Χόγκουαρτς

Hogwarts

Πρόκειται για μια Πανεπιστημιούπολη στις ΗΠΑ (συγκεκριμένα στην Αριζόνα). Λεγεται επίσης και ΜΙΤ (Maria I Tsisidi). Εκεί όχι μόνο διδάσκουν, αλλά και ζουν Μάγοι, Μάγισσες, Τσιγγάνοι, χαρτορίχτρες ΤΑROT, Μηχανολόγοι μηχανικοί, κ.α. Ιδρύθηκε το έτος 104 π.Χ. Περιέχει ακόμα και πολλά μυστικά, όπως θησαυρούς, κρυπτογραφημένα έγγραφα που πιθανόν να αφορούν την υπερμυστική και άκρως απόρρητη ύπουλη δραστηριότητα των βριλ και των Ελ, κάτω από τη Γη. Πολλές διάσημες προσωπικότητες σπούδασαν εκεί. Το 1204 μ.Χ. ήρθε με υποτροφία από το Ε.Μ.Π. ένας μυστηριώδης τύπος με το όνομα Σέλντον Πλακτόν που λένε πως έφτιαξε μια μυστική Κάμαρα η οποία έκρυβε τρομερούς κινδύνους. Κανείς όμως δεν ξέρει το γιατί. Στην αρχή οι σπουδαστές αντέδρασαν αλλά μετά τους άρεσε να τους κυνηγά ένα τρομερό, τεράστιο βατράχι επειδή αποδείχθηκε ότι δεν ήθελε να τους κάνει κακό. Αργότερα όμως, το 1234 ένας σπουδαστής, ο Χάρι Φόθερ, σκότωσε αυτό το συμπαθέστατο βατράχι διότι σουλατσάριζε στο δωμάτιό του όταν κοιμότανε.

[επεξεργασία] Σπουδές στο Χόγκουαρτς

Η Πανεπιστημιούπολη Χόγκουαρτς παρέχει μεταπτυχιακά υψηλού επιπέδου σε γνώστες χειρομαντείας και ανάγνωσης του φλυντζανιού. Αν και υπήρξαν πολλές αντιδράσεις για αυτό, ο πρύτανης του πανεπιστημίου, Ρόκυ Μπαλμπόα, ανακοίνωσε πως μόνο χαρισματικά και ταλαντούχα άτομα μπορούν να επωφεληθούν από τη σχολή. Τότε ο καθένας πήγε σπίτι του και ο ρόκυ γύρισε μια ταινία για τη ζωή του. Ο Χάρυ Πόθερ αν και ήταν από τους πιο παλαβούς φοιτητές κατάφερε με μέσον να εκδόσει μια δημοσίευση για την κβάντωση της σκούπας στο επιστημονικό περιοδικό UNNature και αργότερα στο Μενσ Χελθ. Η Άντζελα Δημητρίου προσπάθησε να μάθει χειρομαντία στην κόρη της για να την σπουδάσει αλλά δεν τα κατάφερε και για αυτό άλλαξε και όνομα, από την ντροπή (από Όλγα έγινε Όλια το καημένο).