Χρυσή αυγή

Exetazoyn fakeloma neonazi germania 2184029 b

Κλασικός χρυσαυγίτης. Έχει γυρίσει το πρόσωπο από την κάμερα, μην και τον δουν στο δρόμο και τονε γιαουρτώσουν

H Χρυσή Αυγή είναι μια επαναστατική οργάνωση όντων του είδους Φασίστας, που συνεχίζει το υπέροχο έργο του επαναστάτη Μεταξά και των επαναστατών Πατατακού, Παπαραδόπουλου και Ιουιουαννίδη. Τα μέλη της αποτελούνται από ένα σπάνιο είδος πυγμαίων ιπποπόταμων, οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν σαν πειραματόζωα σε ένα εργαστήριο πυρηνικών δοκιμών. Το αποτέλεσμα ήταν ότι επέζησαν μεν, με σοβαρές κακώσεις όμως στον εγκέφαλο.

[επεξεργασία] Ιστορία

Δεν θυμάται κανείς πότε και πως ιδρύθηκε. Φήμες θέλουν το όνομα της να συνδέεται με το γνωστό σε όλους μας Πάσχα. Άλλοι λένε ότι δημιουργήθηκε την εποχή του διαφωτισμού και δημιούργησε τον φασισμό και τον ναζισμό σε Ιταλία και Γερμανία. Μετά την πτώση του Σινικού τοίχους κατέφυγε στα Βαλκάνια και εισχώρησε στην Ελλάδα ώς "Χρυσή αυγή" με σκοπό την πτώση του IQ του κόσμου και την Δημοκρατία του Μαϊντανού. Κατά μια άλλη άποψη, πρόκειται για μετονομασία επιχείρησης αυγών, που λόγω χαμηλών πωλήσεων άλλαξε παραγωγή - γιατί τα αυγά της μένοντας απούλητα κλούβιαιναν - και από "Χρυσά Αυγά" έγινε "Χρυσή Αυγή".

[επεξεργασία] Ιδεολογία

Οι επαναστάτες της χρυσής αυγής έχουν σαν κύρια αιτήματα την διασκέδαση και την δωρεάν πώληση βαφών αβγών κάθε πάσχα. Δεν τα βάφουν όμως κόκκινα, αλλά χρυσαφιά (μη μας πούνε και κουμούνια ε;), ενώ φήμες λένε πως η χρυσή βαφή στην πραγματικότητα είναι γυαλισμένη μπρούτζινη (για πιο φτηνά με την κρίση).

[επεξεργασία] Επιστημόνικη έρευνα

Xrisi avgi2

Τυπική ακτινογραφία χρυσαυγίτη

Οι επιστήμονες μετά απο εντατική έρευνα πάνω σε Χρυσαυγίτες ανακάλυψαν ότι τα ναρκωτικά που ρέουν στο 'αυθεντικό ελληνικό αίμα τους' (όπως λένε οι ίδιοι) και βέβαια και στους εγκεφάλους τους, δεν εισήχθησαν με κάποια επέμβαση αλλά ήταν πάντα εκεί και είναι η μοναδική εξήγηση για το ότι αυτά που λένε, δεν τα λένε επειδή προωθούν συμφέροντα, αλλά επειδή πραγματικά τα πιστεύουν.

Η δήλωση του επιστήμονα που έκανε την έρευνα (άγνωστος και πλέον νεκρός επειδή έμεινε εκτεθειμένος για υπερβολικά πολλές ώρες σε Χρυσαυγίτες), ήταν Είναι φανερό πως πρόκειται για ένα πολύ δυνατό ναρκωτικό, που έχει μια ανυπόφορη μυρωδιά σκ....ας.

[επεξεργασία] Συνεργασίες

Όπως κάθε οργάνωση που σέβεται τον εαυτό της,έτσι και η χρυσή αυγή συνεργάζεται με διάφορες άλλες επαναστατικές οργανώσεις όπως η ΚΥΠ, η αστυνομία και το ΛΑ.Ο.Σ.. Μέσω της δράσης αυτής της καλής επαναστατικής οργάνωσης εκφράζονται και πολλοί Έλληνες λογοτέχνες όπως ο Δημοσθένης Λιακόπουλος, ο Κυριάκος Βελόπουλος, ο Ανέστης Κεραμυδάς,ο Άδωνις Γεωργιάδης,ο Κώστας Πλεύρης ο σούπερ-νομάρχης-καλλιτέχνης-γελωτοποιός-φιλόσοφος Παναγιώ-Τάκης Ψωμιάδης και άλλοι πολλοί.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά καί θέσεις

Untitled-50244

"Πάλι δε δουλεύει! Γαμώ τους Πακιστανούς μου μέσα! Κλέψανε τα καλώδια!" - Γυαλίας Ταξιδιάρης

  • Έχουν ξυρισμένο κεφάλι, λόγω των εγκεφαλικών εγχειρήσεων στις οποίες υποβάλλονται για να πιστέψουν ότι πιστεύουν.
  • Χαιρετούν ναζιστικά, δηλαδή με το χέρι ψηλά σαν σημάδι της αποχής τους από την μαλ..... Βέβαια άμα σου μιλήσουν καταλαβαίνεις ότι δεν απείχαν για πολύ καιρό. Άλλη θεωρία λέει ότι το κάνουν αυτό γιατί πολύ απλά δείχνουν τον πλανήτη τους.
  • Περπατάνε με βήμα παρέλασης, γιατί αν περπατήσουν διαφορετικά θα μπερδευτούν και θα πέσουν .
  • Δακρύζουν όταν βλέπουν την Ελληνική σημαία, γιατί τους φέρνει αναμνήσεις καθώς την έβλεπαν κάθε πρωί στο ίδρυμα Π.Τ.Ν.Κ (για Παιδιά με Τρομακτική Νοητική Καθυστέρηση).
  • Υστερούν τρομακτικά σε μαθηματικές πράξεις (πιστεύουν ότι το 7% είναι η πλειοψηφία των Ελλήνων)
  • Δεν ξέρει κανείς πώς είναι η πραγματική τους φωνή, καθώς δεν μιλάνε, μόνο φωνάζουν.
  • Είναι προσηλωμένοι στα ιδανικά του έθνους κι ας μην ξέρουν ποιά είναι αυτά.
  • Πιστεύουν ότι ο υπόγειος του Λονδίνου ήταν επαναστατικό κίνημα και είναι εναντίον του όπως και σε κάθε επαναστατικό κίνημα.
  • Οι θέσεις τους είναι σαφώς κατά του μαρξισμού και ειδικά κατά του Μαρξ και του Σπένσερ από τους οποίους και δεν διακρίνουν και μεγάλη διαφορά.
  • Θέλουν να κάνουν πόλεμο για τη δόξα της Ελλάδας, με την Τουρκία, τα Σκόπια, την Αλβανία, το Ισραήλ, τη Ρωσία, το Βέλγιο, τη Γκάνα, την Ιαπωνία, τις νήσους Ούα Χούκα, την χαμένη Ατλαντίδα, τον Γαλαξία της Ανδρομέδας κ.α.

[επεξεργασία] Τα δρώμενα

Γφγφ

TH KALLA POY PERNAMAI??

Οι χρυσαυγίτες είναι πολύ καλοί άνθρωποι και για αυτό ασχολούνται με το κυνήγι μεταναστών,με την ξιφασκία με μαχαίρια και πουλάνε βιβλία στα κανάλια. Επιπλέον συχνα βλέπουμε να πυροβολούν ταμπέλες, καθώς λόγω της νοητικής τους καθυστέρησης, νομίζουν πως ειναι κουμούνια με τετράγωνο κεφάλι.

[επεξεργασία] Συμβεβλημένες εταιρίες

Η Χρυσή Αυγή έχει ως παράρτημα εταιρία καθαρισμού. Το σύνθημά της είναι «Καθαρίζουμε την Ελλάδα». Ειδικεύεται σε απομεταναστώσεις, καθάρισμα αυλών, καθάρισμα ρούχων και άδεισμα διαμερισμάτων. Τα απορρυμαντικά που χρησιμοποιούν είναι άκρως οικολογικά (μαχαίρια, μπουνιές, σαπουνόνερο). Η Λιάνα Κανέλλη και η Ρένα Δούρου σχολίασαν με υποτιμητικά λόγια τα απορρυπαντικά της Χρυσής Αυγής μπροστά στον εκπρόσωπο τύπου της εταιρίας Ηλία Κασιδιάρη. Συγκεκριμένα η φράση που τον έκανε να λυγίσει ήταν «Θα γυρίσεται τους καθαρισμούς 500 χρόνια πίσω». Ο Κασιδιάρης σηκώνεται και λέγοντας όχι και πεντακόσια χρόνια πίσω δείχνει στην Ρ. Δούρου πόσο αποτελεσματικά το νερό αφαιρεί τους λεκέδες από το ρούχο και στη Λ. Κανέλλη πόσο αποτελεσμάτικα οι μπουνιές διώχνουν τους μετανάστες.-

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Μία ευγενική προσφορά της ΕΛ.ΑΣ και της οργάνωσης ΄Αγάπη και φροντίδα στα προβληματικά