νησί. Ο διασημότερος καλλιτέχνης του είδους είναι ο πασίγνωστος Μπομπ Μάρλεϋ. Ο σουρεαλιστής σερ Ιερώνυμος Μπου είναι ο κύριος εκπρόσωπος στη ζωγραφική και τη γλυφτική. Στη λογοτεχνία κυριαρχεί ο μέγιστος Εζεκίας ντεν Παπάρ, κυρίως με το βιβλίο του «Ο Ροζ Σκίουρος και άλλες Παπαριές».

Μεγαλύτερες πόλεις

  • Πρωκτόπολη (γνωστή και ως ποπούπολη)
  • Λος Ντιάμπλος (εκεί βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της Off telecoms)
  • Πόρτο Μπόχα
  • Σάντα Κούλα
  • Σάντα Σούλα
  • Σάντα Ρούλα
  • Σαν τα Χιόνια
  • Ντίλντο
    Dildo-canada-island-thumb

Άλλες γλώσσες