Χρώμα

Αυτή είναι μία σελίδα αποσαφήνισης. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε εντελώς μπερδεμένοι, δεν ξέρουμε τι σημαίνει Χρώμα και σας οδηγούμε σε άλλα τυχαία άρθρα.

[επεξεργασία] Γενικά για το χρώμα

Χρώμα:... είναι μια χαζοχαρούμενη αηδία που την έχουν εφεύρει όσοι δεν ειναι γκοθάδες/μεταλλάδες, γιατί, δεν αντέχουν το μαύρο (άντε και το άσπρο) επειδή ψυχοπλακώνονται. Το χρησιμοποιούν στα πάντα, εκτός από τις ασπρόμαυρες τηλεοράσεις και τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Αν δεν υπήρχε το χρώμα, όλα θα ήταν καλύτερα, μιας που τα πάντα θα ήταν άσπρα, μαύρα, ή, διαφανή.

[επεξεργασία] Είδη χρώματος

[επεξεργασία] Χημικό χρώμα

Κύριο άρθρο Ντουκόχρωμα

Είναι μια χημική παχύρευστη αηδία που βρωμάει του θανατά. Χρησιμοποιείται για να καλύπτει διάφορα αντικείμενα και να τα κάνει κακάσχημα. Υπάρχουν, χρωματιστά ρούχα, χρωματιστά αυτοκίνητα, χρωματιστά κτήρια, κλπ. Είναι τόσο εθιστικό που σχεδόν όλοι το αναζητούν και υπάρχουν ακόμα και καταστήματα κυρίως στο Χαλάνδρι που πουλάνε αυτή την χημική δύσοσμη αηδία.

[επεξεργασία] Φυσικό χρώμα

Εκτός από την χημική αηδία "χρώμα", υπάρχει και φυσική αηδία "χρώμα". Αυτό είναι το φως, το οποίο φαίνεται άσπρο, ή, άχρωμο, αλλά δυστυχώς δεν είναι, αφού αποτελείται από πάρα πολλά χρώματα που μπουρδουκλώνονται μεταξύ τους και φτιάχνουν το άσπρο φως. Αυτό είναι ακόμα πιο επικίνδυνο και ύπουλο από το χημικό χρώμα (ευνόητο, αφού έχει τόσα πολλά χρώματα κρυμμένα μέσα του για να ξεγελάει). Προφανώς γι'αυτό τα βαμπίρια που αποφεύγουν το φως, μένουν για πάντα νέα, αφού δεν δέχονται τις ύπουλες επιδράσεις του χρώματος. Όταν το "άσπρο" φως πέσει πάνω σε κάποιο αντικείμενο που έχει επάνω του χημικό χρώμα, π.χ. τη ροζ σκελέα της χοντρής θείας σας, το χημικό χρώμα που περιέχει η σκελέα, διώχνει το αντίστοιχο φυσικό. Το καημένο φυσικό χρώμα, αφού δεν έχει που να πάει, άστεγο πλέον, βρίσκει καταφύγιο στα μάτια μας. Έτσι βλέπουμε τη σκελέα ροζουλιά.

[επεξεργασία] Χρωματολόγιο και λίγες πληροφορίες για κάθε χρώμα

[επεξεργασία] Υπάρχουν 6 βασικά χρώματα από τα οποία δημιουργούνται όλα τα άλλα... Αυτά είναι:...

  • Κόκκινο:... συνδυασμός φυσικού και χημικού χρώματος... Είναι το αγαπημένο χρώμα των, γαύρων, των κουκουέδων/κνιτών, των βαμπίρ. Χρησιμοποιείται πάρα πολύ στις φανέλες του Ολυμπιακού, στο γήπεδο στο Καραϊσκάκη, στις σημαίες και στα πανώ με τα συνθήματα του ΚΚΕ, και σε αυτά τα κακόφημα σοκάκια στο Μεταξουργείο και την οδό Φυλής. Θα το βρείτε και στο Φανάρι. Σε μικρές ποσότητες συναντάται στα ρούχα, τα αυτοκίνητα (κυρίως τα αγωνιστικού τύπου), και σε μερικούς τοίχους κτηρίων (για να γραφουν συνθήματα οι κουκουέδες), καθώς και στη βουλή.
  • Πράσινο:... συνδυασμός φυσικού και χημικού χρώματος... Είναι το αγαπημένο χρώμα των φυτών, λόγω της ομοιότητάς τους με τα φυτά. Επίσης είναι των βαζέλων αφού κυριαρχεί το πράσινο στη φανέλα τους (πιθανολογείται ότι οι βάζελοι είναι μεταμφιεσμένα φυτά και γι'αυτό επέλεξαν αυτό το χρώμα). Επίσης οι πασόκοι έχουν επιλέξει αυτό το χρώμα σαν αγαπημένο στο κ(ώ)μμα τους (αυτοί είναι φυτά όρθια, όχι απλά μεταμφιεσμένα). Βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στα δάση, στο γήπεδο της λεωφόρου, στο Μέγαρο Μαξίμου και τη βουλή. Σε πολύ μικρές ποσότητες συναντάται, σε σχολεία, σε αυτοκίνητα, στο φανάρι και σε ρούχα.
  • Μπλε:... συνδυασμός φυσικού και χημικού χρώματος... Είναι το αγαπημένο χρώμα του εθνικόφρωνα, του θολοκουλτουριάρη, και του νεοδημοκράτη. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται και ιδιαίτερες συστάσεις γι'αυτό καθώς όλοι ξέρουν περί τίνος πρόκειται. Επίσης αποτελεί το αγαπημένο των παντός είδους ψαριών (εκτός των γαύρων). Συναντάται σε θάλασσες και λίμνες όταν είναι σε μεγάλη ποσότητα (σε μικρή ποσότητα η θάλασσα και η λίμνη είναι διαφανείς). Επίσης συναντάται σε μεγάλη ποσότητα στη βουλή. Μικρές ποσότητες υπάρχουν σε ρούχα και αυτοκίνητα καθώς και στο μπλε της Τουαλέτας.
  • Κυανό:... συνδυασμός φυσικού και χημικού χρώματος... Συναντάται στον ουρανό σε τρομακτικά μεγάλη ποσότητα. Χρησιμεύει για να πετάνε τα ΑΡΕΟπλάνα (?!?!) και να μην μας πέφτουν στα κεφάλια. Εξαιρετικά ελαφρύ, που ακόμα και να σας πέσει στο κεφάλι, πιθανόν να μην το καταλάβετε καν (άδικα φοβόντανε οι γαλάτες μην τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι). Κάποια άλλη πληροφορία για τη χρήση του, ή, τους "οπαδούς" του δεν είναι προς το παρόν γνωστή.
  • Κίτρινο:... συνδυασμός φυσικού και χημικού χρώματος... Είναι το χρώμα των χανουμιών (σπανιότερη ονομασία, ΑΕΚ) και των νεκρών φύλλων των δέντρων. Υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα στις φανέλες των χανουμιών, στο γήπεδο στη Φιλαδέλφεια (εκεί νομίζω ότι ήταν την τελευταία φορά) και στα δάση. Επίσης είναι και η χαρά του ζωγράφου που αρέσκεται να ζωγραφίζει νεκρές φύσεις, καθώς και του πυρομανή εμπρηστή που χρησιμοποιεί τα κίτρινα νεκρά φύλλα των δέντρων, για να "σκοτώσει" και τα ζωντανά φύλλα των δέντρων για να χαρεί και αυτός τη νεκροφυλλία του.
  • Ροζ (ή, αλλιώς και ματζέντα):... συνδυασμός φυσικού και χημικού χρώματος... Είναι το αγαπημένο χρώμα των γκέι και των στυλ μπάρμπι μπάζων. Είναι το χρώμα του "τσιριμπίμ-τσιριμπόμ" και του "τζινάβι στα καλιαρντά" (τι στα διάλα σημαίνει πάλι αυτό?). Χρησιμοποιείται για να εξαπλώσει παντού την επιδημία του ανεγκέφαλου μπάρμπι στυλ (βλέπε Πάρις Χίλτον, όσα λεφτά έχει, τόσο μυαλό της λείπει). Συχνάζει πάρα πολύ στην ελληνική τηλεόραση και ειδικά στη μεσημεριανή ζώνη εκπομπών.

[επεξεργασία] Εδώ παρακάτω απεικονίζονται τα παραπάνω βασικά χρώματα
(λες και δεν ήταν ήδη αρκετά φρικιαστικό το άρθρο που έπρεπε να γίνει περισσότερο)

[επεξεργασία] Επίσης υπάρχουν και 2 εναλλακτικά χρώματα (χρώματα με άποψη και στυλ)... Αυτά είναι:...

  • Άσπρο:... είναι αποκλειστικά φυσικό χρώμα. Είναι το κατεξοχήν χρώμα της ημέρας και του ήλιου. Βρίσκεται παντού κατά τη διάρκεια της ημέρας, και σε οτιδήποτε φωτίζει κατά τη διάρκεια της νύχτας (όχι, τα κόκκινα λαμπάκια στα μπουρδέλα δεν πιάνονται, αυτά δεν είναι καθαρό φυσικό χρώμα). Περικλείει μέσα του όλα τα άλλα χρώματα. Σε συνδυασμό με το χημικό χρώμα κάνει τα πάντα χρωματιστά. Κάπου που δεν υπάρχει χημικό χρώμα (π.χ. σε μια ασπρόμαυρη τηλεόραση), δεν έχει "χρωματιστή" επίδραση. Το καλοκαίρι όλοι το προσκυνούν βγαίνοντας στα λιβάδια και τις παραλίες για "να τους δει λίγο ο ήλιος και να δουν λίγο χρώμα".
  • Μαύρο:... είναι το αγαπημένο "χρώμα", την νύχτας, του σκότους, των βαμπίριων, και των γκοθάδων/μεταλλάδων. Βέβαια το μαύρο στην ουσία δεν ειναι χρώμα, αλλά απουσία χρώματος. Σε ότι είναι μαύρο δεν υπάρχει, ούτε φυσικό, αλλά ούτε και χημικό χρώμα. Επίσης, επειδή τις νύχτες δεν υπάρχει φυσικό χρώμα, οι επιδράσεις του χημικού χρώματος σταματούν να υπάρχουν, οπότε όλα φαίνονται μαύρα και πανέμορφα. Βρίσκεται παντού κατά τη διάρκεια της νύχτας, εκτός από σημεία που δυστυχώς φωτίζονται (ναι, τα μπουρδέλα είναι τέτοια σημεία, αφού έχουν έναν "ρομαντικό" κόκκινο φωτισμό, συνδυασμό του φυσικού χρώματος (το φως της λάμπας) και χημικού χρώματος (το χρώμα που είναι βαμμένη η λάμπα). Επίσης υπάρχει σε περιορισμένα αντικείμενα, όπως οι ασπρόμαυρες τηλεοράσεις και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες, στα οποία γίνεται αντιληπτό είτε είναι μέρα είτε νύχτα, αφού εξουδετερώνει το φυσικό χρώμα.
  • Μια παραλλαγή ακόμα είναι το διαφανές. Ούτε αυτό περιέχει κανενός είδους χρώμα (φυσικό, ή, χημικό), όπως και το μαύρο χρώμα. Η διαφορά του από όλα τα άλλα είναι ότι δεν μπορεί κανείς να το δει, αφού είναι σαν να μη υπάρχει, επειδή μπορείς να δεις απομέσα του. Βρίσκεται σε τεράστιες ποσότητες στον αέρα. Βοηθάει και αυτό τα ΑΡΕΟπλάνα να μην μας πέφτουν στα κεφάλια, όπως και το κυανό χρώμα. Και είναι και πανάλαφρο, πιθανόν πιο ελαφρύ και από το κυανό χρώμα.

[επεξεργασία] Εδώ παρακάτω απεικονίζονται τα παραπάνω εναλλακτικά χρώματα

[επεξεργασία] Συμπεράσματα

[επεξεργασία] Το χρώμα είναι μια αηδία και μισή .+- (τελεία και παύλα)

Τώρα, αφού διαβάσατε όλες τις παραπάνω φρικιαστικές πληροφορίες για το χρώμα, καταλάβατε πόσο αηδιαστικό είναι. Θα πρέπει από εδώ και πέρα να το αποφεύγετε πάση θυσία. Το χρώμα είναι πολύ ύπουλο όμως, γι'αυτό να έχετε πάντα προσοχή.

[επεξεργασία] Ωραία, αφού τα έμαθα όλα αυτά, πώς μπορώ να το αποφύγω?

Ένας πολύ απλός τρόπος είναι να μάθετε να ζείτε τη νύχτα, που δεν υπάρχει χρώμα. Την ημέρα μπορείτε να ψοφήσετε, και να ξυπνήσετε όταν πέσει η νύχτα. Αν πάλι δεν θέλετε να ψοφήσετε, μπορείτε να αποσυρθείτε στο κατασκότεινο υπόγειο, που έχετε χρόνια να ανοίξετε, και να επιδοθείτε στη dota, το WOW, το lineage, το Cod: Ζοmbies, κλπ. προσοχή, όμως, μόνο σε ασπρόμαυρη οθόνη. Όσοι έχουν αχρωματοψία έχουν ανοσία στο χρώμα, και δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο από το χρώμα, οπότε δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για να το αποφύγουν.